Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 06, 2014, 11:02:26
Als ik het songfestival mag geloven:

Of Een rare vrouw met een rare man met een hoedje die zingen over emotionele dingen

of: Een vrouw met een baard die de hele tijd schreeuwt!
Dat was gewoon een man in een jurk..

Nightmarelwd

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 05, 2014, 14:16:28
Dat die boeren achter staan is goed natuurlijk, maar om er de gehele wedstrijd mee bezig te zijn en maar telefoontjes kijken dan ben je volgens mij niet met je eigen clup bezig! en inderdaad dat abe lied is waardeloos!! ik snap de rivaliteit, maar het is te respectloos!!!

Ik heb voor niks en niemand van die boeren respect.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Iedereen die hier nog steeds zit te zeiken over de sfeer. Kijk effe in andere stadions bijvoorbeeld PSV, Ajax, dkv, Vitesse, ADO en de andere waar iedere wedstrijd een grafsfeer hangt.

De sfeer is bij ons prima, dat het af en toe niet vlekkeloos loopt, dat kan gebeuren. Het is niet voor niks dat trainers en spelers van andere clubs onze sfeer roemen.

Zing de volgende keer lekker mee en niet alleen met ga staan als je voor Cambuur bent.

En voor degene die commentaar hebben dat wij op noord teveel met dkv bezig zijn heb ik een vraag?

Het hele stadion stond tot twee keer toe te springen op: Wie niet springt die is een boer. Stond jij mee te springen of bleef je op je stoel zitten?





MI-Sider for Life

reisbureau

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 06, 2014, 17:11:24
Iedereen die hier nog steeds zit te zeiken over de sfeer. Kijk effe in andere stadions bijvoorbeeld PSV, Ajax, dkv, Vitesse, ADO en de andere waar iedere wedstrijd een grafsfeer hangt.

De sfeer is bij ons prima, dat het af en toe niet vlekkeloos loopt, dat kan gebeuren. Het is niet voor niks dat trainers en spelers van andere clubs onze sfeer roemen.

Zing de volgende keer lekker mee en niet alleen met ga staan als je voor Cambuur bent.

En voor degene die commentaar hebben dat wij op noord teveel met dkv bezig zijn heb ik een vraag?

Het hele stadion stond tot twee keer toe te springen op: Wie niet springt die is een boer. Stond jij mee te springen of bleef je op je stoel zitten?

Mien heluh familie zit al. Dus ik sta suwiesu de hele wedstriet.


Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 06, 2014, 17:11:24
Iedereen die hier nog steeds zit te zeiken over de sfeer. Kijk effe in andere stadions bijvoorbeeld PSV, Ajax, dkv, Vitesse, ADO en de andere waar iedere wedstrijd een grafsfeer hangt.

De sfeer is bij ons prima, dat het af en toe niet vlekkeloos loopt, dat kan gebeuren. Het is niet voor niks dat trainers en spelers van andere clubs onze sfeer roemen.

Zing de volgende keer lekker mee en niet alleen met ga staan als je voor Cambuur bent.

En voor degene die commentaar hebben dat wij op noord teveel met dkv bezig zijn heb ik een vraag?

Het hele stadion stond tot twee keer toe te springen op: Wie niet springt die is een boer. Stond jij mee te springen of bleef je op je stoel zitten?
Kwam op FB ook al een post van een welbekende (ex?)forumganger tegen die meldde dat het een grafsfeer was. Als hij dit al een grafsfeer vond, wat hangt er dan in de rest van Nederland? Serene rust?

En ja, wij stonden vanuit vak 4 ook te springen. Mijn zoon van 6 sprong als eerste op :devil

EdsjeSCC

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 06, 2014, 17:11:24
Iedereen die hier nog steeds zit te zeiken over de sfeer. Kijk effe in andere stadions bijvoorbeeld PSV, Ajax, dkv, Vitesse, ADO en de andere waar iedere wedstrijd een grafsfeer hangt.

De sfeer is bij ons prima, dat het af en toe niet vlekkeloos loopt, dat kan gebeuren. Het is niet voor niks dat trainers en spelers van andere clubs onze sfeer roemen.

Zing de volgende keer lekker mee en niet alleen met ga staan als je voor Cambuur bent.

En voor degene die commentaar hebben dat wij op noord teveel met dkv bezig zijn heb ik een vraag?

Het hele stadion stond tot twee keer toe te springen op: Wie niet springt die is een boer. Stond jij mee te springen of bleef je op je stoel zitten?

Sfeer is prima en af en toe zelfs top! Ik heb commentaar op dat abe lied, omdat de tekst triest is en het zoals sccleeuwarden al zei respectloos is. Wie niet springt die is een boer is prima

OuweSkeve

Ik ben boer van beroep.

Eewal

Citaat van: OuweSkeve op oktober 06, 2014, 18:19:24
Ik ben boer van beroep.

dan moet jij symbolisch springen (met alleen je linkerbeen of zo...) ;)

dizzhead

Citaat van: Eewal op oktober 06, 2014, 18:20:40
dan moet jij symbolisch springen (met alleen je linkerbeen of zo...) ;)

Met 'wie niet springt die is een boer' geef je alleen aan dat de personen die niet springen in elk geval boer zijn, dit houdt echter niet automatisch in dat iedereen die wel springt geen boer is.

OuweSkeve

Zonder gekheid, over Abe en springen binne al su oud as de weg naar Dokkum

Dokkumer

Citaat van: OuweSkeve op oktober 06, 2014, 18:24:39
Zonder gekheid, over Abe en springen binne al su oud as de weg naar Dokkum
Drie weken? :devil

Dokkumer


Lore

Citaat van: Goudvinger op oktober 06, 2014, 11:06:27
Dat moet goed komen dan, wij hebben een stadion vol lelijke koppen.

:_schater :_schater  :y

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2014, 11:47:05
Dat was gewoon een man in een jurk..

Waarom grijpen de stewards nooit in als het moet!

Casuals-lwd

de sfeer was wel erg tam, de 12e man was zeker niet op de tribune maar op het veld.

SCC-J

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 26, 2014, 15:38:25
de sfeer was wel erg tam, de 12e man was zeker niet op de tribune maar op het veld.
klopt maar verwacht niet anders om 12:30. Als ik andere wedstrijden om 12:30 kijk valt dit wel mee.