Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

oost

Dit is vrij simpel op te lossen die lui van culture bij de trommel zodat je 1 groep hebt. Maar misschien is dat wel idealistisch. Want sfeer afschuiven op de resultaten is onzin. Toen we 17e stonden was de sfeer betet dan nu

Destroyer

Citaat van: oost op maart 12, 2013, 19:20:33
Toen we 17e stonden was de sfeer betet dan nu

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

aanstaande vrijdag toch een belangrijke wedstrijd om 1 van onze concurrenten te overtreffen. Laten we nou eens 1 keer WEL met zijn allen 90 minuten achter de club staan. Geen gezeik over kutvoetbal, kuttrainer, kutscheids, gewoon 90 minuten lang zingen en die trommel een keer in het hok zetten.

ZINGEN, en met zijn ALLEN een keer de 12e man weer zijn. 5/6 jaar geleden was het ook allemaal kut, maar altijd een lekker sfeertje waar we bekend om staan!  :0=  :scc |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mario

Citaat van: Destroyer op maart 12, 2013, 21:37:00
aanstaande vrijdag toch een belangrijke wedstrijd om 1 van onze concurrenten te overtreffen. Laten we nou eens 1 keer WEL met zijn allen 90 minuten achter de club staan. Geen gezeik over kutvoetbal, kuttrainer, kutscheids, gewoon 90 minuten lang zingen en die trommel een keer in het hok zetten.

ZINGEN, en met zijn ALLEN een keer de 12e man weer zijn. 5/6 jaar geleden was het ook allemaal kut, maar altijd een lekker sfeertje waar we bekend om staan!  :0=  :scc |:)

Mee eens, de jongens kunnen onze steun wel gebruiken....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op maart 12, 2013, 21:33:30
Citaat van: oost op maart 12, 2013, 19:20:33
Toen we 17e stonden was de sfeer betet dan nu

_O_

Alleen al het simpele: ooohooo Cambuuur, Cambuur Leeuwarduuuh, galmde minutenlang door het stadion. Prachtig!

Hoop toch echt dat het volgend seizoen beter wordt. Laat aub de 2 "groepen" weer bij elkaar gaan staan..!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

#125
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 12, 2013, 23:44:09

Alleen al het simpele: ooohooo Cambuuur, Cambuur Leeuwarduuuh, galmde minutenlang door het stadion. Prachtig!

Hoop toch echt dat het volgend seizoen beter wordt. Laat aub de 2 "groepen" weer bij elkaar gaan staan..!

Gaat niet gebeuren. In Vak13 staan vooral de petjes en sjaaltjes gastjes tot een jaar of 20.

In Vak14 staan meer de wat ouwe garde 'gekken' (of hoe je het ook maar noemen wil) die vechten voor je club nog wel eens wat te letterlijk willen nemen   8)

Destroyer

Ja, en dan kunnen we maar beter met zijn allen de bek houden...  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: Treb op maart 13, 2013, 01:47:53
In Vak14 staan meer de wat ouwe garde 'gekken' (of hoe je het ook maar noemen wil) die vechten voor je club nog wel eens wat te letterlijk willen nemen   8)

Daar staat ook een gedeelte van de Harde Kern inderdaad, maar echt niet alleen. Er staan ook een hoop jongens van CambuurCulture. Ook staan er nog andere jongens die net als de harde kern en CambuurCulture genoeg hadden van de sfeer in vak 13. Vak 14 moet in de toekomst gewoon een gekkeboel worden!

Ronnie tng

#128
Citaat van: Destroyer op maart 13, 2013, 08:04:07
Ja, en dan kunnen we maar beter met zijn allen de bek houden...  ;(

:0= aaah gossie

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op maart 13, 2013, 10:52:34
Citaat van: Treb op maart 13, 2013, 01:47:53
In Vak14 staan meer de wat ouwe garde 'gekken' (of hoe je het ook maar noemen wil) die vechten voor je club nog wel eens wat te letterlijk willen nemen   8)

Daar staat ook een gedeelte van de Harde Kern inderdaad, maar echt niet alleen. Er staan ook een hoop jongens van CambuurCulture. Ook staan er nog andere jongens die net als de harde kern en CambuurCulture genoeg hadden van de sfeer in vak 13. Vak 14 moet in de toekomst gewoon een gekkeboel worden!

toekomst? Nu Niet?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op maart 13, 2013, 10:53:20
Citaat van: Destroyer op maart 13, 2013, 08:04:07
Ja, en dan kunnen we maar beter met zijn allen de bek houden...  ;(

:0= aaah gossie
:0=  :scc  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Citaat van: Destroyer op maart 13, 2013, 13:25:00
Citaat van: Ronnie tng op maart 13, 2013, 10:52:34
Citaat van: Treb op maart 13, 2013, 01:47:53
In Vak14 staan meer de wat ouwe garde 'gekken' (of hoe je het ook maar noemen wil) die vechten voor je club nog wel eens wat te letterlijk willen nemen   8)

Daar staat ook een gedeelte van de Harde Kern inderdaad, maar echt niet alleen. Er staan ook een hoop jongens van CambuurCulture. Ook staan er nog andere jongens die net als de harde kern en CambuurCulture genoeg hadden van de sfeer in vak 13. Vak 14 moet in de toekomst gewoon een gekkeboel worden!

toekomst? Nu Niet?  :devil

Nu kun je daar nog rustig een boek gaan lezen.

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op maart 13, 2013, 13:25:00
toekomst? Nu Niet?  :devil

Je moet begrijpen dat dat niet van de 1 op de andere dag gebeurd. Vak 14 moet eerst qua aantallen groeien, en wanneer dat gebeurd dan verwacht ik dat het top word. Een heerlijke ouderwetse (vijandige) sfeer waarbij spelers van de tegenpartij het weer verschrikkelijk vinden om in ons stadion te spelen. Volgend jaar sta ik er zelf ook tussen, dan zal ik de boel wel even wat extra opzwepen.

Iedereen weet het allemaal zo goed te vertellen op het forum, maar er zelf tussen staan en de boel op sleeptouw nemen, ho maar!

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op maart 13, 2013, 21:56:18

Iedereen weet het allemaal zo goed te vertellen op het forum, maar er zelf tussen staan en de boel op sleeptouw nemen, ho maar!

Been there, done that with Goblin.. Nu kijk ik van de zijlijn toe ;)

John Hiatt

Het zou wel handig zijn als vak 14 eens begint mee te doen vanaf minuut 1!