Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Sorry hoor... Ik ben een trouwe LC-lezer. Maar dit stuk is wel erg slecht. De kop dekt in het geheel de lading niet. Je zou haast denken dat er bijbedoelingen zijn...

poelie-lwd

Citaat van: Andy King op november 30, 2017, 11:11:54
Sorry hoor... Ik ben een trouwe LC-lezer. Maar dit stuk is wel erg slecht. De kop dekt in het geheel de lading niet. Je zou haast denken dat er bijbedoelingen zijn...

Dat lijkt me kraakhelder. Ik geloof niet dat Ype en Kloosterboer prima door 1 deur kunnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Montana op november 30, 2017, 11:04:38
Absoluut wel.

Wel bij stilgestaan dat er mensen zijn die er wel eens baat bij kunnen hebben dat de aandacht 'verlegd' wordt naar Ype?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Citaat van: Andy King op november 30, 2017, 11:11:54
Sorry hoor... Ik ben een trouwe LC-lezer. Maar dit stuk is wel erg slecht. De kop dekt in het geheel de lading niet. Je zou haast denken dat er bijbedoelingen zijn...

Heb ik die kloosterboer vanmorgen ook even verteld op training maar toen had ie niet zoveel praatjes, hij kreeg een rode kop en kwam niet uit zijn woorden.

Delamere

Qua analyse inderdaad een stuk van niks. Maar als Kloosterman het over "een voorziiter met autoritaire trekjes en verbale erupties" heeft slaat hij wel de spijker op zijn kop!

denistel

het is in ieder geval geen slapjannus en daar zijn er bij de club wel genoeg
van en daardoor binne we een slappe hap club wudden.

richard

Citaat van: Delamere op november 30, 2017, 13:15:10
Qua analyse inderdaad een stuk van niks. Maar als Kloosterman het over "een voorziiter met autoritaire trekjes en verbale erupties" heeft slaat hij wel de spijker op zijn kop!

Nou dat is ook niet zo moeilijk of wel....

Delamere

Ik zeg toch ook niet dat het moeilijk is. Ik zeg gewoon dat die typering klopt!

richard

Citaat van: Delamere op november 30, 2017, 13:23:29
Ik zeg toch ook niet dat het moeilijk is. Ik zeg gewoon dat die typering klopt!

Ja en een koe legt geen ei...

Agy

Citaat van: Delamere op november 30, 2017, 13:23:29
Ik zeg toch ook niet dat het moeilijk is. Ik zeg gewoon dat die typering klopt!

En dat is een reden om een heel stuk over de man te schrijven... over iets wat een ieder allang weet/wist..!?

Delamere

Ik vind van niet, dus dat heb ik ook niet gezegd.
Vond alleen de typeringen "autoritair" en "verbale erupties" voor Ype Smid wel raak gekozen.

moodygrunn

Niets van die pseudo-journalist aantrekken, stookt al jaren. Afgelopen jaren was er weinig voedingsbodem door goede/redelijk goede resultaten. Nu gaat het minder en dan komt dit soort weekdieren weer bovendrijven
In Henk en Sandor we trust

Lwd79

Goed stuk toch.
Vanaf februari 2015 toen vd belt naar fc Twente vertrok is het sportief neerwaarts gegaan met cambuur. Degenen die toen verantwoordelijk waren. Smid/ de graaf zijn dus debet aan de degradatie en mis management door niet adequaat te reageren op kwaliteit verlies in de selectie.
En Richard weet dus meer begrijp ik uit zijn eerdere reactie over het vermeende voorval tussen smid en dijkhuizen..?

richard

Citaat van: Lwd79 op november 30, 2017, 14:29:36
Goed stuk toch.
Vanaf februari 2015 toen vd belt naar fc Twente vertrok is het sportief neerwaarts gegaan met cambuur. Degenen die toen verantwoordelijk waren. Smid/ de graaf zijn dus debet aan de degradatie en mis management door niet adequaat te reageren op kwaliteit verlies in de selectie.
En Richard weet dus meer begrijp ik uit zijn eerdere reactie over het vermeende voorval tussen smid en dijkhuizen..?

Ging tussen Sipke en Smid, is algemeen bekend.

richard

Citaat van: Delamere op november 30, 2017, 14:24:01
Ik vind van niet, dus dat heb ik ook niet gezegd.
Vond alleen de typeringen "autoritair" en "verbale erupties" voor Ype Smid wel raak gekozen.

Waarom? Dat was toch al bekend....