Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Je kenne beter die lanteerns fastsette

Leovardia


Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.

EENSCH!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Leovardia


Citaat van: sunderland op november 25, 2013, 11:47:52
is idd waar .We moeten hier ook meer optrainen .Bij Ado sprong er ook iemand boven op vd Laan .In dkv krijg je zo een goal tegen en feyenoord ook .Die laatste 2 waren geen overtredingen

Op van der Laan springen is geen kunst, mijnheer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.