Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NAC - Cambuur [21-12-'13]

Gestart door TM, november 14, 2013, 16:20:14

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

De kans dat de concurrentie deze speelronde punten pakt is erg klein. Bij winst op NAC kun je zomaar als nummer 13/14 de winterstop ingaan. Nu nog even winnen...

Lore

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 09:14:10
De kans dat de concurrentie deze speelronde punten pakt is erg klein. Bij winst op NAC kun je zomaar als nummer 13/14 de winterstop ingaan. Nu nog even winnen...

_O_ wij pakken ze gewoon!

michello

Beide backs van NAC geschorst, dus vol gas zaterdag voorin. Hopelijk eens een goede dag voor Lukoki. 

Scc01

Wat zou het toch mooi zijn als je hier gewoon wint. .. Jammer dat Ritzmaier niet mee kan doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op december 16, 2013, 12:17:20
Beide backs van NAC geschorst, dus vol gas zaterdag voorin. Hopelijk eens een goede dag voor Lukoki.

En wat vleugelaanvallers geblesseerd, dacht ik
Henk, held, bedankt

mescc


sccweestwel

Aanwezig!  Hoeveel staan er op papier!

stefan15

Citaat van: sccweestwel op december 16, 2013, 13:20:04
Aanwezig!  Hoeveel staan er op papier!
Ik was de 16e auto vrijdag

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


sccleeuwarden

Weer een zeer belangrijke wedstrijd waarbij de steun nodig is! maar helaas vanmiddag nog maar 17 auto's op papier.......... SCHANDALIG WEINIG WEER Wij zijn cambuur? ook in uitwedstrijden zijn "wij" nodig


stefan15

Citaat van: sccleeuwarden op december 16, 2013, 16:50:59
Weer een zeer belangrijke wedstrijd waarbij de steun nodig is! maar helaas vanmiddag nog maar 17 auto's op papier.......... SCHANDALIG WEINIG WEER Wij zijn cambuur? ook in uitwedstrijden zijn "wij" nodig
Dit is inderdaad wel heel weinig!! Breda, lekker stukje rijden en genoeg tijd om lekker bier te drinken. Lekker n avondje NAC verpesten!!!!

wiekie1969

 De backs Van der Weg en De Roover zijn geschorst tegen cambuur. Gas geven!!!!!!!!!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: Scc01 op december 16, 2013, 12:27:46
Wat zou het toch mooi zijn als je hier gewoon wint. .. Jammer dat Ritzmaier niet mee kan doen.


Doet mee, is woensdag geschorst tegen Utrecht.

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op december 16, 2013, 19:52:48
De backs Van der Weg en De Roover zijn geschorst tegen cambuur. Gas geven!!!!!!!!!!!!!!

Wie? Lukoki.....

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op december 16, 2013, 19:53:42

Doet mee, is woensdag geschorst tegen Utrecht.

Nee hoor, tegen NAC.