Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wat was je eerst bezochte wedstrijd van Cambuur?

Gestart door Leovardiascc, februari 04, 2014, 23:13:18

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

Seizoen  2005/2006 Thuis tegen Mvv, Als 6 jarig jongetje voor het eerst met pa tussen 'de grote mannen', Sindsdien nooit meer weggegaan! Uitslag weet ik helaas niet meer.
ut komt su as het komt

Dokkumer

Citaat van: sccweestwel op april 09, 2014, 14:48:43
Geloof ik wel, misschien kan Dokkie dit bevestigen.
Ja ik kan het bevestigen. Maar nee, ik bevestig het niet. Dat was de wedstrijd in maart 2005
http://www.vi.nl/nieuws/frank-kooiman-lokte-sneeuwballen-zelf-uit.htm

Rutgervdh

18 augustus 2006, Cambuur-Veendam, uitslag zou ik zo niet meer weten, toen als 10 jarig jongetje ;)

gewoon een fan

Ik heb werkelijk geen idee meer, ik weet wel dat ik nog jong was, ik was iets van 6 jaar, nu 33 jaar geleden, toen ik voor het eerst met mijn vader naar Cambuur ging, sinds die keer elke keer geweest  :thumbsup

Whoestemen

29 mei 1996 - Cambuur - Emmen 0-1. 72. De Jonge 0-1. Scheidsrechter: Van der Ende. Toeschouwers: 4.000. Rode kaart: 32. Van den Berg (Cambuur). Gele kaart: Abma, Hendriksen, Oosterhof (Cambuur), Van Oostrum, Van Raalte (Emmen). Bijzonderheid: De Jonge mist in 32ste minuut strafschop voor Emmen.

Cambuur: Van der Berg; Abma, Van den Berg, Oosterhof en Van der Meer (76. Essajas); Hendriksen, Elzinga en Arts; Van Rijswijk, Marbus en Pieren (46. Hartman).

Emmen: Migchelsen; De Kruijf, Uneken, Van Raalte en Huizinga (57. Meijerman); Barmentloo, Van Oostrum en Nurmela; De Jonge, Drent en Stroeve (69. Kocks).

Zwaar onder de indruk, al die mensen, het geluid na het missen van de penalty.  |:)

EastSide058

Citaat van: Whoestemen op april 10, 2014, 10:57:23
29 mei 1996 - Cambuur - Emmen 0-1. 72. De Jonge 0-1. Scheidsrechter: Van der Ende. Toeschouwers: 4.000. Rode kaart: 32. Van den Berg (Cambuur). Gele kaart: Abma, Hendriksen, Oosterhof (Cambuur), Van Oostrum, Van Raalte (Emmen). Bijzonderheid: De Jonge mist in 32ste minuut strafschop voor Emmen.

Cambuur: Van der Berg; Abma, Van den Berg, Oosterhof en Van der Meer (76. Essajas); Hendriksen, Elzinga en Arts; Van Rijswijk, Marbus en Pieren (46. Hartman).

Emmen: Migchelsen; De Kruijf, Uneken, Van Raalte en Huizinga (57. Meijerman); Barmentloo, Van Oostrum en Nurmela; De Jonge, Drent en Stroeve (69. Kocks).

Zwaar onder de indruk, al die mensen, het geluid na het missen van de penalty.  |:)
daar weet je nog veel van  ;)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.

Citaat van: Whoestemen op april 10, 2014, 10:57:23
29 mei 1996 - Cambuur - Emmen 0-1. 72. De Jonge 0-1. Scheidsrechter: Van der Ende. Toeschouwers: 4.000. Rode kaart: 32. Van den Berg (Cambuur). Gele kaart: Abma, Hendriksen, Oosterhof (Cambuur), Van Oostrum, Van Raalte (Emmen). Bijzonderheid: De Jonge mist in 32ste minuut strafschop voor Emmen.

Cambuur: Van der Berg; Abma, Van den Berg, Oosterhof en Van der Meer (76. Essajas); Hendriksen, Elzinga en Arts; Van Rijswijk, Marbus en Pieren (46. Hartman).

Emmen: Migchelsen; De Kruijf, Uneken, Van Raalte en Huizinga (57. Meijerman); Barmentloo, Van Oostrum en Nurmela; De Jonge, Drent en Stroeve (69. Kocks).

Zwaar onder de indruk, al die mensen, het geluid na het missen van de penalty.  |:)

Was dit niet de wedstrijd waar Hartman inviel om vervolgens weer gewisseld te worden....

BantsiezLWD

goh.. das lang leden! ik weet nog dat ik op een houten bankje zat op de plek waar nu de hoofdtribune staat!

Daddy T.

Citaat van: J.Abma op april 09, 2014, 15:05:59
Heb hem even opgezocht:
Mooi om te zien hoe weinig er eigenlijk veranderd is in bijna 20 jaar  |:)
Leuk om weer eens terug te zien, idd bijna niets veranderd, alleen Noord is wat voller tegenwoordig :)  In uitvak van Veendam een spandoek met Stadskanaal en paar FCG logo's erop  :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

carlo de leeuw

ik weet ook alles nog precies.....het was het jaar 1987...en Cambuur speelde thuis...!

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op april 09, 2014, 15:33:16
http://www.cambuur-archief.nl/afbeeldingen/94-95/26.azt.jpg

Ik dacht dat er toen werd gezongen over O. Ovide de tekenfilm hit van dat moment.
Maar de MI-Side zong (bleek achteraf) niet over mijn tekenfilm held maar over Ho-mo-fielen. Het uitvak zat toen waar het nu ook zit.
Ja toen kon je nog normaal zitten in het uitvak. Seizoen daarna ging het vak naar Noord, zonder afscheiding

punkman

Mijn eerste bezoek aan Cambuur was er 1 om nooit te vergeten.
Was in 1982, als acht jarig jochie met pa mee.
Ook mijn eerste kennismaking met de begrippen baksteen koppen en  stoeltjes vangen.
Denk dat ik voor vele hier niet hoef uit te leggen welke wedstrijd dat was.
We wonnen met 2-0.

Dokkumer

Citaat van: punkman op april 18, 2014, 18:59:14
Mijn eerste bezoek aan Cambuur was er 1 om nooit te vergeten.
Was in 1982, als acht jarig jochie met pa mee.
Ook mijn eerste kennismaking met de begrippen baksteen koppen en  stoeltjes vangen.
Denk dat ik voor vele hier niet hoef uit te leggen welke wedstrijd dat was.
We wonnen met 2-0.
Het was 911 die dag, waar wij zouden zeggen 11 september :P

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 10:03:11
Het was 911 die dag, waar wij zouden zeggen 11 september :P

God, en jullie weten dat allemaal nog? Ik was toen 1 jaar, 1 maand en 1 dag  8P


@Punkman: https://www.youtube.com/watch?v=LLVA94xOZFI

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 19, 2014, 10:32:54
God, en jullie weten dat allemaal nog? Ik was toen 1 jaar, 1 maand en 1 dag  8P


@Punkman: https://www.youtube.com/watch?v=LLVA94xOZFI
We zijn niet allemaal zo jong als jij ;)
Ik was 9 jaar 2 maanden en 16 dagen en had al wat wedstrijden "in de benen"8P