Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Cambuur123 op januari 30, 2014, 20:54:36
Hele dag al 'ik ben blij dat ik je niet vergeten ben' in mn hoofd, kennen jullie hem nog? Moeten we ook maar weer eens zingen...  :clint
die ben ik niet vergeten 8P

Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben, en dat ik zoveel mooie dingen van je ken, en ik zal altijd blijven dromen, dat het wel goed zal komen, ik ben blij dat ik je niet vergeten ben! Jalalalalalalalalalalalalalala

die zit voor de rest van de avond ook in mn kop  :P

Treb

Matig weer vandaag.. spelers uitfluiten, Vink voor hoerenjong uitmaken.  :zucht

Bernardo

Wat vond jij dan van Vink? :_spank

Treb

Ik vind Vink een vies smerig pedant mannetje. Maar dat weten we al jaren toch.. denk je dat we hem mee krijgen als we em voor hoerejong gaan uitmaken? Die energie kun je beter leggen in het steunen van Cambuur.

Bernardo

Mooi, dan zijn we het eens.

DayDreamer

Zoals verwacht een kutsfeer, want er zijn geen uitsupporters om de hele wedstrijd mee bezig te zijn,

Galdiano

Mag ik zeggen dat zuid vaak de beste sfeer had gister. Ja dat mag ik zeggen.
Ging goed los daar af en toe, en zette regelmatig liederen in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:21:40
Mag ik zeggen dat zuid vaak de beste sfeer had gister. Ja dat mag ik zeggen.
Ging goed los daar af en toe, en zette regelmatig liederen in.

Klopt! Stond er vanuit vak 11 zelfs soms van te genieten. Ook voelde ik meer beleving bij west en oost. Noord liet zich maar af en toe met kracht horen, maar voor de spelers is het volgens mij wel lekker als er op de lange zijden flink fanatiek wordt meegeleefd. Ik vind trouwens die hele discussie over 'iedereen meezingen' een beetje irrelevant. Er moet gewoon lawaai van de banken komen. 90 minuten. Heksenketel.

Galdiano

Ik hoor op west steeds vaker discussies ontstaan dat het een zit tribune is, en mensen moeten gaan zitten. Al diverse malen gehoord dat ze dan maar een kaart voor het invalide vak moeten kopen!  :_schater

West veert vaak op, gister sowieso de helft gestaan. Wat een spanning!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:35:06
Ik hoor op west steeds vaker discussies ontstaan dat het een zit tribune is, en mensen moeten gaan zitten. Al diverse malen gehoord dat ze dan maar een kaart voor het invalide vak moeten kopen!  :_schater

West veert vaak op, gister sowieso de helft gestaan. Wat een spanning!

Bij ons in vak 2 dezelfde discussies! Moet er altijd hard om lachen en blijf dan altijd net wat langer staan

pvanbuijtene

Ff bijdeweg... tsunami werd ook nie meer gedraaid:)

Leovardiascc

Citaat van: pvanbuijtene op februari 06, 2014, 17:55:55
Ff bijdeweg... tsunami werd ook nie meer gedraaid:)

Cambuur heeft geluisterd :thumbsup

maar dat grote spandoek die ze bij dkv hadden op oost, gaan we die nog vaker zien?
we zonde om zo een mooi en groot spandoek maar 1 keer te gebruiken.

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op februari 06, 2014, 17:55:55
Ff bijdeweg... tsunami werd ook nie meer gedraaid:)

Nu je het zegt! Helemaal niet opgevallen, helemaal niet gemist!

Cambuur058

Citaat van: Lore op februari 06, 2014, 18:14:05
Nu je het zegt! Helemaal niet opgevallen, helemaal niet gemist!
Wel opgevallen, ook niet gemist! Vervelend jongetje naast me helaas wel. "Wel raar dat ze geen Tsjunami deden! Echt slecht! Hoort er echt bij." Tsjaaaa.

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 06, 2014, 18:22:23
Wel opgevallen, ook niet gemist! Vervelend jongetje naast me helaas wel. "Wel raar dat ze geen Tsjunami deden! Echt slecht! Hoort er echt bij." Tsjaaaa.

:_schater tjsah, als je nog maar een paar wedstrijden bij Cambuur komt, dan hoort Tsunami net zo bij Cambuur als 't Woanskip!