Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

De week na het saaie interland weekje

Deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden

Deze wedstrijd heeft een clubcard verplichting.
Per seizoen(club)card kunnen maximaal 4 kaarten worden aangeschaft.
De online kaartverkoop start op maandag 4 november om 9 uur.

Kaartverkoop aan het stadion vanaf maandag 18 november.

Het kassaplein opent op de wedstrijddag 2 uur voorafgaand aan de wedstrijd.

(bron: Cambuur.nl)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

denistel

de dood of de gladiolen dacht ik zo

weestwel


pvanbuijtene

De belsngrijkste wedstrijd tot nu toe als je naar de stsnd kijkt.. het mogen is gewoon weg.. het word nu moeten...

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

We zijn beter dan Nec dus met de 12e man erachter gaan we gewoon winnen hoor :y

Lore

Citaat van: wiekie1969 op november 11, 2013, 10:57:13
We zijn beter dan Nec dus met de 12e man erachter gaan we gewoon winnen hoor :y

Hell yeah!

drg

Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben...  :zucht

speculeter

Met een herstelde Hemmen....en Schokker maar weer eens in de basis.
Voor wat meer voetbal in de ploeg.
Stond even in veld afgelopen Zaterdag en zette meteen
Bakker vrij voor de keeper.

Destroyer

Citaat van: drg op november 11, 2013, 11:31:47
Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben...  :zucht

straks worden we genect. Vorige thuis wedstrijd immers ook al. Waren we niet te vrede!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

lunnie

Citaat van: Destroyer op november 11, 2013, 12:08:43
straks worden we genect. Vorige thuis wedstrijd immers ook al. Waren we niet te vrede!
:rodekaart   :devil

Leovardiascc

deze moeten we en gaan we gewoon winnen!! |:)

wiekie1969

Citaat van: drg op november 11, 2013, 11:31:47
Ik weet het niet jongens, het is wel NEC waar we het over hebben...  :zucht


Die lui hewwe 35 tegen man, ik zeg: gas geven en die lui met 4-0 met de staart tussen de benen naar huus sturen!

De Gast

Misschien dat iemand voor de tijd de heren voetballers nog even les kan geven over wat degradatievoetbal inhoudt? Niemand bij ons die blijkbaar al op de hoogte is..

Cambuur123

Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.