Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Pure onwil van de kant van cambuur. Het excuus van de lokale driehoek wordt altijd aangewend als cambuur zijn eigen supporters koest wil houden.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Cambuur Culture

Oproep: BVO en KvC, Haal alles uit de kast voor een Leeuwarder Invasie van Emmen!

Vanmiddag staat een overleg gepland tussen de BVO en de Kern van Cambuur. Besproken zal worden wat mogelijk is voor de wedstrijd van maandag tegen Emmen. Alle 370 beschikbare kaarten voor het uitvak zijn al verkocht. Gekeken zal worden naar de mogelijkheid extra kaarten te regelen. Dit lijkt voor alle partijen het best. Emmen verdient mooi wat aan tickets. Cambuur krijgt alle steun van de supporters en de supporters kunnen massaal mee reizen.

Wij hopen echter dat de Kern van Cambuur zich ook vol inzet voor de mogelijkheid om de wedstrijd te kunnen bezoeken zonder uitkaart. De laatste uitwedstrijd tegen Emmen, voordat de uitkaart werd ingevoerd, was namelijk óók al te bezoeken door middel van een autocombi. Zonder uitkaart.

Emmen ging in het verleden al akkoord met een autocombi zonder uitkaartverplichting. Waarom zou dit dan nu anders zijn? De laatste jaren hebben zich immers geen incidenten voorgedaan in Emmen. Wij stellen dan ook onze vraagtekens waar de uitkaartverplichting voor deze wedstrijd vandaan komt.

De uitkaart is ervoor bedoeld om de te bezoeken gemeenten te overtuigen in plaats van een buscombi een autocombi op te leggen. Wanneer al een autocombi van kracht is, is een uitkaartregistratie een onnodige extra beperking. Dit terwijl de uitkaart juist bedoeld is om het de supporters makkelijker te maken.

Wij hopen van harte dat de Kern van Cambuur als officiële supportersclub en gesprekspartner van Cambuur de uitkaartverplichting voor deze wedstrijd kunnen opheffen. We houden de uitkomst van het overleg tussen BVO en de KvC in de gaten.

http://cambuurculture.nl/wordpress/oproep-bvo-en-kvc-haal-alles-uit-de-kast-voor-een-leeuwarder-invasie-van-emmen/

mscc

Die Leeuwarder invasie komt er sowieso wel.

Kunstgras

350 man is niet genoeg om van een invasie te spreken. Zeker niet voor een club als Cambuur.

Ruppppert

Citaat van: Kunstgras op april 16, 2013, 16:42:54
350 man is niet genoeg om van een invasie te spreken. Zeker niet voor een club als Cambuur.
idd , er moeten gewoon meer kaarten vrij komen, ik hoop op ongeveer 500 a 600 man of zelfs nog meer

Galdiano

Citaat van: Ruppppert op april 16, 2013, 21:22:39
idd , er moeten gewoon meer kaarten vrij komen, ik hoop op ongeveer 500 a 600 man of zelfs nog meer

Op het moment dat Volendam punten verspeelt moet je extra kaart verkoop houden! Dan gaan zeker 1000 tot 1500 man mee!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mscc

Citaat van: Kunstgras op april 16, 2013, 16:42:54
350 man is niet genoeg om van een invasie te spreken. Zeker niet voor een club als Cambuur.

Ik ga er ook vanuit dat er wel weer dan 350 man gaan, uitvak of niet.

Chipke

Denk dat de clubleiding het wel voor elkaar moet krijgen. Hoofdtribune van Emmen is altijd bijna leeg plus het feit dat ze er financieel niet al te rooskleurig opstaan, ze zullen vast wel extra inkomsten willen. Desnoods huur je een stukje van de oost tribune af en zet je er een soort noodhek voor. Deden ze ook bij Volendam destijds.

Ronnie tng

Citaat van: Chipke op april 17, 2013, 10:00:23
Denk dat de clubleiding het wel voor elkaar moet krijgen. Hoofdtribune van Emmen is altijd bijna leeg plus het feit dat ze er financieel niet al te rooskleurig opstaan, ze zullen vast wel extra inkomsten willen. Desnoods huur je een stukje van de oost tribune af en zet je er een soort noodhek voor. Deden ze ook bij Volendam destijds.

Denk dat de club Emmen ook niet overtuigd hoeft te worden. Het gaat meer om de politie Emmen denk ik. Daarin zou Cambuur echt moeten aangeven dat het haar supporters kent en dat ze anders zonder kaarten komen. De kans op escalatie is dan groter dan wanneer er voor iedereen plek in het stadion is  :y

Bakker90

Juist.!!! gewoon massaal erheen mensen.!!!



Cambuur Culture

Nog 10 Cambuurvaantjes voorradig. Op=op!  :scc

Enige tijd geleden bracht Cambuur Culture met succes vaantjes op de markt voorzien van het enige echte Cambuur wapen.

Wil jij ook zo'n vaantje? We hebben nog 10 Cambuurvaantjes op voorraad, dus wees er snel bij!

De prijs bedraagt € 7,50 per vaantje. De volledige opbrengst zal worden gestoken in de activiteiten van Supportersclub Cambuur Culture.

Maak onder vermelding van je adresgegevens € 8,- over naar rekeningnummer 5083593 ten name van Cambuur Culture, en we sturen het vaantje z.s.m. toe. (50ct verzendkosten)


Holwerd voor Cambuur

#88
Als je nog niet al 10 aanvragen binnen hebt, wil ik er wel 2  :proost

Edit: Overgemaakt  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Culture

*UITVERKOCHT*HET IS NIET MEER MOGELIJK OM VAANTJES TE BESTELLEN! laatste bestellingen zijn in behandeling.