Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 17:19:29
Knap irritant; vanaf vaste plek vak 12 laatste tijd steeds meer gezang in canon

Ik vind dat eerlijk gezged altijd wel wat hebben. Geeft altijd een mooie galm als je het terugkijkt/luistert op tv.
Area 58

Tukker

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2014, 20:51:29
Ik hoop van harte dat er nooit iemand met één van deze kansloze shirts gaat lopen! www.cambuurkampioen.nl
De kampioenspolo is niks mee vind ik. Die andere niet om aan te gluren  :zucht
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

Citaat van: Tukker op januari 29, 2014, 21:01:07
De kampioenspolo is niks mee vind ik. Die andere niet om aan te gluren  :zucht

Ik vind de tekst op de tsunami-polo gruwelijk!  :_schater
In Henk en Sandor we trust

Treb

"Te-duh-duh-duh-duh

Teduh-teduh-teduh-teduh"

Godverdomme om te janken su slecht.  :zucht

Tukker

#739
Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 20:22:27
2 jaar geleden bij Bor Dortmund geweest, de Gelbe Wand was zeer indrukwekkend. Eén gele, zingende, springende massa.
Dortmund is wat publiek betreft DE club in die Heimat. Daarom heb ik ook een zwak voor Borussia D
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2014, 21:02:24
Ik vind de tekst op de tsunami-polo gruwelijk!  :_schater
Nou en of alhoewel dat MOL wel leuk gevonden is. De mol groef het graf van dkv
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

inderdaad best wel slechte shirts  :_schater

Dokkumer

Even snel willen cashen op de euforie van het moment. Waait straks wel weer over, geen aandacht aan besteden.

SCCRulez

Citaat van: Yellow Army op januari 29, 2014, 20:52:13
Ik vind dat eerlijk gezged altijd wel wat hebben. Geeft altijd een mooie galm als je het terugkijkt/luistert op tv.
Ik ga meer voor de beleving tijdens de wedstrijd zelf en kijk vooral hoe het massaal steunen de spelers over moeilijke momenten heen kunnen helpen. Al regelmatig gezien dat spelers daar met armgebaren om vroegen en dit niet echt kon worden beantwoord. Zijn de kippenvel momenten als heel Noord echt als een blok de ploeg toezingt, dat vind ik echt genieten!

SCCRulez

Citaat van: Tukker op januari 29, 2014, 21:07:32
Dortmund is wat publiek betreft DE club in die Heimat. Daarom heb ik ook een zwak voor Borussia D
Absoluut, prachtclub!

siepelsjeu

Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 17:19:29
Knap irritant; vanaf vaste plek vak 12 laatste tijd steeds meer gezang in canon, tegen elkaar in, andere teksten inzetten etc. Doet sfeer geen goed en ik wordt voor lastige keuze gesteld met welke kant ik meezing  8P Tegen DKV eindelijk weer eens wat vaker als geheel Noord bulderen, moet echt weer veel vaker!  |:)
Ja een groepje mensen op vak 11 weet van geen ritme die zingen het er daarna nog eens er door heen

Clint

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2014, 20:51:29
Ik hoop van harte dat er nooit iemand met één van deze kansloze shirts gaat lopen! www.cambuurkampioen.nl

Jezus Christus nog aan toe. Wie verzint dat? Hoe simpel kun je zijn?

gobo

 :_schater Dat tsunami shirt.  :rodekaart
Ik moet weten wie dit bedacht heeft. En wie er in deze ellende gaat rondlopen
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

dizzhead

als je op contact klikt kom je hierop: http://santexo.nl/contact/

Cambuur123

Hele dag al 'ik ben blij dat ik je niet vergeten ben' in mn hoofd, kennen jullie hem nog? Moeten we ook maar weer eens zingen...  :clint