Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

1992SCC

Heel leuk boekje inderdaad, met passie geschreven. De volgende keer mogen jullie er wel een paar euro's voor vragen ;)

Hoe doet de CC dit eigenlijk? Krijgen jullie een bijdrage van Cambuur zelf of komt dit allemaal van donateurs?

Dokkumer

CC financiert dit bijna geheel uit eigen middelen, dus uit donaties, opbrengsten van merchandise en enige sponsoring (advertenties).

poelie-lwd

Prachtig magazine! Complimenten CC!  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: 1992SCC op januari 30, 2016, 16:25:40
Heel leuk boekje inderdaad, met passie geschreven. De volgende keer mogen jullie er wel een paar euro's voor vragen ;)

Hoe doet de CC dit eigenlijk? Krijgen jullie een bijdrage van Cambuur zelf of komt dit allemaal van donateurs?

Dit magazine is voornamelijk tot stand gekomen door de 5 sponsoren die ook in het blad staan.

Casuals-lwd


Vedetski

Citaat van: Casuals-lwd op februari 01, 2016, 18:20:07
Vaker zulke corteo's  _O_

Gaat ook wel gebeuren... Play-offs tijden herleven...  :X

Maar zorgt wel voor een leuk sfeertje  |:)
:koffie

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Citaat van: SCC-J op januari 30, 2016, 13:53:37
Bedankt allen voor de positieve reacties! In de Cambuurbar liggen nog een aantal magazines.

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar komt het blad ook digitaal uit? (via de website) Leuk om een breder publiek kennis te laten maken met CC. 

En natuurlijk voor de mensen die hem gemist hebben.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Jazeker, deze is via de webshop te bestellen http://webshop.sccambuurculture.nl/producten-3/cambuur-culture-magazine-pdf/.
Mocht je een hardcopy exemplaar willen dan is die ook te bestellen. Voor leden tegen verzendkosten.

zeewolde

Heren van cc, mooi magazine. Wel een vraagje: bij het onderzoek over uitwedstrijden mis ik 1 puntje. De 9 persoonsbusjes. Is dit allleen bij cambuur niet toegestaan of hebben meer clubs dat probleem?

SCC-J

Citaat van: zeewolde op februari 06, 2016, 22:44:58
Heren van cc, mooi magazine. Wel een vraagje: bij het onderzoek over uitwedstrijden mis ik 1 puntje. De 9 persoonsbusjes. Is dit allleen bij cambuur niet toegestaan of hebben meer clubs dat probleem?
wij zijn daar trendsetter in, maar veel clubs moeten helaas volgen. Feyenoord wordt echter weer gestimuleerd om met busjes te gaan....

666

Citaat van: Dokkumer op februari 02, 2016, 12:02:49
Jazeker, deze is via de webshop te bestellen http://webshop.sccambuurculture.nl/producten-3/cambuur-culture-magazine-pdf/.
Mocht je een hardcopy exemplaar willen dan is die ook te bestellen. Voor leden tegen verzendkosten.

:thumbsup
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kunstgras

Citaat van: zeewolde op februari 06, 2016, 22:44:58
Heren van cc, mooi magazine. Wel een vraagje: bij het onderzoek over uitwedstrijden mis ik 1 puntje. De 9 persoonsbusjes. Is dit allleen bij cambuur niet toegestaan of hebben meer clubs dat probleem?

Reden dat het busjesverbod niet in het onderzoek is opgenomen is omdat dit in principe niet door de club zelf wordt opgelegd, maar door de te bezoeken gemeente. De overige onderzochte punten is echter allemaal clubbeleid.

Galdiano

Citaat van: Kunstgras op februari 07, 2016, 10:04:46
Reden dat het busjesverbod niet in het onderzoek is opgenomen is omdat dit in principe niet door de club zelf wordt opgelegd, maar door de te bezoeken gemeente. De overige onderzochte punten is echter allemaal clubbeleid.

En jij gelooft dat het busjesverbod door ontvangende clubs wordt opgelegd?  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kunstgras

Door de driehoek. Net als bus- en autocombi's. Ik heb inderdaad ook het idee dat hier vanuit Leeuwarden op wordt aangestuurd (hoeft niet Cambuur zelf te zijn, politie Leeuwarden kan ook) maar dit valt niet hard te maken.