Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op oktober 26, 2014, 15:55:34
klopt maar verwacht niet anders om 12:30. Als ik andere wedstrijden om 12:30 kijk valt dit wel mee.

Over 2 weken weer :O
Klote tijd!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

thankyou

We missen de sfeermakers wel de mannetjes met stadion verboden etc voor de echte kolkende sfeer... Ook ben ik verbaasd dat er vaak voor vak 14 niet een groot spandoek hangt en dat de tribune niet vol hangt. netzoals op west voor een club als Cambuur zouden toch de zogenaamde 'Ultras'' Leovardia een inbreng moeten hebben met zelfgemaakte doeken op de zijden van west daar zie je ook elk witte vak nummer ... en dan het nog maar niet te hebben over de sfeeracties van UL... ;(
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Treb

Citaat van: thankyou op november 09, 2014, 20:28:18
We missen de sfeermakers wel de mannetjes met stadion verboden etc voor de echte kolkende sfeer... Ook ben ik verbaasd dat er vaak voor vak 14 niet een groot spandoek hangt en dat de tribune niet vol hangt. netzoals op west voor een club als Cambuur zouden toch de zogenaamde 'Ultras'' Leovardia een inbreng moeten hebben met zelfgemaakte doeken op de zijden van west daar zie je ook elk witte vak nummer ... en dan het nog maar niet te hebben over de sfeeracties van UL... ;(

Die rookmachines  :_schater

thankyou

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 20:29:24
Die rookmachines  :_schater
Onder andere, gedrukte vlaggen en doeken van fabervlaggen met het ontwerp op social media, velletjes bij dkv uit, trommel.. ga maar door..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: thankyou op november 09, 2014, 20:36:41
velletjes bij dkv uit,

Die gele velletjes waren best handig voor de cambuursupporters in de thuisvakken, ze gingen mooi onder de glazen wanden door  |:)
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: thankyou op november 09, 2014, 20:28:18
We missen de sfeermakers wel de mannetjes met stadion verboden etc voor de echte kolkende sfeer... Ook ben ik verbaasd dat er vaak voor vak 14 niet een groot spandoek hangt en dat de tribune niet vol hangt. netzoals op west voor een club als Cambuur zouden toch de zogenaamde 'Ultras'' Leovardia een inbreng moeten hebben met zelfgemaakte doeken op de zijden van west daar zie je ook elk witte vak nummer ... en dan het nog maar niet te hebben over de sfeeracties van UL... ;(

Ik vind het een grote schande dat bij een wedstrijd tegen een topclub helemaal niks door die UL wordt georganiseerd. HELEMAAL niks was er vandaag. Hal 1 is kut dat weet iedereen. Maar het moet toch niet zo zijn dat wat jij zegt door een aantal SV mannetjes er geen sfeer is?

Niet alleen Vak 14 heeft het laten afweten vandaag, geheel Noord was dramatisch. Cambuur onwaardig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sccambuurlwdd

Liever niets dan die onnozole rookmachines. En de sfeer was vandaag overal kut, net als tegen Feyenoord. Half 1-wedstrijden  :rodekaart :rodekaart

Bernardo

Tot de 1-1 ging het nog wel, daarna stortte alles letterlijk in elkaar, op het veld en op de tribune.

DayDreamer

Sinds de terugkeer in de eredivisie niet zo'n kutsfeer meegemaakt. Hoezo volksclub, altijd maar pochen met onze sfeer, zondag half 1 of niet, moet toch echt beter kunnen dan dit? :zucht

speculeter

Was dit de hel van Leeuwarden? ?

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op november 09, 2014, 22:41:03
Sinds de terugkeer in de eredivisie niet zo'n kutsfeer meegemaakt. Hoezo volksclub, altijd maar pochen met onze sfeer, zondag half 1 of niet, moet toch echt beter kunnen dan dit? :zucht

Dat bedoel ik ook. En het moet eens afgelopen met het wijzende vingertje naar de vakken 14 - 13 en andersom. Samen. drama.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: thankyou op november 09, 2014, 20:28:18
Ook ben ik verbaasd dat er vaak voor vak 14 niet een groot spandoek hangt en dat de tribune niet vol hangt.

Gisteren was de eerste keer dat de doeken er niet hingen.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

De sfeer was goed tot de twintigste minuut.  Hele stadion doet mee. Wanneer 13 of wij daarna een song inzetten, haakt geen enkel ander vak, laat staan de rest van het stadion.

Ligt dit dan aan vak 13 of 14 of het volk uit de andere vakken?

Strijd tussen 13 en 14 dat maakt iedereen ervan, maar zelf meezingen wanneer één van tweeën een song inzet ho maar.

Ook lees ik dat het uitvak as na 74 minuten begon te zingen. Ik heb ze daarvoor ook duidelijk gehoord en wat een variatie aan songs.

Komende twee thuis wedstrijden op zaterdagavond en ik zou zeggen, zing gerust mee met 13 of 14 en niet pas wanneer je buurman ook gaat zingen of wanneer we op een veilige voorsprong staan.
MI-Sider for Life

Sander Scc

Denk dat iedereen die songs van vak 13 wel een beetje zat is.. Altijd dezelfde kutliedjes en dan ook nog die kuttrommel die alles doodslaat..

kickandrush

Wat een gejank om vak 13 en 14. Blijkbaar wordt er nogal veel waarde gehecht aan het vak waar je in staat. Toen we nog jupiler speelden kwamen de doeken van 10 en werden ze tot 14 gelopen of vice versa. Betrek eerst de overige vakken op noord maar weer eens met sfeeracties en ga daarna pas zeiken over het meedoen van de overige vakken.