Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Deze trainer neemt risico's als ie dat niet deed stonden we vijf plaatsen lager. De selectie is te dun thats all.

Cor


speculeter

Bedankt Henk....We zijn weer een plaats gestegen!! :_schater

speculeter

Net Bynt gekeken bij omrop abe.
Werd hier niet vrolijk van....
Er werd gesuggereerd dat dit laatste seizoen van Henk was bij ons.
En om nou te zeggen dat Henk hierin tegenstribbelde. ..niet dus.
Zou ik als grote teleurstelling zien.
Zag dit niet aankomen eerlijk gezegd ;(

mescc

En diekhuuzen net verlengt las ik...

speculeter

Mocht de jong weggaan leek mij dat id nummer 1.
Maar ja die heeft voor 2 seizoenen verlengd.

Holwerd voor Cambuur

Die gaat wel weg...

Maar dan vangen we iig centjes, want hij heeft een doorlopend contract.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Had echt het idee dat hij hier nog wel minimaal twee seizoenen zou blijven...Ben ik dan zo dom?

Harry L.

Ook henk zal niet vies zijn van een paar extra centjes. Of het elders weer zo goed gaat passen als hier moet ik eerst maar eens zien. Het verwachtingspatroon bij bijv. Groningen ligt ook weer wat hoger

Drumfather SCC

Zoals er leven is na Rusnak zou er ook leven zijn na Henk

veteraan

Dit soort geruchten moet je nu niet hebben, ik snap dat de Jong wel verder wil maar dat komt in mei wel !

Len Cantello

Henkie gaat naar Harkema. Bij Oepie achter op de fiets.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

dit is gewoon de voetbal wereld he,,andere clubs zien oek wat voor visie h. de jong heeft net als andere clubs zien dat rusnak een goeie
is en nog beter kan worden we houden het niet tegen denk ik.
maar ik zie henk niet snel uit drachten weg gaan dus dan blijven er 2 a 3 clubs over.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op december 12, 2014, 22:33:32
dus dan blijven er 2 a 3 clubs over.

-1 had ie beloofd
Henk, held, bedankt

speculeter

Drachten naar Groningen is niet zo.n eind nou.