Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het grote filmpjes topic!

Gestart door Taurus Jr, januari 16, 2013, 21:30:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 18:36:22
Het filmpje werd ook getoond op RTL 4, bij editie NL  ;(

Toch mooi man... De laatste keer dat we bij Editie NL in het nieuws waren was in juni 2009 :'( En die keer daarvoor was met het bijna faillissement... Wees blij dat er nu eens iets grappigs over onze mooie club op tv komt...

Was trouwens niet op het Jeugdjournaal -bron mijn dochter- :devil

Galdiano

Citaat van: marrumer op februari 13, 2013, 18:42:55
Citaat van: Galdiano op februari 13, 2013, 18:31:34
Dit moet je alleen maar toejuichen! Goed voor het groepsproces! Net als een weekendje zuipen bij het carnaval! ;)
ja heel gezond alcohol voor voetballers  :devil

Maakt helemaal niks uit! Moet een keer kunnen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Cambuur bij voetbal international met de Harlem Shake. Geweldig!

Dokkumer


Daddy T.

Clip deels opgenomen in Cambuur stadion, volgens omrop Fryslan staat het nummer op eerste plek in de twee nederlandstalige hitlijsten:

http://m.youtube.com/watch?v=PFnQ4np5Q1Y
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

John Hiatt

Citaat van: Daddy T. op juli 17, 2013, 10:12:12
Clip deels opgenomen in Cambuur stadion, volgens omrop Fryslan staat het nummer op eerste plek in de twee nederlandstalige hitlijsten:

http://m.youtube.com/watch?v=PFnQ4np5Q1Y

Dit ontstijgt nauwelijks het niveau van zanger Rinus....

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Hahaha hilarisch  _O_
Ik wist niet dat je zoveel kwaliteiten had kerel  :D

Cambuur058

Citaat van: Daddy T. op juli 17, 2013, 10:12:12
Clip deels opgenomen in Cambuur stadion, volgens omrop Fryslan staat het nummer op eerste plek in de twee nederlandstalige hitlijsten:

http://m.youtube.com/watch?v=PFnQ4np5Q1Y
:R

Leovardiascc

Citaat van: Daddy T. op juli 17, 2013, 10:12:12
Clip deels opgenomen in Cambuur stadion, volgens omrop Fryslan staat het nummer op eerste plek in de twee nederlandstalige hitlijsten:

http://m.youtube.com/watch?v=PFnQ4np5Q1Y

bleghh niet best  :zucht

speculeter

Bij mij sloeg hij na 5 seconden al vast..... :_schater