Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - Cambuur [21-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:20:14

Vorige topic - Volgende topic

TM

CiteerDeze wedstrijd is voor Cambuursupporters een verplichte auto / buscombi.

Supporters in bezit van de Uitkaart kunnen zich vanaf maandag 9 december 10:30 uur inschrijven bij de administratie van het Cambuur Stadion.`

Niet verwacht dat dit een autocombi zou worden. Ben benieuwd wat de beperkingen zijn. Vast en zeker weer een busjesverbod.

SCC-J


pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op november 14, 2013, 16:45:04
uhh waarom niet?

Aangezien ado en vitesse ook buscombi is kan je alles verwachten..

Lwdscc

NAC BREDA - SC CAMBUUR OP ZATERDAG 21 DECEMBER OM 19:45 UUR

Deze wedstrijd is voor Cambuursupporters een verplichte auto / buscombi.

Supporters in bezit van de Uitkaart kunnen zich vanaf maandag 9 december 10:30 uur inschrijven bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Prijs autocombi € 15.-
In totaal zijn er 50 parkeerplaatsen aanwezig en personenbusjes van max 8 personen zijn toegestaan.
Omwisselen omwisselbiljet Esso Scheiwijk aan de A27, tussen 18:15 uur en 18:45 uur

Kosten buscombi bedragen € 30,- voor leden van de Kern van Cambuur (op vertoon van de ledenpas), en € 35,- voor niet-leden.
Bus aanwezig om 15:45 uur, vertrek is om 16 uur vanaf het Cambuurplein.
Bus alleen bij voldoende belangstelling!

Kunstgras

Citaat van: Lwdscc op november 15, 2013, 15:18:56
In totaal zijn er 50 parkeerplaatsen aanwezig en personenbusjes van max 8 personen zijn toegestaan.

De busjes die gehuurd worden hebben ALTIJD plaats voor 9 personen. Zitten ze ons nu de gek aan te steken ofzo?? :X

Daddy T.

Citaat van: Kunstgras op november 15, 2013, 17:19:15
De busjes die gehuurd worden hebben ALTIJD plaats voor 9 personen. Zitten ze ons nu de gek aan te steken ofzo?? :X

De zin is inderdaad niet compleet, komt omdat ze in Breda niet op alcohol testen, ik denk dat ze dit bedoelen:

" en personenbusjes van max. 8 dronken personen zijn toegestaan "
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

stefan15

Zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven? Zou mooi zijn als deze vol raakt.

HilversumOnTour

Zat net dat "nieuwe" uitvak van NAC te bekijken, wat een lelijk ding zeg!


stefan15

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 09, 2013, 12:29:09
Zat net dat "nieuwe" uitvak van NAC te bekijken, wat een lelijk ding zeg!


aquarium...

Bernardo


denistel

morgen maar ff inschrijven met 3 of 4 man jippe jappo expres

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 09, 2013, 12:29:09
Zat net dat "nieuwe" uitvak van NAC te bekijken, wat een lelijk ding zeg!

Vol met geel en blauw wordt ie al wat beter toch _O_ _O_
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Dat zeker! De beleving tijdens een uitwedstrijd is zoveel beter met 150 man +

Hopelijk is er, net als RKC, weer animo voor deze reis naar Brabant. Ik ben in ieder geval aanwezig  |:)

TM

Jammer dat er maar maximaal 50 auto's/busjes die kant op kunnen. Ik gok wederom op ongeveer 200/250 man. Wij hebben in ieder geval al een busje vol.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Aanwezig  |:) (maar nou dat kaartje voor Ajax nog :y)
Henk, held, bedankt