Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Nee natuurlijk niet! Dat zou gekkenwerk zijn. Maar meer sfeer doet alleen maar beter aan voor de club. En dat is eigenlijk wat ik bedoel. De biertjes zijn belangrijk en natuurlijk voor eigen rekening. Herken dat wel!

Maar als je wilt vergelijken ken ik nog wel een bedrijfje.

Dokkumer

Denk niet dat de heren interesse hebben ;) Als je relatief goedkoop doek en verf weet te vinden kun je altijd de redactie van CC mailen

Sakin

Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:50:23
Denk niet dat de heren interesse hebben ;) Als je relatief goedkoop doek en verf weet te vinden kun je altijd de redactie van CC mailen

Duidelijk!!!  :thumbsup

Kunstgras

Doeken drukken gaan we inderdaad niet doen. ;)

Verder denk ik niet dat we goedkopere stof kunnen krijgen dan die we nu hebben. Daar zit het grootste deel van de kosten niet. Verf is veel duurder. Als iemand daar nog tips voor heeft kan hij uiteraard mailen naar het mailadres wat Dokkumer aangaf. :proost

Cambuur LWD

Zijn er ook leden van Cambuur Culture in de adviesgroep gekomen? Of heeft Cambuur Culture op een andere manier een stem?

SCC-J

CC is met 1 persoon vertegenwoordigd.

666

Morgen geen vuurwerk... Ontzettend jammer. Vind ik altijd een hoogtepunt van de 1e training.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

siepelsjeu

Terecht geen vuurwerk morgen

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S


pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 20:47:23
Want?

eerste trainimg vorig jaar stond men voor aap met meer vuurwerk dan mensen.

Galdiano

Eerste training van het eerste eredivisie seizoen was het top!

Alles op west, en dat ging prima. Gewoon op de dag zelf kijken hoe de wind staat, en zo vak 1-2 of 8-9 reserveren voor fanatieke aanhang.

Cambuur wil het braafste jongetje van de klas zijn. En daar wordt ik zo langzamerhand ziek van!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2015, 21:54:06
eerste trainimg vorig jaar stond men voor aap met meer vuurwerk dan mensen.

Dit komt omdat er werd gezegd dat alleen mensen met vuurwerk welkom waren op noord.

Ronnie tng

Het is ontzettend jammer dat er morgen geen vuurwerk is op de training. Ik denk dat het vuurwerk elke keer steeds meer mensen heeft gelokt. Uiteraard is de verhuizing naar de zaterdag ook heel belangrijk geweest, maar tot een jaar of 5 geleden stonden we nog met een man of 100 op de training.

Dan maar oorverdovend, verbaal de mannen succes wensen dit seizoen....

SCC-J