Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: pvanbuijtene op januari 27, 2014, 11:45:54
Zit ik filmpje rupperrt van sfeer terug te kijken heb ik echt zoveel liedjes niet gehoord vanaf zuid.. onder andere wilhelmus... tekenend wat voor gekkenhuus het was... mensen van boven de 70 aan het springen... heerlijk!!

Haha precies het zelfde, ik zit op oost. Ook zoveel niet gehoord, was echt over een gekkenhuis!  |:)

SCCornjum

Citaat van: pvanbuijtene op januari 27, 2014, 11:45:54... mensen van boven de 70 aan het springen... heerlijk!!

:thumbsup

Heb oudere supporters met tranen in de ogen zien staan....
Watching Football Is Not A Crime

papagaaiensoep

http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fryske-twastriid#video

Ok al bij 'wedstrijden', maar komt deze link ok wel tot sien recht.

dit is mien club

Hele mooi sfeer, toch wel weer veel verdeeldheid... als vak 14 iets inzette ging vak 13 beginnen met iets anders. Zonde! 

Maar fuck it! Het hele stadion stond op zijn kop |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Op een gegeven moment -vroeg in de wedstrijd- klapte zelfs vak 10 erin toen 14 los ging. 13 was even fout bezig.

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2014, 15:07:36
Op een gegeven moment -vroeg in de wedstrijd- klapte zelfs vak 10 erin toen 14 los ging. 13 was even fout bezig.

Tja vak 13 blijft het zorge kindje van Noord!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Marc S

Citaat van: SCCornjum op januari 27, 2014, 12:40:33
:thumbsup

Heb oudere supporters met tranen in de ogen zien staan....

Ik ook, dat is gewoon mooi om te zien.

Ronald

Onderstaand filmpje is in de rust onder de tribune bij de kiosk gemaakt bij arsenal-coventry in de fa cup. Coventry stond toen al met 2-0 achter, maar het feest was er niet minder om.  Doet me een beetje denken aan die tsunami bij dkv uit. Lekker gek en spontaan.

http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F

SCCRulez

Knap irritant; vanaf vaste plek vak 12 laatste tijd steeds meer gezang in canon, tegen elkaar in, andere teksten inzetten etc. Doet sfeer geen goed en ik wordt voor lastige keuze gesteld met welke kant ik meezing  8P Tegen DKV eindelijk weer eens wat vaker als geheel Noord bulderen, moet echt weer veel vaker!  |:)

Tukker

Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 17:19:29
Knap irritant; vanaf vaste plek vak 12 laatste tijd steeds meer gezang in canon, tegen elkaar in, andere teksten inzetten etc. Doet sfeer geen goed en ik wordt voor lastige keuze gesteld met welke kant ik meezing  8P Tegen DKV eindelijk weer eens wat vaker als geheel Noord bulderen, moet echt weer veel vaker!  |:)
Als je goede sfeer wilt zal Noord 1 geheel moeten zijn. Kijk zondag maar even bij FC Twente naar vak P recht tegenover het uitvak. Zo zou het bij Cambuur ook moeten zijn. En geen subgroepjes die onderling duelleren wie de biggest balls heeft.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCRulez

Citaat van: Tukker op januari 29, 2014, 18:38:59
Als je goede sfeer wilt zal Noord 1 geheel moeten zijn. Kijk zondag maar even bij FC Twente naar vak P recht tegenover het uitvak. Zo zou het bij Cambuur ook moeten zijn. En geen subgroepjes die onderling duelleren wie de biggest balls heeft.
2 jaar geleden bij Bor Dortmund geweest, de Gelbe Wand was zeer indrukwekkend. Eén gele, zingende, springende massa.

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op januari 26, 2014, 16:32:41
Ook al was het gelekt... mooie doek voor oost!!

Was toch een ander doek dan wat gelekt was  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 17:19:29
Knap irritant; vanaf vaste plek vak 12 laatste tijd steeds meer gezang in canon, tegen elkaar in, andere teksten inzetten etc. Doet sfeer geen goed en ik wordt voor lastige keuze gesteld met welke kant ik meezing  8P Tegen DKV eindelijk weer eens wat vaker als geheel Noord bulderen, moet echt weer veel vaker!  |:)

Was zondag bijna 1 geheel! Dat moet gewoon altijd zo zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardiascc

Citaat van: Destroyer op januari 29, 2014, 20:27:09
Was zondag bijna 1 geheel! Dat moet gewoon altijd zo zijn.

:y _O_

Galdiano

Ik hoop van harte dat er nooit iemand met één van deze kansloze shirts gaat lopen! www.cambuurkampioen.nl
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets