Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - NEC [23-11-13]

Gestart door EastSide058, november 09, 2013, 23:48:19

Vorige topic - Volgende topic

TM

Ja ik zag inderdaad een ambulance naar het uitvak racen na de wedstrijd.

Tukker

Altijd vervelend natuurlijk. Ook voor de fans er omheen. Was dat dan ook de reden dat 1 van de bussen ineens helemaal weer leeg ging na de wedstrijd. Of waren er toch wat kleine schermutselingen?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op november 24, 2013, 21:28:54
Altijd vervelend natuurlijk. Ook voor de fans er omheen. Was dat dan ook de reden dat 1 van de bussen ineens helemaal weer leeg ging na de wedstrijd. Of waren er toch wat kleine schermutselingen?

Er waren naar mijn weten verder geen ongeregeldheden na de wedstrijd.

Tukker

Citaat van: Marc S op november 24, 2013, 21:30:32
Er waren naar mijn weten verder geen ongeregeldheden na de wedstrijd.
Vanaf de insulindestraat kon ik zien dat 1 van de bussen in no time leeg was en iedereen weer richting stadion rende.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

thankyou

Hoe zat het met de corteo?
Was die een beetje geslaagd  ivm Huisbezoek fred crone .
Kon er helaas niet bij zijn.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dokkumer

Redelijke opkomst heb ik begrepen, was er zelf ook niet bij.

Wat mij opvalt over de wedstrijd, ik hoor niemand over de 1-1 waarop die Kontboy gewoon beide armen gebruikt om Mo niet van de grond te laten komen en zelf hoger te komen.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op november 25, 2013, 09:17:00
Redelijke opkomst heb ik begrepen, was er zelf ook niet bij.

Wat mij opvalt over de wedstrijd, ik hoor niemand over de 1-1 waarop die Kontboy gewoon beide armen gebruikt om Mo niet van de grond te laten komen en zelf hoger te komen.

Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.

DayDreamer

Citaat van: Unknown op november 24, 2013, 17:25:21
Gaat er nou iedere wedstrijd gezongen worden: waar zijn die hooligans?
Als wij uitvakken vol hooligans hebben. We mogen al blij zijn als er bij een buscombi een handvol supporters mee gaan. Die lui waren tenminste nog met 4 bussen of zo.

Helemaal mee eens, constant maar op het uitvak richten, steun je eigen club, waar zijn die hooligans  :_schater alsof wij zoveel supporters meenemen naar uitwedstrijden met buscombi.

John Hiatt

Citaat van: thankyou op november 25, 2013, 08:27:12
Hoe zat het met de corteo?
Was die een beetje geslaagd  ivm Huisbezoek fred crone .
Kon er helaas niet bij zijn.

Dom om daar een lantaarnpaal te slopen. Aldus bericht in lc.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op november 25, 2013, 09:21:56
Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.
Logisch dat Mo gemakkelijk in elkaar zakt. Als je wilt springen en er wordt op je geleund, wint de zwaartekracht altijd.

Clint

Je kunt het ook weer tegengaan met opwaartse druk. 8)

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op november 25, 2013, 10:01:26
Dom om daar een lantaarnpaal te slopen. Aldus bericht in lc.

Inderdaad erg stom, en dat had niet moeten gebeuren. Heb niet gezien hoe en wat, maar hoorde dat het per ongeluk gebeurde, en dat ding om lag voor iemand er erg in had. Sterker nog het scheelde erg weinig of iemand had dat ding op de knar gekregen.

Dokkumer

Citaat van: clint op november 25, 2013, 11:26:51
Je kunt het ook weer tegengaan met opwaartse druk. 8)
Dan moet je dermate veel opwaartse druk geven, wat zeer moeilijk tot onmogelijk wordt in zo'n situatie

sunderland

Citaat van: DayDreamer op november 25, 2013, 09:21:56
Wij riepen ook direct overtreding, die vent leunt gewoon, na de beelden gezien, vind ik dat Mo wel makkelijk in elkaar zakt,moeilijke keuze.
is idd waar .We moeten hier ook meer optrainen .Bij Ado sprong er ook iemand boven op vd Laan .In dkv krijg je zo een goal tegen en feyenoord ook .Die laatste 2 waren geen overtredingen

Lore

Citaat van: Ronnie tng op november 25, 2013, 11:37:05
Inderdaad erg stom, en dat had niet moeten gebeuren. Heb niet gezien hoe en wat, maar hoorde dat het per ongeluk gebeurde, en dat ding om lag voor iemand er erg in had. Sterker nog het scheelde erg weinig of iemand had dat ding op de knar gekregen.

:_schater Dat krijg je als Jerommeke ook mee loopt. Ik loop ook regelmatig per ongeluk lantarenpalen omver!