Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pownews

Gestart door HilversumOnTour, december 09, 2013, 22:58:53

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

hebben jullie Pownews gezien vanavond? Gelukkig vielen VdBelt en Smid niet door de mand, FcdB komt er iets minder uit hahaha

EDIT: Was inderdaad VdBelt & De Graaf  :proost

brambo3004

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 09, 2013, 22:58:53
hebben jullie Pownews gezien vanavond? Gelukkig vielen VdBelt en Smid niet door de mand, FcdB komt er iets minder uit hahaha

Volgensmij waren het VdBelt en De Graaf.
Die man van Den Bosch kan op zoek naar een nieuwe baan. Wat een dweil :_schater

Supersub

Hahaha de buitenspelers.en spits scoren niet

dit krijgt nog een staartje!

Stiens

Was idd Ard de Graaf.

brambo3004

Nouja, Hemmen heeft afgelopen wedstrijd zien dat ie toch wel kan scoren.
En een echte linksbuiten hebben we eigenlijk nooit gehad. Feldballe is te licht, Brands is geen linksbuiten, Lukoki speelt van nature meer op rechts en Ritzmaier is meer een middenvelder.

Ik zie niet echt grote problemen in die uitspraak (van VdBelt?), want iets dergelijks zei hij ook al op een forumavond. Het euvel ligt bij de voorhoede. Dat ziet iedereen.

TM

Het is toch eigenlijk al te absurd voor woorden dat ze in gesprek gaan met zo'n achterlijke sjeik.....

SCC-J

Citaat van: TM op december 09, 2013, 23:26:16
Het is toch eigenlijk al te absurd voor woorden dat ze in gesprek gaan met zo'n achterlijke sjeik.....
:y
helemaal mee eens even onderzoekje doen en klaar ben je 

punkman

Zou het hele interview wel eens willen zien..


Sander Scc

Citaat van: TM op december 09, 2013, 23:26:16
Het is toch eigenlijk al te absurd voor woorden dat ze in gesprek gaan met zo'n achterlijke sjeik.....

Nou indd..!!
Kunnen we niet wettelijk vastleggen dat onze club niet verkocht mag worden als speeltje voor zo'n theedoek?
Speel liever weer 10 jaar jupiler league dan een gekocht succes in de eredivisie!

:0= Deze club is niet te koop!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Van der Belt heel netjes gedaan!! Hij heeft het helaas over een logo ipv een wapen of schild, maar voor de rest perfecte argumenten! :scc
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

#10
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Mwoehaha. Keurige reacties op de vragen van de oliebaron, heren.

Wel stom dat ze dit soort zaakjes niet eerst natrekken, maar gelijk in de auto springen en naar Schiphol rijden....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour


SCC-J

Mag er toch vanuit gaan dat het hele den bosch bestuur binnenkort weg is.

speculeter

Wat een sukkels daar in den bosch....