Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

denistel

dat zal wel komen omdat hij het ook niet gepast vond wat smid wou maar hij zette
em er niet uit.

denistel

Citaat van: richard op november 29, 2017, 15:08:27
Klopt van geen kant. Ype zit veel in westen van het land voor werk. Heeft geen alledaags contact met trainer. Dat is taak van de 2 koppige directie en niet vd voorzitter. Zo zijn de taken verdeeld en daar handelt hij na. Ype was er dinsdag ook niet bij ivm werk in westen van het land maar heeft wel netjes contact met dijkhuizen gehad. Die kloosterman is een opruier eerste klas en dat zal ik hem morgen ook even duidelijk maken als ik hem zie bij training.

die kloosterman mutte ze weigeren in ons stadion maar dat durven ze niet

Collingwood

Citaat van: richard op november 29, 2017, 15:08:27
Klopt van geen kant. Ype zit veel in westen van het land voor werk. Heeft geen alledaags contact met trainer. Dat is taak van de 2 koppige directie en niet vd voorzitter. Zo zijn de taken verdeeld en daar handelt hij na. Ype was er dinsdag ook niet bij ivm werk in westen van het land maar heeft wel netjes contact met dijkhuizen gehad. Die kloosterman is een opruier eerste klas en dat zal ik hem morgen ook even duidelijk maken als ik hem zie bij training.

Dijkhuizen zei voor de camera van OF of Leo (weet zo even niet precies waar) ook dat hij wel vertrouwen had gevoeld van de directie maar niet van 'daarboven'. Daar zal hij toch wel Smid mee bedoeld hebben lijkt mij?

Wil niet zeggen dat het verhaal van de LC helemaal klopt, maar het leek wel of Dijkhuizen een beetje verbolgen was over de voorzitter.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op november 29, 2017, 15:15:34
Dijkhuizen zei voor de camera van OF of Leo (weet zo even niet precies waar) ook dat hij wel vertrouwen had gevoeld van de directie maar niet van 'daarboven'. Daar zal hij toch wel Smid mee bedoeld hebben lijkt mij?

Wil niet zeggen dat het verhaal van de LC helemaal klopt, maar het leek wel of Dijkhuizen een beetje verbolgen was over de voorzitter.


Mag de voorzitter geen mening hebben?

Agy

Citaat van: richard op november 29, 2017, 15:18:24
Mag de voorzitter geen mening hebben?


Idd spijkers op laag water...

Nogmaals ik ben blij dat er toch iemand verantwoordelijkheid heeft genomen.
En zoals gezegd is er uiteindelijk maar 1 man verantwoordelijk voor Dijkie zijn ontslag en dat is hij zelf.

PePe

Citaat van: richard op november 29, 2017, 15:18:24

Mag de voorzitter geen mening hebben?

Tuurlijk mag Ype een mening hebben, ook hij is besmet met het zelfde virus als wij.

richard

Citaat van: PePe op november 29, 2017, 15:24:17
Tuurlijk mag Ype een mening hebben, ook hij heeft het zelfde virus als wij.

Precies, misschien is het dan wel handig om een stapje terug te doen?

Collingwood

Citaat van: richard op november 29, 2017, 15:18:24

Mag de voorzitter geen mening hebben?

Dat zeg ik toch niet? Ik was benieuwd wat er tussen Dijkhuizen en Smid was voorgevallen, en jij had het alleen over Hulshoff en Peersman. Vandaar mijn vraag om opheldering.

Verder heb ik er persoonlijk helemaal geen mening over, want ik was er niet bij en weet verder ook niks uit de eerste hand.

Als het trouwens klopt dat die Kloosterman dat verhaal over het 'weghouden' van Smid inderdaad uit zijn duim heeft gezogen, dan is die man de titel journalist niet waard.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Ype moet van zich laten spreken, door beleid te voeren. (niet in de kleedkamer)

denistel

Citaat van: Agy op november 29, 2017, 15:23:30

Idd spijkers op laag water...

Nogmaals ik ben blij dat er toch iemand verantwoordelijkheid heeft genomen.
En zoals gezegd is er uiteindelijk maar 1 man verantwoordelijk voor Dijkie zijn ontslag en dat is hij zelf.

zo denk ik er ook over anders was er immers niks gebeurd.

Vlampiep

Citaat van: PePe op november 29, 2017, 15:29:03
Ype moet van zich laten spreken, door beleid te voeren. (niet in de kleedkamer)
Ype is gewoon een geldschieter en de rol van voorzitter van een bvo onwaardig.
Hij hoort in de bestuurskamer zijn mening te ventileren en de spreken met de TS aan vd Belt over te laten.
Op dit soort primaire reacties zit niemand te wachten, behalve natuurlijk een stel "relnichten" zoals Kloosterboer.

zeewolde

Citaat van: richard op november 29, 2017, 14:58:19
Hij is idd bij/in kleedkamer geweest, meneer Sipke heeft toen stennis gemaakt en peersman heeft hem uit kleedkamer gezet heb ik begrepen. Bepaalde spelers hadden totaal geen problemen er mee dat hij in/bij kleedkamer was. Omdat het wel even nodig was om de boel wakker te schudden. Maar ja alleenheerser Peersman en sfeerverpester en jankerd Sipke konden hier niet tegen. En vwb Sandor en Ype op voetbal gebied hebben die problemen maar voor de rest niet hoor.
dijkhuizen kon er kennelijk ook niet tegen, gezien zijn reactie

De Gast

Citaat van: Agy op november 29, 2017, 15:23:30

Idd spijkers op laag water...

Nogmaals ik ben blij dat er toch iemand verantwoordelijkheid heeft genomen.
En zoals gezegd is er uiteindelijk maar 1 man verantwoordelijk voor Dijkie zijn ontslag en dat is hij zelf.

Laat Sipke of de nieuwe trainer het maar zien dan.

D.H.Skolten

Citaat van: Agy op november 29, 2017, 15:23:30

Idd spijkers op laag water...

Nogmaals ik ben blij dat er toch iemand verantwoordelijkheid heeft genomen.
En zoals gezegd is er uiteindelijk maar 1 man verantwoordelijk voor Dijkie zijn ontslag en dat is hij zelf.
Wie heeft er dan verantwoordelijkheid genomen? Dijkhuizen is ontslagen dus hem kun je er niet mee bedoelen.

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op november 29, 2017, 19:43:39
Laat Sipke of de nieuwe trainer het maar zien dan.
Doe Sipke maar en laat ze er maar goed over nadenken over een nieuwe trainer ipv van de eerste de beste aan te nemen die nergens aan de bak komt en weer geld over de balk te smijten.