Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 09:09:30
Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.

Veel te defensief! Van Brakel is een goede stand-inn voor Makrini!
Dijkstra komt echt te kort, te traag. Ritzmaier-van Moorsel-Makrini.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mindra

midden veld + aanval:

makrini   van brakel

        oebele

ritzmaier  hemmen lukoki

Lore

Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 09:09:30
Gister bij de oefenwedstrijd erg onder de indruk van Van Brakel, leuk voetballertje. Wat mij betreft ziet het middenveld er zo uit deze wedstrijd: Dijksta Makrini Brakel.

Huh? Ritzmaijer speelt een slechte wedstrijd en moet gelijk naar de bank? Dat is wel heel erg snel. Die jongen speelt een prima seizoen en een beetje vertrouwen is dan ook zeker op zijn plaats!

Lore

Citaat van: mindra op november 12, 2013, 09:32:53
midden veld + aanval:

makrini   van brakel

        oebele

ritzmaier  hemmen lukoki

Waarom gelijk die wijzigingen! Een slechte wedstrijd was het zeker, maar ben je de eerste helft tegen Feyenoord vergeten? Dit was slechts 1 wedstrijd ervoor. Er is weinig aan de hand en we liggen nog steeds op schema. Ik heb soms het idee dat sommige mensen vergeten dat wij gewoon een hele lage begroting hebben!

mindra

nee die ben ik niet vergeten. Ook die pot was de linksbuten gewoon niet goed bezet. Al is dat het hele seizoen nog niet goed geweest. Vandaar.

Galdiano

Citaat van: mindra op november 12, 2013, 09:40:10
nee die ben ik niet vergeten. Ook die pot was de linksbuten gewoon niet goed bezet. Al is dat het hele seizoen nog niet goed geweest. Vandaar.

Als 1 positie niet goed staat, gooi jij gelijk alles om, niet echt slim lijkt me.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur123

Beetje slecht op de hoogte sommige mensen: Ritzie is geblesseerd..  :X

Cambuur123

En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)

DayDreamer

Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)

Er zijn nog 2 weken voor de volgende wedstrijd, denk dat Ritzmaier er wel weer is dan, blessure viel mee.

Nightmarelwd

zo'n wedstrijd als afgelopen zaterdag heb je er een keer tussen.

Elftal laten staan. Op Bakker na dan vanwege de schorsing.
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)

Ritzmaijer zal dan toch wel weer fit zijn? Bakker heb je inderdaad gelijk in, maar dan kan je toch beter alleen hem vervangen ipv een heel elftal op de schop te gooien?

speculeter

Van moorsel ipv bakker
schokker ipv brands.
de rest laten staan, zo zou ik het doen!

Collingwood

Citaat van: Cambuur123 op november 12, 2013, 10:05:36
En de wijzigingen zijn dus wel nodig want Bakker is er niet, en Ritzmaier hoogst wss ook niet dus dan zou ik wel wat veranderen als ik je was anders sta je met 9 man op het veld. ;)

De blessure van Ritzmaier valt heel erg mee (bron: Henk Albers). Bovendien spelen we pas volgende week zaterdag tegen NEC. Dus dan is hij er heus wel weer bij.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Nightmarelwd op november 12, 2013, 10:43:01
zo'n wedstrijd als afgelopen zaterdag heb je er een keer tussen.

Elftal laten staan. Op Bakker na dan vanwege de schorsing.

Lijkt mij ook de beste optie! Het was schrikken in en tegen Den Haag, maar elke keer wisselen schiet ook niet op. Tot dusver zijn de juiste beslissingen genomen. Het is afwachten hoe Brands zicht ontwikkelt op de linksbuiten, ik vond hem de laatste 2 potten niet best. Maar eerder in het seizoen tegen GAE en DKV viel hij juist weer wel goed in.

We moeten de 3 punten pakken!!  :0= :0=

sunderland

Citaat van: peter op november 12, 2013, 10:51:21
Van moorsel ipv bakker
schokker ipv brands.
de rest laten staan, zo zou ik het doen!
ik ook