Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2014, 14:45:28
Ik ga aan het eind wel even kijken hoeveel km's ik gereden heb :_schater :_schater

15 thuiswedstrijden x 280 = 4200 km   :_schater
17 uitwedstrijden x ...


Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 14, 2014, 14:25:30
Ik wil het nieteens optellen wat het me dit seizoen heeft gekost. Ach, al die thuis zeges.. onbetaalbaar  |:)
Het was het inderdaad allemaal meer dan waard.  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Je hebt sfeer en je hebt sfeer, maar heb zaterdag
toch wel iets meegemaakt hoor.
80 minuten gestaan op de oosttribune.
wat een feest!

Dokkumer

Een heel kwartier gezeten? SCHANDALIG!!! :devil

DayDreamer

Zwaar respect voor jullie hoor, elke thuiswedstrijd toch weer het hele land door rijden  _O_

Tukker

Citaat van: DayDreamer op april 14, 2014, 15:30:31
Zwaar respect voor jullie hoor, elke thuiswedstrijd toch weer het hele land door rijden  _O_
En soms is de trein zo gek nog niet met al die treinkaarten-akties van AH. Blokker, Hema e.d.

De reistijd is dan alleen iets langer maar ook relaxter
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 16:27:48
En soms is de trein zo gek nog niet met al die treinkaarten-akties van AH. Blokker, Hema e.d.

De reistijd is dan alleen iets langer maar ook relaxter

Nou, vanaf hier doe ik er met de trein 2 uur en 42 minuten (ja, twee uur en twee-en-veertig minuten!) over. In het autootje net geen anderhalf uur. Die keuze is snel gemaakt :)  Net even voor de gein de brandstofkosten uitgerekend, maar daar was weinig gein aan.  8P


Morgen maar gelijk verlengen!!!  |:)

John Hiatt

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 16:27:48
En soms is de trein zo gek nog niet met al die treinkaarten-akties van AH. Blokker, Hema e.d.

De reistijd is dan alleen iets langer maar ook relaxter

Ik rij ook nog wel eens van Hengelo heen en weer. Misschien kunnen we volgend seizoen eens poolen.

Tukker

Citaat van: John Hiatt op april 14, 2014, 16:32:14
Ik rij ook nog wel eens van Hengelo heen en weer. Misschien kunnen we volgend seizoen eens poolen.
Kommie ook uut Hengelo-o-o dan?

Maar prima, kunnen we doen.  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scclwd

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 19:31:25
Kommie ook uut Hengelo-o-o dan?

Maar prima, kunnen we doen.  :thumbsup

Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?

Tukker

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?
Ik ben een geboren en getogen Leeuwarder en heb er de eerste 24 jaar van mijn leven doorgebracht. Daarna ben ik import tukker geworden maar ik voel me nog altijd Liwadder. Het voelt ook elke keer weer als thuiskomen als ik in Leeuwarden ben.  :y

en sinds mijn prille jeugd al een geel/blauw hart  :scc
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scclwd

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 19:47:35
Ik ben een geboren en getogen Leeuwarder en heb er de eerste 24 jaar van mijn leven doorgebracht. Daarna ben ik import tukker geworden maar ik voel me nog altijd Liwadder. Het voelt ook elke keer weer als thuiskomen als ik in Leeuwarden ben.  :y

en sinds mijn prille jeugd al een geel/blauw hart  :scc

Mooi man |:)

dizzhead

Citaat van: scclwd op april 14, 2014, 19:42:28
Voor al die supporters uit andere provincies: zijn jullie van oorsprong leeuwarders? Zo niet, hoe zijn jullie hier zo verzeild geraakt?
Nu woonachtig in Amsterdam... via een jvt cursus ooit wat wedstrijden van de KNVB bekeken in t cambuurstadion... Toen later werkte ik in Sneek en studeerde mn vriendin in Leeuwarden, af en toe een potje voetbal kijken dus. Heb toen door toestanden op het werk, ontslag genomen na 5 jaar en ben weer gaan leren en kwam in Leeuwarden terecht... Bezoek aan steeds meer potjes was een goede aanleiding voor een seizoenskaartje... Na mijn studie uiteindelijk voor mijn werk naar Den Haag verhuisd en later naar Amsterdam. Maar Leeuwarden is nooit meer van plek 1 verdwenen... Daar heeft Cambuur ook zijn aandeel in   |:)

scclwd

Citaat van: dizzhead op april 14, 2014, 19:55:38
Nu woonachtig in Amsterdam... via een jvt cursus ooit wat wedstrijden van de KNVB bekeken in t cambuurstadion... Toen later werkte ik in Sneek en studeerde mn vriendin in Leeuwarden, af en toe een potje voetbal kijken dus. Heb toen door toestanden op het werk, ontslag genomen na 5 jaar en ben weer gaan leren en kwam in Leeuwarden terecht... Bezoek aan steeds meer potjes was een goede aanleiding voor een seizoenskaartje... Na mijn studie uiteindelijk voor mijn werk naar Den Haag verhuisd en later naar Amsterdam. Maar Leeuwarden is nooit meer van plek 1 verdwenen... Daar heeft Cambuur ook zijn aandeel in   |:)

Respect hoor |:)

John Hiatt

Citaat van: Tukker op april 14, 2014, 19:31:25
Kommie ook uut Hengelo-o-o dan?

Maar prima, kunnen we doen.  :thumbsup

Mijn vriendin woont er. Vandaar.