Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: SCC-J op februari 16, 2014, 16:59:27
In de winter is sfeer altijd kut . En we letten te veel op het voetbal

Ja, dat moeten we echt niet meer doen, op het voetbal letten. Daarom zitten we daar per slot van rekening niet  :_schater :_schater :_schater

siepelsjeu

Citaat van: scclwd op februari 16, 2014, 20:51:02
Ik keek net even op een Zwolle-forum en daar stond dat ze heel graag zo'n entourage willen hebben als in ons stadion. Wij zijn veel te kritisch op onzelf met ons gezeur over sfeer. We hebben juist een fantastische sfeer! Menig club is daar jaloers op.
Mag ik de link naar dat forum ik zocht hem ook maar kon hem niet vinden  :zweep

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: scclwd op februari 16, 2014, 20:51:02
Ik keek net even op een Zwolle-forum en daar stond dat ze heel graag zo'n entourage willen hebben als in ons stadion. Wij zijn veel te kritisch op onzelf met ons gezeur over sfeer. We hebben juist een fantastische sfeer! Menig club is daar jaloers op.

Je mag best kritisch over jezelf oordelen maar ook weer niet te ver doorschieten daarin.
De Cambuuraanhang mag best TROTS zijn op de sfeer die het elke wedstrijd weer maakt waardoor de punten bijna altijd in Leeuwarden blijven.
Ook de media schrijft regelmatig over de sfeer in het stadion dus dat is alleen al een bevestiging dat het daar goed mee gaat.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)


scclwd

1 bericht naar beneden scrollen, laatste zin

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

Citaat van: scclwd op februari 16, 2014, 21:41:32
http://www.peczwolle.org/pec-zwolle-de-bietenbrug-op-in-leeuwarden/#comment-17186
Goede wedstrijdanalisten zijn het ook al niet in Zwolle. Het lag dus eigenlijk vooral aan de scheidsrechter  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scclwd

Heb even op roda-jc fans gekeken (prikbord). Die zitten daar in zak en as, oorlog op dat forum daar. Die zijn al zover dat ze wel willen degraderen, dan zijn ze daar 'maar vanaf'.

pvanbuijtene

Roda is al jaren op miraculeuze wijze erin geblevdn..

scc-aaron

Als we Roda winnen en ik ga daar wel vanuit, dan is die club weg. Nu is het al een rotzooi, dan is er niks meer over.

EastSide058

sfeerbeelden vanuit Oost.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

Citaat van: scc-aaron op februari 16, 2014, 22:25:14
Als we Roda winnen en ik ga daar wel vanuit, dan is die club weg. Nu is het al een rotzooi, dan is er niks meer over.

Sneu voor een zekere iemand die ook hier had kunnen spelen sinds de winterstop  :zweep

Dokkumer

Citaat van: drg op februari 16, 2014, 22:53:57
Sneu voor een zekere iemand die ook hier had kunnen spelen sinds de winterstop  :zweep
Geblesseerd had kunnen zijn bedoel je? :devil

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2014, 08:44:28
Geblesseerd had kunnen zijn bedoel je? :devil
Arme Anco, straks Oss uit.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt