Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2016, 20:45:31
Waar sloeg dat tikkie sarah op?
ik denk het te weten, maar wil dat hier niet online zetten.

michello

siepelsjeu

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op mei 10, 2016, 21:42:17
Kun je wel raden toch?  :_schater

Zijn jullie nou zo slim of ben ik zo dom
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2016, 22:04:23
Zijn jullie nou zo slim of ben ik zo dom
ik heb een verhaal gehoord, wat het ws is, maar wil geen gezeik door het hier neer te zetten

speculeter

Jullie maken me wel nieuwsgierig.
Op de tribune hadden we ook al zoiets van....wat zingen ze nu?

Bernardo

Als je ff Google gebruikt ben je er zo achter.

Marc S

Misschien haalt ze er wel gewoon de neus voor op ;)

Bascambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 10, 2016, 11:52:29
Misschien is het handig om iemand van wie je nog constructieve medewerking wilt, niet uit te schelden voor hoer en dat soort bewoordingen.
https://www.youtube.com/watch?v=47eKJKVqcXM 

En hoe kan iemand aanstoot nemen aan het woord ''fuck''?  :_schater

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op mei 10, 2016, 22:08:35
ik heb een verhaal gehoord, wat het ws is, maar wil geen gezeik door het hier neer te zetten

Zover is het dus al, dat we niet meer ergens iets neer kunnen zetten zonder bang te zijn voor gezeik van de club.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2016, 20:45:31
Waar sloeg dat tikkie sarah op?

Dit werd er gezongen. Sarah mag ik een tikje, heb je een tikje voor mij en doe er ook een sleutel bij.

Als je de beschuldigende vinger naar de hk en de supporters die er bij lopen,wijst,  en zegt dat iedereen drinkt en drugs gebruikt,wat dus niet waar is. Dan kan je de bal keihard terug verwachten.

Coke wordt ook wel met behulp van een sleutel of vanaf je hand opgesnoven.

MI-Sider for Life

speculeter

Hiermee suggereer je dat zij ook drinkt en snuift?

Dokkumer

Citaat van: speculeter op mei 11, 2016, 11:35:31
Hiermee suggereer je dat zij ook drinkt en snuift?
Oog om oog! Ik ken ook genoeg jongens die niet drinken en snuiven (ben er zelf een van). En als je generaliseert, vol vooroordelen zit en niet de moeite neemt je verder te verdiepen door gesprekken met de achterban, kun je gewoon keiharde actie terug verwachten.

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 11, 2016, 10:45:32
Zover is het dus al, dat we niet meer ergens iets neer kunnen zetten zonder bang te zijn voor gezeik van de club.
Cambuur Online is een onafhankelijk medium waarbij iedereen op normale wijze zijn of haar zegje mag kunnen doen. En onder normaal versta ik zonder beledigingen, gescheld en gooien met ziektes. Wij zijn GEEN aan de BVO, KvC of CC gelieerd medium en zullen dat ook nooit worden. Censuur zal hier dus bijna nooit toegepast worden, ook niet onder druk van de club zelf.
Tevens zal vanuit het administrator team NOOIT ingegaan worden op een verzoek om gegevens over gebruikers door te geven. Wij hechten veel waarde aan privacy en de vrijheid van meningsuiting.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2016, 11:49:05
Cambuur Online is een onafhankelijk medium waarbij iedereen op normale wijze zijn of haar zegje mag kunnen doen. En onder normaal versta ik zonder beledigingen, gescheld en gooien met ziektes. Wij zijn GEEN aan de BVO, KvC of CC gelieerd medium en zullen dat ook nooit worden. Censuur zal hier dus bijna nooit toegepast worden, ook niet onder druk van de club zelf.
Tevens zal vanuit het administrator team NOOIT ingegaan worden op een verzoek om gegevens over gebruikers door te geven. Wij hechten veel waarde aan privacy en de vrijheid van meningsuiting.

_O_