Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Laat de BVO doen wat ze moeten doen en dat is een financieel gezonde club neerzetten en een selectie en staf die kost wat kost voor het hoogste willen gaan.
:0= LAAT DAT GEZEIK MAAR AAN ONS OVER

poelie-lwd

Citaat van: SCC-J op februari 04, 2013, 14:32:52
•   Supportersmagazine KvC
Vanuit de BVO is er redelijk veel commentaar geweest op de column Poel des verderfs in het laatste supportersmagazine, het verhaal was veel te negatief, al moeten de columns wel met een korreltje zout worden genomen.
Het bestuur van de KvC betreurt de gang van zaken, in vervolg vindt er eerst overleg plaats tussen de redactie en het dagelijks bestuur van de KvC.

Hier snap ik dan weer helemaal niets van, als KvC bestuur zeg je dan gewoon toch: Column is een mening en de mening van de columnist. Hier gaan wij simpelweg helemaal niets aan veranderen.! En zullen hem hier vrij inlaten en ten alle tijden publiceren !

:|

Kun jij mij vertellen waar jij dat stuk tekst van de KVC vandaan haalt?

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

ze mutte niet su janken,,als er positieve verhalen in staan hev ik su
nog nooit hoort.

maar kritiek kenne se su moeilijk hevve,,nou dat hoort gewoon bij
cambuur en er zijn altijd mensen die hun mening zegge of schrijven
als dat de waarheid is dan is dat toch zo.


Ronnie tng


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gerard

#35
Citeer
•   Supportersmagazine KvC
Het bestuur van de KvC betreurt de gang van zaken, in vervolg vindt er eerst overleg plaats tussen de redactie en het dagelijks bestuur van de KvC.

Het moet niet gekker worden?
Waar is de KvC mee bezig als ze dat ook al gaan overleggen? Het lijkt mij dat er genoeg andere openstaande punten zijn waar of de KvC nog actie op moet ondernemen of de BVO nog moet reageren. Of wordt het ingezet als ruilmiddel voor (meer/betere) informatie verstrekking vanuit de BVO? 8)

gobo

Het kan niet zo zijn dat er censuur toegepast gaat worden. Dan hebben de columnisten het ook gauw bekeken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Vanuit Helmond

Belachelijk dit soort dingen, laat ze zich met de club bezig houden ipv. met een column.
Dit vond ik ook nog in die zelfde notulen en de toonzetting is eveneens belachelijk: Er zal op korte termijn een Kernteam Jubileum worden opgericht, bestaande uit de BVO en de KvC (als officiële supportersvertegenwoordiger). En dan vooral die laatste toevoeging. :R :R

Clint

En wat is daar mis mee dan? Als je dan toch aan het quoten slaat, moet je er ook bij vermelden dat alle supporters met ideeën kunnen en mogen komen.

Galdiano

De heren van de vorige reunie maar weer bij één roepen! Was goed genoeg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Daarvan zit de helft al bij de bvo, dus die zijn er al mee bezig.

Sonnema

Ik heb ze ff doorgelezen die verhaaltjes van de Poel er staat toch niks verkeerds in. Mooie stukjes om te lezen en mooi zo door gaan. BVO moet niet zo janken

poelie-lwd

#42
Vooropgesteld, er zal nooit enige vorm van censuur worden toegepast in welke rubriek dan ook in het magazine. Het behoeft geen uitleg dat wij welliswaar schrijven onder de vlag van de KvC, maar altijd op persoonlijke titel. De mensen die ons kennen weten dat wij nooit en te nimmer van een bult stront een lekker biefstukje zullen maken als de situatie daarom vraagt.







Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kunstgras

Ik weet wel een leuk onderwerp voor je volgende column ;)

Montana

Even een korte reactie op bovenstaand:

Vanuit de BVO is er kritiek geweest op de column "Poel des verderfs" omdat de columnist een paar selectieleden in een 'negatief daglicht' zou hebben gesteld.
Uiteraard mag de BVO kritiek hebben en hiernaar vragen, iedereen heeft en mag een mening hebben, en de notulen zijn omtrent deze column idd wat 'ongelukkig' genotuleerd waardoor er verwarring en een niet representatief beeld is ontstaan over 't Hertsje, dat klopt.
Maar laat een ding duidelijk zijn:
't Hertsje is een clubblad voor en door supporters en censuur zal NOOIT en te nimmer toegepast worden op columns die in 't Hertsje gepubliceerd worden, door het bestuur van de KvC niet en al helemaal niet door de BVO. We proberen er met z'n alleen een zo mooi en leuk leesbaar blad van te maken.

Zoals Poelie en ook Denistel en Hiatt in afgelopen editie ook al hebben aangegeven is een speler bij een goede balaanname bewierroken om hem vervolgens finaal af te branden als de daaropvolgende pass bij de verkeerde kleur belandt een stukje Liwwadder mentaliteit. Daar veranderd niemand wat aan, geen teammanager en ook geen directielid vanuit de BVO. Alsjeblieft zeg..


Freedom of speech.