Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Evaluatie eerste seizoenshelft

Gestart door HilversumOnTour, december 16, 2013, 10:56:18

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

vrij normale positie op ranglijst met deze begroting.
negatief is dat er een dalende lijn in het spel zit en dat leeuwin misschien vertrekt.
positief is dat het even winterstop is en dat doorbreekt het slechte spel van een ploeg uit vorm.
positief is resterend programma + dat er vrijwel zeker versterkingen kunnen komen.
dieptepunt lijkt bereikt, maar we staan er nog gewoon bij.
slag misschien verloren, maar zeker de oorlog nog niet.

AL

Gezien het budget inderdaad een logische positie.
Jammer om te constateren dat de meeste aangetrokken spelers geen meerwaarde hebben.

Brands, v Moorsel, v Brakel, Christovao en Feldballe komen domweg (nog) tekort.
Leeuwin en Ritzmaier zijn goede spelers gebleken.

Hopen dat je een aantal spelers kan verhuren en je kunt versterken met een goede middenvelder en 3 aanvallers.
Anders is het over en uit ben ik bang.

Goutum

Een voordeel; slechter dan gister kan gewoon niet. Dus kan het alleen maar beter worden. Dat we goed kunnen voetballen, dat hebben we begin vh seizoen wel gezien. Het toverwoord is vertrouwen, dat moeten we tanken. Daar komt bij dat ik regelmatig gezien heb dat ploegen die vol vertrouwen de winterstop in gaan, die vorm vervolgens niet kunnen vasthouden. Of andersom. Wij gaan na de winter pieken, daar ben ik van overtuigd.

SCC-J

Citaat van: Goutum op december 22, 2013, 13:26:43
Een voordeel; slechter dan gister kan gewoon niet. Dus kan het alleen maar beter worden.

Zeiden we dat ook niet na ADO en Utrecht ?

De Gast

Ado Utrecht Nac. Allen wedstrijden waarin Ritzmaier of Hemmen niet speelden. Niet geheel toevallig.

Je hebt nu iedereen kunnen wegen en de spelers die te licht zijn bevonden proberen te verhuren. Alleen zijn dat er nogal wat.
Ophouden met het halen van middelmaat. Directe versterkingen zijn er nodig. En dan vooral voorin. Plus vervanging voor Bakker.

Cambuur058

we zijn lang niet zo goed als kowet

maikcambuur

Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 16:28:18
we zijn lang niet zo goed als kowet

Haha, zeker niet! Cambuur heeft alleen het geluk nog niet mee gehad deze eerste seizoenshelft! We hebben nog geen 1 penalty gehad bijvoorbeeld! En GAE heeft al aardig wat penaltys gekregen, zeker afgelopen weken: Zwolle, twente en vandaag weer! Ik denk dat zij een gelijkwaardige selectie hebben in vergelijk tot ons.

DMS78

Waarom het heilige 433 systeem altijd. 442 lijkt me veel beter met het materiaal wat je hebt...

DMS78

Citaat van: maikcambuur op december 22, 2013, 16:57:03
Haha, zeker niet! Cambuur heeft alleen het geluk nog niet mee gehad deze eerste seizoenshelft! We hebben nog geen 1 penalty gehad bijvoorbeeld! En GAE heeft al aardig wat penaltys gekregen, zeker afgelopen weken: Zwolle, twente en vandaag weer! Ik denk dat zij een gelijkwaardige selectie hebben in vergelijk tot ons.

Zij komen meer in de 16 dan ons...

moodygrunn

Citaat van: DMS78 op december 22, 2013, 16:59:27
Waarom het heilige 433 systeem altijd. 442 lijkt me veel beter met het materiaal wat je hebt...
Omdat in een 433 de veldbezetting normaal gesproken beter is
In Henk en Sandor we trust

FrancoLWD

Ik vind dat we het helemaal niet verkeerd hebben gedaan!
Alleen zit iedereen nog op die roze wolk van het kampioenschap+de eerste wedstrijden met super aantrekkelijk voetbal.

Nu is het nieuwe er wat vanaf en dan is het begrijpelijk dat het even wat minder gaat.
Wat vers bloed(2a3 directe versterkingen) in de selectie zal Cambuur zeker een boost geven. De bepalende spelers zoals leeuwin en hemmen voor geen goud laten gaan en dan zie ik het wel goed komen met cambuur!
We zijn sowieso uit de beker, de volledige focus nu op de competitie en vlammen, ik heb er vertrouwen in!