Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: SCC-J op mei 20, 2015, 21:50:36
Het hertje trekt op een paar uitzonderingen na vooral 35+ publiek. Voor de groep fanatiekere jong volwassenen (18 tot 35) is er nu geen plek. Ook sluit de huidige muziek keuze van het hertje niet aan op deze doelgroep

Heel snel een biertje scoren, en rap weer naar buiten. Binnen is het tegenwoordig niet uit te houden, zowel met de muziek niet als de asociale drukte. Volgens mij staan er pak em beet 9600 man binnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Een dik compliment dat de CC, KvC en de MI-Side gaan samenwerken hierin.  :thumbsup

papier

Muziek is wmb subjectief. Daar hoef jengelen aparte ruimte voor, dan kun je voor iedere stijl wel een aparte ruimte nemen. Dat de drukte niet chill is kan ik me voorstellen, groter prima maar een extra ruimte?

Bij Groningen wordt er tegenwoordig geld gevraagd om hetbsupportershome binnen te komen. Tenzij je lid bent van de supportersvereniging. Zou hier ook prima kunnen, 2 euro betalen of gewoon een jaar lang KVC/CC lid zijn.

papier

Citaat van: Treb op mei 20, 2015, 23:49:31
Een dik compliment dat de CC, KvC en de MI-Side gaan samenwerken hierin.  :thumbsup

Goede zaak inderdaad.

Len Cantello

Citaat van: Kunstgras op mei 20, 2015, 21:49:41
De genoemde punten zijn door Cambuur Culture, KvC en M.I.-side gezamenlijk opgesteld. Voordeel van meerdere ruimtes is de mogelijkheid tot meerdere muziekstijlen waardoor ook de jeugd eerder in het supportershome blijft hangen.
1 club. 1 home. Geen muziek, ben je van deze discussie af.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

Citaat van: SCC-J op mei 20, 2015, 21:50:36
Het hertje trekt op een paar uitzonderingen na vooral 35+ publiek. Voor de groep fanatiekere jong volwassenen (18 tot 35) is er nu geen plek. Ook sluit de huidige muziek keuze van het hertje niet aan op deze doelgroep

geen plek??? kom maar eens langs krijst wat biertjes en lulle we ff slap over van alles en nog wat

Dokkumer

Citaat van: denistel op mei 24, 2015, 23:04:26
geen plek??? kom maar eens langs krijst wat biertjes en lulle we ff slap over van alles en nog wat
Geen plek als in een plaats waarin zij zich op hun plaats voelen.

Grijskijkert

#1029
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2015, 07:47:28
Geen plek als in een plaats waarin zij zich op hun plaats voelen.
Hoe groot moet het supportershome worden zodat er plaats is voor iedereen?
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2015, 07:52:03
Hoe groot moet het supportershome worden zodat er plaats is voor iedereen?

Het moet gewoon afwisselender worden qua muziek en het publiek.
Doe eens in de zoveel tijd om te beginnen, een themafeest.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 25, 2015, 08:46:30
Het moet gewoon afwisselender worden qua muziek en het publiek.
Doe eens in de zoveel tijd om te beginnen, een themafeest.
Misschien idee om het nieuwe supportershome in 2 gedeeltes op te delen, dan kan je de "oudjes" en de "jeugd" blij maken..

Wat houd je tegen om een feest te organiseren? Ik bedoel daarmee zijn er obstakels?
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

Moet er ook een ruimte komen in het home waar Bakker zich veilig voelt?

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2015, 07:47:28
Geen plek als in een plaats waarin zij zich op hun plaats voelen.
exact! Denistle gaat me toch niet vertellen dat er veel jongvolwassen naar het hertje trekken. Ik zelf doe 1/2 biertje en dat gas naar de stad.

Als je kijkt hoeveel jongvolwassenen er wel niet op noord staan. Dit is een enorm groep die zich niet aangetrokken voelen door het hertje.

Drumfather SCC

Citaat van: Len Cantello op mei 24, 2015, 19:55:45
Juist. Dan dit maar de hele nacht door op int nieuwe home
http://youtu.be/9yqNDPMkOXw

Ok, Dit moet even gezegd worden! Cantello = HELD  _O_
Dit voorstel mag ik heel erg lijen  :zweep
Beter dan enig andere meuk in ieder geval die je soms ziet in Homes..