Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2016, 09:46:54
Ik vind Hoesen anders wel een prima spits voor ons. Datzelfde geldt voor Muhren en Kevin van Veen. Of ze betaalbaar zijn hangt af van het bedrag wat je voor Ogbeche krijgt.

Murhen kan ik me wel in vinden. Hoessen is een prima speler, allleen heel jammer dat hij niet kan scoren.

Vlampiep

Ik zie B niet zo maar vertrekken, maar als het wel het geval zou zijn vindt ik Ruud Boymans de aller beste optie. Een zekerheid voor het maken van doelpunten.

michello

Zullen vast aankomen met De Kogel, Vermeij of Van Weert... Maar we moeten maar afwachten,  denk zelf dat Ogbeche gewoon blijft..

DayDreamer

Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2016, 09:46:54
Ik vind Hoesen anders wel een prima spits voor ons. Datzelfde geldt voor Muhren en Kevin van Veen. Of ze betaalbaar zijn hangt af van het bedrag wat je voor Ogbeche krijgt.

Kan me niet voorstellen dat die van Veen te betalen is, heeft net verlengd. Muhren vind ik een type slungel die die boeren daar op de bank hebben, die kunnen er helemaal niks van.
Misschien die spits van GAE. Verder is er volgens mij niet veel. We moeten maar afwachten, we hebben er inderdaad toch geen invloed op.

Bankzitter

Als we dik boven de streep zouden staan en Berisha begon warm te draaien, dan snel verkopen voor een miljoen. Maar als je nu verkoopt kost het mogelijk meer (tv gelden ect.) dan het oplevert. Daarbij hebben we (ondanks de resultaten) genoeg basisspelers met potentie die goed vastliggen en ik schrijf Masek en Berisha ook nog niet af. We liggen financieel op koers, dus er is geen noodzaak om te verkopen. Langdurig contract bieden, dat krijgt 'ie verder nergens.

roepieh

Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...

hobbes

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...

:rodekaart

diekhuzen

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...

Waarom degraderen? Excelsior en Roda binnen handbereik. En gisteren heeft Cambuur gewoon een prima wedstrijd gespeeld en met dit collectief is handhaving  realistisch.

Ronald

Citaat van: michello op januari 17, 2016, 10:00:57
Zullen vast aankomen met De Kogel, Vermeij of Van Weert... Maar we moeten maar afwachten,  denk zelf dat Ogbeche gewoon blijft..

Als B vertrekt zou je Seuntjens van vvv ook op kunnen halen,  lijkt mij ook wel een goede optie.

Vlampiep

Als B vertrekt en er wordt geen top spits zoals Boymans aangetrokken, kunnen we net zo goed verder met Barto en Barisha.

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2016, 23:31:36
Ik vrees dat B toch vertrekt naar Twente. Direct schakelen en Kevin van Veen of Muhren halen!

AZ wil Muhren niet verhuren, Roda wou hem ook.

Vedetski

Mocht B vertrekken, dan zou ik hier graag Van Weert zien spelen. Een snelle goaltjesdief die maar een halve kans nodig heeft. Denk dat hij prima in ons spelletje past.
:koffie

Dokkumer

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
Tering roepieh, ben je vannacht met wiekie aan het azijnborrelen geweest?

Destroyer

Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...

Heeft Wiekie 2 accounts?   :_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bernardo op januari 17, 2016, 12:47:54
AZ wil Muhren niet verhuren, Roda wou hem ook.

Hupperts is wel te huur wellicht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22