Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Evaluatie eerste seizoenshelft

Gestart door HilversumOnTour, december 16, 2013, 10:56:18

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2013, 12:19:47
Ons programma is gunstig, maar er mag niet te veel druk op komen te liggen door de stand (vandaar dat we komende zaterdag ook met 1-4 winnen, weer even wat lucht, he)

We mogen geen basisplaatsen weg doen, de bank of invallers mogen weg!
Als je de doelpuntenmakers en ruststand er nu ook even bij doet, neem ik het zo over voor de poule  :D
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Harry L.

Het geluk is geen enkele keer onze kant op gevallen. Na Groningen was ik er nog van overtuigt dat dit een heel mooi seizoen ging worden, helaas is dat nu niet meer het geval. Ik ben bang dat het heel lastig gaat worden en dat we in de nacompetitie terecht komen, of v/d Belt en co moeten wel iets heel speciaals uit de hoge hoed toveren. Buiten het feit dat we vleugellam zijn vind ik de opbouw te traag, denken te weinig spelers vooruit en missen we creativiteit. Ben ook van mening dat onze backs zich eens meer moeten laten gelden en eens proberen de achterlijn te halen, iets wat we in het begin van het seizoen nog wel eens zagen.
Laten we hopen dat we ons handhaven, anders ben ik bang dat we het nieuwe stadion ook wel kunnen vergeten. Het resultaat van het haalbaarheidsonderzoek wordt immers pas na de competitie bekend, een prima reden natuurlijk om het weer op de lange baan te schuiven. Ik ben bang dat die kortzichtige sukkels daar op hopen.

joost03

Groningen was het hoogtepunt, daarna het punt in Eindhoven, waar ook best gewonnen had mogen worden..
verder veel teleurstelling en verliezen waar het vooral in de eerste helft vaak best goed stond.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op december 16, 2013, 19:11:49
Als je de doelpuntenmakers en ruststand er nu ook even bij doet, neem ik het zo over voor de poule  :D
Staat al in de pool!  _O_
Henk, held, bedankt

Marc S

Ik ben  gematigd positief. We hebben meer uitwedstrijden dan thuis wedstrijden gehad. Verder als er aanvallende versterkingen gehaald worden zie ik het goed. Ook staat het hele rechter rijtje een paar punten van elkaar.

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Tot nu toe zijn we er 3x kansloos afgegaan; AZ, ADO en Vitesse. Al kun je Zwolle uit misschien ook nog mee rekenen. Alle andere verliespunten had ook de andere kant op kunnen vallen.

We hebben meer uit dan thuis gespeeld én thuis nog maar 3 uit het rechter rijtje. We spelen bij vlagen hartstikke leuke voetbal en we worden, in vergelijking met de eerste wedstrijden, ook steeds volwassener. Het kan niet anders dat we het geluk wél aan onze kont gaan krijgen. We gaan hoe dan ook echt nog wel een keer uit winnen. Plus het aantal thuiswedstrijden wat we hebben tegen op papier de zwakkere broeders maakt dat ik wel positief ben.

Nog 2 a 3 gerichte versterkingen (hangt af van Leeuwin) en je blijft in de eredivisie.

Vergeet niet waar we vandaan komen.. we zijn ziek van nederlagen tegen Ajax, Feyenoord en Twente. Dat zegt genoeg, bij mij is het glas dan ook echt halfvol.  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op december 17, 2013, 00:22:22
Vergeet niet waar we vandaan komen.. we zijn ziek van nederlagen tegen Ajax, Feyenoord en Twente. Dat zegt genoeg, bij mij is het glas dan ook echt halfvol.  :thumbsup

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Clint

Citaat van: Harry L. op december 16, 2013, 19:52:10
Laten we hopen dat we ons handhaven, anders ben ik bang dat we het nieuwe stadion ook wel kunnen vergeten.

Niet alleen het nieuwe stadion. Dan kun je de hele boel wel sluiten.

Destroyer

Tweede seizoenshelft vind ik qua thuiswedstrijden gunstiger. Versterking voorin en alles komt goed  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

joost03

Een aanvallende middenvelder (ofwel een echte nummer 10) zou ook niet verkeerd zijn. Iemand die ook met een goeie steekpass iemand vrij voor de keeper kan zetten, want in zulke situaties zijn we de eerste seizoenshelft nauwelijks geweest. En met lukoki die in het hele seizoen misschien 1 goeie voorzet geeft heb je toch iemand nodig die je spits in stelling kan brengen.

Destroyer

Conclusie tot nu toe: we staan waar we horen te staan. Met wat versterking zie ik ons maximaal plaats 15 halen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardia


Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:44:27
Conclusie tot nu toe: we staan waar we horen te staan. Met wat versterking zie ik ons maximaal plaats 15 halen.

Eens


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 09:36:40
Eens


Sent from my iPhone using Tapatalk

Na de wedstrijd tegeb groningen.. uit bij psv en het toch aardige spel verwacht van begin ga je toch wat meer verwachten... het is teleurstellebd hoe het sinds utrecht thuis is verlopen... waar eagles.. nec.. rkc etc punten van de top 4 afsnoept en af en toe uitwedstrijd wint id er bij ons een zorgelijke dalende lijn nasr beneden terwij een nec en rkc juist nu punten beginnen te pakken.. het veldspel is ook niet meer om aan te zien...

Galdiano

Net niet....   :|

Vanaf 19 januari net wel....  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets