Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Het is heel simpel wat er op Noord gebeurt. Vaak begint men op twee plaatsen ongeveer op hetzelfde moment te zingen. En dat zijn dus vaak verschillende liedjes. Dan slaat het heel snel dood.

Unknown

Citaat van: sccleeuwarden op oktober 05, 2014, 12:41:03
Beter die lichtjes dan die abe liedjes waar je oplaatst zoo ongelofelijk moe van word! 1 x is leuk, maar dan is t ook genoeg. En het is ook wel duidelijk hoe meer ze bezig zijn met dkv dan met hun eigen club, want zodra dkv achter worden ze wakker.......................

Ja de winst was al vrij snel zeker. Dat gaat ten koste van de sfeer.
Vreemd dat jij niet begrijpt wat dkv betreft, door hun verlies gingen we over ze heen en ze zijn de volgende tegenstander... Zij zingen ook over ons hoor, rivaliteit noemen we dat, heerlijk

EdsjeSCC

Logisch dat de sfeer in zulke wedstrijden wat minder is, gelukkig maar zelfs. Het hoort actie reactie te zijn in een stadion en niet dat geforceerde gedoe.

Dat over abe is dood etc. Wat een verschrikkelijk triest en niveauloos 'liedje' is dat zeg.

zeewolde

Citaat van: EdsjeOgbeche op oktober 05, 2014, 13:32:52
Logisch dat de sfeer in zulke wedstrijden wat minder is, gelukkig maar zelfs. Het hoort actie reactie te zijn in een stadion en niet dat geforceerde gedoe.

Dat over abe is dood etc. Wat een verschrikkelijk triest en niveauloos 'liedje' is dat zeg.
jij bent een successupporter? Liedje bestaat volgens mij al zolang abe dpod is

Eewal

Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2014, 13:42:36
jij bent een successupporter? Liedje bestaat volgens mij al zolang abe dpod is
dat het al lang bestaat maakt het mooi? ik zal echt nooit meezingen met dit inderdaad treurig liedje...

sccleeuwarden

Dat die boeren achter staan is goed natuurlijk, maar om er de gehele wedstrijd mee bezig te zijn en maar telefoontjes kijken dan ben je volgens mij niet met je eigen clup bezig! en inderdaad dat abe lied is waardeloos!! ik snap de rivaliteit, maar het is te respectloos!!!

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2014, 13:42:36
jij bent een successupporter? Liedje bestaat volgens mij al zolang abe dpod is

haha knap domme reactie niet? Kan mij het schelen dat het al lang wordt gezongen, het ontbreekt elke vorm van enig niveau

666

Citaat van: EdsjeOgbeche op oktober 05, 2014, 15:00:12
haha knap domme reactie niet? Kan mij het schelen dat het al lang wordt gezongen, het ontbreekt elke vorm van enig niveau

Als we het toch over niveau hebben,,, waar blijft het liedje "hoempa hoempa hoempa Leeuwarden" of jalalaala jalalaala Heeheehee scc.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

EdsjeSCC

Gelukkig al tijden niet meer gehoord, al is dat in mijn ogen minder erg dan zo kansloos over iemand te zingen die al lang niet meer leeft

Unknown

Tja, voor liedjes van niveau moet je niet bij ons op de tribune zijn

John Hiatt

Liedjes van enig niveau heb ik nog nooit gehoord bij Cambuur..... Maar dat kan ook aan mijn gebrek aan niveau liggen!

pvanbuijtene

Citaat van: John Hiatt op oktober 05, 2014, 23:54:00
Liedjes van enig niveau heb ik nog nooit gehoord bij Cambuur..... Maar dat kan ook aan mijn gebrek aan niveau liggen!

Wat is een liedje met niveau??? Wat wordt daar onder verstaan?

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 06, 2014, 08:49:16
Wat is een liedje met niveau??? Wat wordt daar onder verstaan?

Als ik het songfestival mag geloven:

Of Een rare vrouw met een rare man met een hoedje die zingen over emotionele dingen

of: Een vrouw met een baard die de hele tijd schreeuwt!

Goudvinger

Citaat van: Lore op oktober 06, 2014, 11:02:26
Als ik het songfestival mag geloven:

Of Een rare vrouw met een rare man met een hoedje die zingen over emotionele dingen

of: Een vrouw met een baard die de hele tijd schreeuwt!

Dat moet goed komen dan, wij hebben een stadion vol lelijke koppen.

pvanbuijtene

Citaat van: Goudvinger op oktober 06, 2014, 11:06:27
Dat moet goed komen dan, wij hebben een stadion vol lelijke koppen.
En in uitwedstrijden blote bierbuiken