Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het grote filmpjes topic!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 21:30:26

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Taurus Jr

#1
Geniaal





Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Taurus Jr

Citaat van: mscc op februari 08, 2013, 01:24:19
Ah dat stukje op die fiets van al die trappen af is echt ziek, dat kan ik lopend nauwelijks

Dat vond ik ook echt ziek en dan ook nog op die snelheid, die vent met die parachute is geniaal.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Lwdscc


Clint

#4
Geweldig!! Wat een stelletje dapen. Er staat zelfs een de muur te boinken.

Goudvinger

Citaat van: clint op februari 13, 2013, 12:27:17
Geweldig!! Wat een stelletje dapen. Er staat zelfs een de muur te boinken.

Je bent jong en je wilt wat  :proost

marrumer

wat is dat nou weer voor gestoords...  :R

Andre-Lwd

Citaat van: marrumer op februari 13, 2013, 16:29:38
wat is dat nou weer voor gestoords...  :R

Is toch leuk man, is een rage en deze ploeg doet er ff aan mee.  :thumbsup

marrumer

Citaat van: Andre-Lwd op februari 13, 2013, 16:48:53
Citaat van: marrumer op februari 13, 2013, 16:29:38
wat is dat nou weer voor gestoords...  :R

Is toch leuk man, is een rage en deze ploeg doet er ff aan mee.  :thumbsup
ik heb nog nooit van deze rage gehoord  :P

Andre-Lwd

Citaat van: marrumer op februari 13, 2013, 16:55:30
Citaat van: Andre-Lwd op februari 13, 2013, 16:48:53
Citaat van: marrumer op februari 13, 2013, 16:29:38
wat is dat nou weer voor gestoords...  :R

Is toch leuk man, is een rage en deze ploeg doet er ff aan mee.  :thumbsup
ik heb nog nooit van deze rage gehoord  :P

Google maar eens Harlem Shake  :P

Destroyer

Werkelijk waar geweldig. Eindelijk een  keert wat onnozels.  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Dit moet je alleen maar toejuichen! Goed voor het groepsproces! Net als een weekendje zuipen bij het carnaval! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Het filmpje werd ook getoond op RTL 4, bij editie NL  ;(

marrumer

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 18:31:34
Dit moet je alleen maar toejuichen! Goed voor het groepsproces! Net als een weekendje zuipen bij het carnaval! ;)
ja heel gezond alcohol voor voetballers  :devil

Bernardo

Haha, geweldig! |:)

Had er nog nooit van gehoord, haha.