Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Lwd79

Citaat van: richard op november 30, 2017, 14:41:09
Ging tussen Sipke en Smid, is algemeen bekend.

Algemeen bekend? Waarom schrijft dijkhuizen dan in de krant dat het tussen hen is. Of zijn er mensen die rechtstreeks van de voorzitter info ontvangen wat overigens een kwalijke zaak zou zijn.

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 30, 2017, 13:19:12
het is in ieder geval geen slapjannus en daar zijn er bij de club wel genoeg
van en daardoor binne we een slappe hap club wudden.
Heeft niets met slapjanus o.i.d te maken maar met een bestuurlijke organisatie waarin elk  Bestuurslid een functie heeft en een daarbij behorende rol, wie waar over gaat.
Het is een Bvo waarin de bestuurlijke structuren duidelijk horen te zijn. Het is nu een bestuurlijke wanorde en in de aanloop naar het nieuwe stadion lijkt dat niet een goede zaak.




denistel

dus ype is de enige die het verkeerd doet???

richard

Citaat van: Lwd79 op november 30, 2017, 14:44:55
Algemeen bekend? Waarom schrijft dijkhuizen dan in de krant dat het tussen hen is. Of zijn er mensen die rechtstreeks van de voorzitter info ontvangen wat overigens een kwalijke zaak zou zijn.

Dijkhuizen schrijft in de krant???ik hou maar weer op tot over een paar dagen???

Lwd79

Richard jij weet duidelijk meer deel dat dan ook. Zou wel fijn zijn als iedereen weet hoe het met onze club gaat. Je doet het voorkomen alsof jij meer inside info hebt..

Ronnie tng

Citaat van: denistel op november 30, 2017, 14:49:33
dus ype is de enige die het verkeerd doet???

Niet de enige, maar deze man heeft al heel wat fouten gemaakt. En er zijn een hoop vertrokken voor minder.

Ik hoop echt dat stadion zsm staat dan kunnen we afscheid nemen van hem, en de Graaf.



Noordcambuur

Citaat van: Ronnie tng op november 30, 2017, 16:20:36
Niet de enige, maar deze man heeft al heel wat fouten gemaakt. En er zijn een hoop vertrokken voor minder.

Ik hoop echt dat stadion zsm staat dan kunnen we afscheid nemen van hem, en de Graaf.
jeetje jonge wie moet er nu allemaal wel uit,of ik het hele forum lees dan blijft er helemaal niks meer over.

Delamere

Hij hoeft niet weg en heeft genoeg goede dingen voor Cambuur gedaan. Maar moet zich lekker bezighouden met beleidszaken en de ontwikkeling van het nieuwe stadion. Daar ligt zijn kracht.
Een voorzitter hoort toch ook een goed boegbeeld en uithangbord voor zijn club te zijn. Dan moet hij dat onderbuik getwitter, en steeds ruziemaken met de dienstdoende trainers fijn achterwege laten.

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op november 30, 2017, 16:20:36
Niet de enige, maar deze man heeft al heel wat fouten gemaakt. En er zijn een hoop vertrokken voor minder.

Ik hoop echt dat stadion zsm staat dan kunnen we afscheid nemen van hem, en de Graaf.

Helemaal met Ronnie eens!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwd79

De man is te arrogant om op te stappen terwijl hij degene is die de sportieve vrije val heeft veroorzaakt.

Lwd79

Jammer dat Richard niet inhoudelijk reageert. Misschien kan hij met zn inside info wat duidelijkheid verschaffen rond deze soap..

denistel

soms hoor je idd wel eens wat he of die namen genoemd moeten worden weet
ik niet vandaag weer gedoe tussen daniels en el baad op de training,gewoon
goed op letten dan zie je wel wat er gaande is. sommigen spelen een spelletje
en dat zal hun gaan opbreken denk ik.

ik heb het al vaker gezegd sommige spelers staan er altijd in al raken ze
geen pepernoot en anderen mogen de bank warm houden terwijl ze
eigenlijk beter zijn maar dat gaat geen stand houden.

voorbeeld deze week met mathieu.

Collingwood

Citaat van: denistel op november 30, 2017, 19:43:04
soms hoor je idd wel eens wat he of die namen genoemd moeten worden weet
ik niet vandaag weer gedoe tussen daniels en el baad op de training,gewoon
goed op letten dan zie je wel wat er gaande is. sommigen spelen een spelletje
en dat zal hun gaan opbreken denk ik.

ik heb het al vaker gezegd sommige spelers staan er altijd in al raken ze
geen pepernoot en anderen mogen de bank warm houden terwijl ze
eigenlijk beter zijn maar dat gaat geen stand houden.

voorbeeld deze week met mathieu.

Als het goed is begint iedereen onder een nieuwe trainer gelukkig weer op 0.
Kalmte alleen kan u redden.

Lwd79

Citaat van: Delamere op november 30, 2017, 16:49:47
Hij hoeft niet weg en heeft genoeg goede dingen voor Cambuur gedaan. Maar moet zich lekker bezighouden met beleidszaken en de ontwikkeling van het nieuwe stadion. Daar ligt zijn kracht.
Een voorzitter hoort toch ook een goed boegbeeld en uithangbord voor zijn club te zijn. Dan moet hij dat onderbuik getwitter, en steeds ruziemaken met de dienstdoende trainers fijn achterwege laten.

Gewoon weg met die man. Schoon schip maken voor het te laat is.

Noordcambuur

Citaat van: Lwd79 op november 30, 2017, 20:05:20
Gewoon weg met die man. Schoon schip maken voor het te laat is.
komst net kieken zeker  :_schater