Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op november 24, 2014, 17:47:19
Wat is de sfeer drama zeg, er moet een man komen met een microfoon komen  :O :O :O
Sfeer is vergeleken met andere clubs gewoon erg goed, maak er toch niet zo'n drama van! En wanneer de wintermaanden er aan komen beginnen we altijd te zeiken over de sfeer, pak de topic van een jaar geleden er maar bij!

Het was cynisch bedoeld SCC-J!!!!!

Ga nou niet aankomen dat de sfeer goed is, die is gewoon klote.
Nummer vallen naar 1x dood, we klappen alsof ons leven er vanaf hangt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

aan het begin van het seizoen was de sfeer top en nu niet meer. Dit komt door dagjes mensen, dat vind ik knap aangezien er maar 300 losse kaarten te koop zijn voor de noord tribune. 

Net als het jaar hiervoor en het jaar daarvoor gaan we weer de hele winter hier zeiken hoe slecht de sfeer is en in maart is het weer geweldig. En dit rondje doen we volgend jaar weer lekker over. 

En als het allemaal zo kut is, hou dan iig  op met die kinderachtige liedjes als dkv op neer. en iedereen joden publiek te noemen.

Sander Scc

Degene die het aandurft een microfoon of megafoon mee te nemen kom ik hoogst persoonlijk opzoeken op de tribune om dat ding ergens te steken waar de zon niet schijnt!!

En hier op het forum klagen dat iets niet gezongen mag worden heeft weinig zin denk ik. Dat moet je in het vak meteen aanpakken! Maar ben het er wel mee eens, vreselijk die kinderachtige anti dkv liedjes..

666

In vergelijking met alle andere eredivisieclubs is bij ons de sfeer top. Sfeer is ook mede afhankelijk wat het elftal laat zien, of het scoreverloop. Sfeer bij cambuur over het algemeen een dikke 9. Vorig jaar het sfeer volste stadion.

Nee lekker zeiken over de sfeer  :X
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Citaat van: SCC-J op november 25, 2014, 11:10:23
aan het begin van het seizoen was de sfeer top en nu niet meer. Dit komt door dagjes mensen, dat vind ik knap aangezien er maar 300 losse kaarten te koop zijn voor de noord tribune. 

Net als het jaar hiervoor en het jaar daarvoor gaan we weer de hele winter hier zeiken hoe slecht de sfeer is en in maart is het weer geweldig. En dit rondje doen we volgend jaar weer lekker over. 

En als het allemaal zo kut is, hou dan iig  op met die kinderachtige liedjes als dkv op neer. en iedereen joden publiek te noemen.

Beste SCC-J, vwb dagjes mensen heb ik het niet over de thuis wedstrijden. Dat de sfeer klote is komt omdat er geen saamhorigheid is op noord! Daarnaast kunnen heel veel mensen geen maat houden. Dat is het grootste probleem.

Dat heeft niks met de winter te maken het is al een aantal weken niet zoals we mogen verwachten. Slecht is weer wat anders.

We moeten ons inderdaad meer richten op Cambuur in plaats van elke week ons te richten op anti dkv.
Als je voorstaat en er wordt dan eens gezongen wie niet spingt is een boer prima, maar niet 20x.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: 666 op november 25, 2014, 11:27:14
In vergelijking met alle andere eredivisieclubs is bij ons de sfeer top. Sfeer is ook mede afhankelijk wat het elftal laat zien, of het scoreverloop. Sfeer bij cambuur over het algemeen een dikke 9. Vorig jaar het sfeer volste stadion.

Nee lekker zeiken over de sfeer  :X

Je weet zelf ook wel dat de sfeer beter kan, om heel noord als één geheel te laten zingen is het verstandig dat er vanuit één vak alles wordt inzet. 
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

666

Citaat van: dit is mien club op november 25, 2014, 11:31:07
Je weet zelf ook wel dat de sfeer beter kan, om heel noord als één geheel te laten zingen is het verstandig dat er vanuit één vak alles wordt inzet.

Natuurlijk kan het beter...  Maar we moeten niet net doen alsof de sfeer niks is.

Ik heb al vaker gezegd dat bepaalde personen op Noord de liedjes in een formule 1 stand aan het zingen zijn.  Maar ze willen geen trommel? Hou dan gewoon maat..  Iedereen wil keihard meezingen, maar als het steeds sneller gaat krijg je niemand mee.  Al met al vind ik de sfeer beter dan in de meeste stadions.

Een tip zou zijn om vak 14 op zangles te sturen, alleen voor de maat.  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

#1447
Citaat van: dit is mien club op november 25, 2014, 11:28:05
Beste SCC-J, vwb dagjes mensen heb ik het niet over de thuis wedstrijden. Dat de sfeer klote is komt omdat er geen saamhorigheid is op noord! Daarnaast kunnen heel veel mensen geen maat houden. Dat is het grootste probleem.

Dat heeft niks met de winter te maken het is al een aantal weken niet zoals we mogen verwachten. Slecht is weer wat anders.

We moeten ons inderdaad meer richten op Cambuur in plaats van elke week ons te richten op anti dkv.
Als je voorstaat en er wordt dan eens gezongen wie niet spingt is een boer prima, maar niet 20x.
Als het niet over de thuiswedstrijden gaat, gaat het dus om de uitwedstrijden.

Waar zijn dan bij de uitwedstrijden al die fanatieke sfeermakende Cambuur supporters?

Ik verbaas me wekelijks over al die lege plekken in het uitvak. De ene keer is het het aanvangstijdstip, dan is het de prijs, dan is het de afstand, dan is het een verplichte buscombi er is altijd wel wat. Uit in Utreg maar een slordige 300 supporters en dagjesmensen; had toch ook een vol uitvak moeten zijn gezien de prijs, afstand, tijdstip, temperatuur, autocombi

Maar als er een uitwedstrijd tegen dkv is, staat iedereen vooraan.

Hand / eigen boezem ??
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Sander Scc

In vak 14 zitten ze allemaal aan de pakjes, vandaar dat t su snel gaat altied..  :devil

Tukker

Citaat van: 666 op november 25, 2014, 11:38:55
Natuurlijk kan het beter...  Maar we moeten niet net doen alsof de sfeer niks is.

Ik heb al vaker gezegd dat bepaalde personen op Noord de liedjes in een formule 1 stand aan het zingen zijn.  Maar ze willen geen trommel? Hou dan gewoon maat..  Iedereen wil keihard meezingen, maar als het steeds sneller gaat krijg je niemand mee.  Al met al vind ik de sfeer beter dan in de meeste stadions.

Een tip zou zijn om vak 14 op zangles te sturen, alleen voor de maat.  :devil
De maat bij het zingen is altijd nog 100 keer beter dan de maat bij het klappen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dit is mien club

Citaat van: Tukker op november 25, 2014, 11:39:00
Als het niet over de thuiswedstrijden gaat, gaat het dus om de uitwedstrijden.

Waar zijn dan bij de uitwedstrijden al die fanatieke sfeermakende Cambuur supporters?

Ik verbaas me wekelijks over al die lege plekken in het uitvak. De ene keer is het het aanvangstijdstip, dan is het de prijs, dan is het de afstand, dan is het een verplichte buscombi er is altijd wel wat. Uit in Utreg maar een slordige 300 supporters en dagjesmensen; had toch ook een vol uitvak moeten zijn gezien de prijs, afstand, tijdstip, temperatuur, autocombi

Maar als er een uitwedstrijd tegen dkv is, staat iedereen vooraan.

Hand / eigen boezem ??

Financieel, gezin, andere verplichtingen.

Ik wil overal heen maar dta kan gewoon niet en dat geldt voor meer mensen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Sander Scc op november 25, 2014, 11:40:56
In vak 14 zitten ze allemaal aan de pakjes, vandaar dat t su snel gaat altied..  :devil

Hahahahaha  8)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Citaat van: Sander Scc op november 25, 2014, 11:24:58
Degene die het aandurft een microfoon of megafoon mee te nemen kom ik hoogst persoonlijk opzoeken op de tribune om dat ding ergens te steken waar de zon niet schijnt!!

En hier op het forum klagen dat iets niet gezongen mag worden heeft weinig zin denk ik. Dat moet je in het vak meteen aanpakken! Maar ben het er wel mee eens, vreselijk die kinderachtige anti dkv liedjes..
EENS!

SCC-J

Citaat van: Tukker op november 25, 2014, 11:39:00
Als het niet over de thuiswedstrijden gaat, gaat het dus om de uitwedstrijden.

Waar zijn dan bij de uitwedstrijden al die fanatieke sfeermakende Cambuur supporters?

Ik verbaas me wekelijks over al die lege plekken in het uitvak. De ene keer is het het aanvangstijdstip, dan is het de prijs, dan is het de afstand, dan is het een verplichte buscombi er is altijd wel wat. Uit in Utreg maar een slordige 300 supporters en dagjesmensen; had toch ook een vol uitvak moeten zijn gezien de prijs, afstand, tijdstip, temperatuur, autocombi

Maar als er een uitwedstrijd tegen dkv is, staat iedereen vooraan.

Hand / eigen boezem ??

Utrecht was autocombi gewoon uitverkocht.
Ik zelf ben er wel een beetje klaar mee met die uitwedstrijden.
Vaak buscombi en als je autocombi hebt mogen er max zoveel auto's en geen busjes.
Wil je met een groep in een touringcar mag je niet eens een biertje drinken terwijl de auto's en (indien het mag) busjes die langs je rijden wel een biertje mogen drinken.  En dan hebben we het nog niet eens over het roken en het kunnen pissen op de gewenste tijdstippen en plekken. En dan zijn we nog niet eens in het stadion, waar ze ook allemaal van die hypocriete en rare regeltjes hanteren alsof je in een kleuterklas zit.
Dan denk ik, LAAT MAAR!

Lore

Citaat van: SCC-J op november 25, 2014, 13:45:56
Utrecht was autocombi gewoon uitverkocht.
Ik zelf ben er wel een beetje klaar mee met die uitwedstrijden.
Vaak buscombi en als je autocombi hebt mogen er max zoveel auto's en geen busjes.
Wil je met een groep in een touringcar mag je niet eens een biertje drinken terwijl de auto's en (indien het mag) busjes die langs je rijden wel een biertje mogen drinken.  En dan hebben we het nog niet eens over het roken en het kunnen pissen op de gewenste tijdstippen en plekken. En dan zijn we nog niet eens in het stadion, waar ze ook allemaal van die hypocriete en rare regeltjes hanteren alsof je in een kleuterklas zit.
Dan denk ik, LAAT MAAR!

Daar kan ik mij wel in vinden. Ik wil mij ook niet laten behandelen alsof ik net van de basisschool af kom.