Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee grijskijker, de trommel wordt keurig in beslag genomen en opgeruimd... Er wordt niet gepleurd :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:34:01
Nee grijskijker, de trommel wordt keurig in beslag genomen en opgeruimd... Er wordt niet gepleurd :devil
Is ritueel verbranden ook een optie??
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Het is niet de schuld van de trommel, dan zou de trommelaar ritueel geslacht moeten worden :devil
Zo'n ding hoort sfeerverhogend te werken, momenteel drukt die trommel alleen maar de sfeer. Wie kan dat aan Jantje Trommel uitleggen?

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:39:26
Het is niet de schuld van de trommel, dan zou de trommelaar ritueel geslacht moeten worden :devil
Zo'n ding hoort sfeerverhogend te werken, momenteel drukt die trommel alleen maar de sfeer. Wie kan dat aan Jantje Trommel uitleggen?
De mensen die nu gaan opstaan en de meute op sleeptouw  gaan nemen..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ik blief voorlopig oppe bank zitten.. Bin er wel even klaar met. Volgend seizoen maar weer eens zien...

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:43:09
Ik blief voorlopig oppe bank zitten.. Bin er wel even klaar met. Volgend seizoen maar weer eens zien...

Je praat wel anders als we in de finale van de play offs staan. En AA niet meer voor de groep staat! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: grijskijker op maart 08, 2013, 10:40:38
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:39:26
Het is niet de schuld van de trommel, dan zou de trommelaar ritueel geslacht moeten worden :devil
Zo'n ding hoort sfeerverhogend te werken, momenteel drukt die trommel alleen maar de sfeer. Wie kan dat aan Jantje Trommel uitleggen?
De mensen die nu gaan opstaan en de meute op sleeptouw  gaan nemen..
Wat let je?

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op maart 08, 2013, 10:46:14
Citaat van: grijskijker op maart 08, 2013, 10:40:38
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:39:26
Het is niet de schuld van de trommel, dan zou de trommelaar ritueel geslacht moeten worden :devil
Zo'n ding hoort sfeerverhogend te werken, momenteel drukt die trommel alleen maar de sfeer. Wie kan dat aan Jantje Trommel uitleggen?
De mensen die nu gaan opstaan en de meute op sleeptouw  gaan nemen..
Wat let je?
Als ik nog in Lwd had gewoond graag, maar ik zit nu minimaal 400km uit de richting..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 10:45:31
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:43:09
Ik blief voorlopig oppe bank zitten.. Bin er wel even klaar met. Volgend seizoen maar weer eens zien...

Je praat wel anders als we in de finale van de play offs staan. En AA niet meer voor de groep staat! ;)
Nope, dan bin ik oek mans genoeg om thús te blieven. Sta ik echt niet vooraan om met te feesten ;)
Alhoewel, als AA niet meer voor de groep staat... Dat is wel een vereiste voor de terugkeer :P

StoneVAK14

Die mensen die gaan opstaan daar word hard aan gewerkt, het gaat weer spoken en dat moeten we samen doen dus geen gejank meer gewoon knallen met die bende!

Nightmarelwd

Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:51:34
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 09:03:26
Ik kan mij nog wedstrijden tegen RBC en Top Oos herinneren waar we geloof ik 15de stonden en er met 3000 man meer sfeer is dan nu met 6000. Laten we ondanks dat Arts hier nog zit, proberen ook in kut wedstrijden af en toe eens vol achter de ploeg te gaan staan! Zodat de bal misschien net wat vaker in het netje beland!

Eens. Vind de sfeer de laatste tijd/jaar al niet best... Enorm achteruit gegaan. Door de verdeeldheid van de vakken (13 en 14)? En/of door die trommel die het zingen overstemt?!

Jammer, wij moeten veel meer uitstralen dat we Cambuur zijn, en veel meer herrie en kabaal maken.

Hoop dat de sfeer in het seizoen/de play-offs van 2008/2009 (Roda JC) weer terugkomt.

Vroeger was het een eer om op Noord te staan. Dan zorgde je wel dat je zong. Maar nu...

In het begin van de wedstrijd is er sfeer. Staan massaal achter de ploeg. Maar de heren gaan er niet harder van lopen. Na 15-30 minuten is het bij de meesten wel over op de tribune. Het spel wordt met de minuut slechter.

Arts is sfeerverziekend.
MI-Sider for Life

Destroyer

Het spel drukt de sfeer, het feit dat de spelers niet of weinig knokken is het grootste probleem. Tel daarbij het laffe spel van arts er bij op en sfeer is klote.

De trommel wordt ook veel  te hard beslagen, kan wel zachter en niet overal meteen op inzetten. Eerst vocaal volume creëren. en twee groepen vind ik nog steeds belachelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Zit die trommelaar hier eigenlijk op het forum?

brambo3004

We hebben er geloof ik 2

Grijskijkert

Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:57:07
Arts is sfeerverziekend.
Maar Arts mag toch niet sfeer verziekend zijn? Wie is Arts? Dat is toch een (vervelende) passant... Het gaat om de club,en niet om Arts!
IN HENK WE TRUST!!!