Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersclub Cambuur Culture

Gestart door Cambuur Culture, januari 22, 2013, 20:17:14

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: Cambuur Culture op november 27, 2014, 18:42:40
AZ en NAC mogen met de auto naar Leeuwarden

Niet alleen was onze club Cambuur het afgelopen seizoen kampioen van de buscombi, ook onze stad Leeuwarden stond fier bovenaan in het speelstedencombiklassement. Leeuwarden was vorig seizoen de enige speelstad in de gehele Eredivisie die elke club standaard verwelkomde met een buscombi.

Dit seizoen gaat het beter. Cambuur heeft minder buscombi's dan vorig seizoen (al waren de buscombi's naar Excelsior en Willem II totaal onzinnig) en ook de Gemeente Leeuwarden lijkt het licht te hebben gezien. AZ en NAC mogen namelijk (deels) met de auto naar Leeuwarden afreizen. Dit is een ontwikkeling die Supportersclub Cambuur Culture van harte toejuicht!

Natuurlijk begrijpen wij dat gezien de ligging van het Cambuurstadion en de inrichting van dit gebied niet bevorderend is voor de veiligheidssituatie. Dat voorheen aan elke club standaard een buscombi werd opgelegd is echter overtrokken. Dit is voor de meeste clubs niet nodig. Wij zijn daarom blij dat de supporters van AZ en NAC nu deels met de auto mogen komen. Wij verwachten ook dat dit geen problemen oplevert.

Waar wij wel onze vraagtekens bijzetten zijn de voorwaarden die aan deze clubs zijn opgelegd. AZ mag met maximaal 20 auto's naar Leeuwarden afreizen. Dit is vrij weinig, maar gezien het de eerste keer is dat AZ hier met de auto komt enigszins begrijpelijk. Wat wij echter niet begrijpen is dat maximaal 60 personen gebruiken mogen maken van deze autocombi. Het lijkt ons dat het voor de veiligheid niet uitmaakt of er 60, 80 of 100 supporters in deze auto's plaatsnemen. Hierdoor worden de AZ-supporters gedwongen of met minder auto's af te reizen, of met drie personen in een auto te gaan zitten wat weer hogere kosten voor deze supporters met zich meebrengt.

Al met al is Supportersclub Cambuur Culture blij dat onze gasten eindelijk weer met de auto naar Leeuwarden mogen afreizen. Complimenten voor de Gemeente Leeuwarden en voor onze BVO! Ook voor ons als supporter is dit een goede ontwikkeling. Wij hebben namelijk begrepen dat het voor het verkrijgen van soepelere vervoerswedstrijden voor onze uitwedstrijden niet bepaald bevorderlijk is dat elke club hier standaard met de bus moet komen. Wij hopen dan ook dat de Gemeente Leeuwarden deze goede lijn doortrekt, en dat dit ook positieve effecten gaat hebben voor onze uitwedstrijden.

http://cambuurculture.nl/wordpress/az-en-nac-mogen-met-de-auto-naar-leeuwarden/

Goed geluid vanuit CC. Kritisch blijven en goede ook benoemen.
ik zou zeggen. "Hier kun je als BVO/Gemeente/KVC etc. mee om de tafel".

Don

Citaat van: CJ058 op november 28, 2014, 09:30:27
Alleen maar mooi natuurlijk, wat moet je er verder over zeggen? Vooral heel nieuwsgierig hoe het gaat verlopen..

Iemand enig idee hoe het is gegaan met de auto combi van AZ?
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Lore

Citaat van: Don op december 02, 2014, 14:33:35
Iemand enig idee hoe het is gegaan met de auto combi van AZ?

Aangezien de krant er bovenop duikt als iemand iets fout doet, ga ik er vanuit dat het vlekkeloos is verlopen

Gasgeve

Waren er mensen van AZ in de auto dan? De ballenbak stond vol met kinderen van rond de 12.

Thieske

Citaat van: Lore op december 02, 2014, 14:36:24
Aangezien de krant er bovenop duikt als iemand iets fout doet, ga ik er vanuit dat het vlekkeloos is verlopen

Inderdaad, volgens mij niks noemenswaardigs gebeurd. Anders hadden ze dit (ook al zaten ze in het thuisvak) wel aangegeven: http://victoria-alkmaar.nl/fotoverslag-sc-cambuur-az-2/

Thieske

Citaat van: Gasgeve op december 02, 2014, 15:11:56
Waren er mensen van AZ in de auto dan? De ballenbak stond vol met kinderen van rond de 12.

Inderdaad. Nauwelijks mensen gezien die er ouder uitzagen dan 15...

Dokkumer

Citaat van: Thieske op december 02, 2014, 15:21:42
Inderdaad. Nauwelijks mensen gezien die er ouder uitzagen dan 15...
Die 10 die ouder waren, waren de chauffeurs :devil

Thieske


thankyou

Met alle respect ik vind jullie aanwezigheid qua sfeeracties dit seizoen minder dan vorig seizoen..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

siepelsjeu

Citaat van: thankyou op december 04, 2014, 18:17:03
Met alle respect ik vind jullie aanwezigheid qua sfeeracties dit seizoen minder dan vorig seizoen..
de sfeeracties zijn aardig verminderd dit seizoen. Volgens mij alleen ado-thuis en training voor dkv uit

666

Citaat van: thankyou op december 04, 2014, 18:17:03
Met alle respect ik vind jullie aanwezigheid qua sfeeracties dit seizoen minder dan vorig seizoen..

Ach..  Als er maar een mooie sfeeractie tegen die boeren komt.  Al is dat niet eens nodig, sfeer is er bij ons sowieso al. Misschien ter ondersteuning  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op december 04, 2014, 18:46:38
de sfeeracties zijn aardig verminderd dit seizoen. Volgens mij alleen ado-thuis en training voor dkv uit

Heel heel mooi!  :thumbsup

Beter niets dan iets bij de UL!  l8l

Trouwens de training voor DKV was door CC geregeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Citaat van: Galdiano op december 04, 2014, 19:56:13
Heel heel mooi!  :thumbsup

Beter niets dan iets bij de UL!  l8l

Trouwens de training voor DKV was door CC geregeld.

Dat staat er toch wakker worden! :)

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op december 04, 2014, 20:04:21
Dat staat er toch wakker worden! :)

Ach er zijn zoveel topic's over sfeer gebeuren. Dacht in een ander topic te zitten dan CC.
:_spank
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Heren,

Niets dan lof en hulde voor het fantastische doek van afgelopen zondag!  _O_
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....