Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: clint op februari 27, 2013, 07:59:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 27, 2013, 07:46:08
Je bent met geel-blauw bloed geboren of niet, dan is er geen plaats voor rood-wit of wat voor andere kleuren dan ook! :y

Forza Parma. :devil

Forza Colombia!

Thieske


dennisw8

Citaat van: Thieske op maart 05, 2013, 11:47:54
Drama...

Krijg je ook als je anti voetbal speelt.  :(

Goudvinger

Is die mythe over fanatiek publiek ook gelijk uit de wereld geholpen  :_schater

marrumer

Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 12:14:43
Is die mythe over fanatiek publiek ook gelijk uit de wereld geholpen  :_schater
het is ook wel eens kritischer geweest dan gisteren.

Dokkumer

Allemaal de schuld van Arts
Arts maakt meer kapot dan drank goed kan maken  :grolsch

Cambuur123


Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op maart 05, 2013, 16:11:21
Arts maakt meer kapot dan drank goed kan maken  :grolsch
Wat een onzin.....
:grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Als het goed gaat hoor je iedereen en zodra het minder is, maar een paar..  Hoe noem je dat ook al weer??
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op maart 08, 2013, 08:40:47
Als het goed gaat hoor je iedereen en zodra het minder is, maar een paar..  Hoe noem je dat ook al weer??
Grijskijkers?

Galdiano

Citaat van: gewoon een fan op maart 08, 2013, 08:51:49
Citaat van: grijskijker op maart 08, 2013, 08:40:47
Als het goed gaat hoor je iedereen en zodra het minder is, maar een paar..  Hoe noem je dat ook al weer??
Grijskijkers?

Wederom jammer dat er geen knop "vind ik leuk" bestaat hier op het forum.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Ik kan mij nog wedstrijden tegen RBC en Top Oos herinneren waar we geloof ik 15de stonden en er met 3000 man meer sfeer is dan nu met 6000. Laten we ondanks dat Arts hier nog zit, proberen ook in kut wedstrijden af en toe eens vol achter de ploeg te gaan staan! Zodat de bal misschien net wat vaker in het netje beland!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Thieske

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 09:03:26
Ik kan mij nog wedstrijden tegen RBC en Top Oos herinneren waar we geloof ik 15de stonden en er met 3000 man meer sfeer is dan nu met 6000. Laten we ondanks dat Arts hier nog zit, proberen ook in kut wedstrijden af en toe eens vol achter de ploeg te gaan staan! Zodat de bal misschien net wat vaker in het netje beland!

Eens. Vind de sfeer de laatste tijd/jaar al niet best... Enorm achteruit gegaan. Door de verdeeldheid van de vakken (13 en 14)? En/of door die trommel die het zingen overstemt?!

Jammer, wij moeten veel meer uitstralen dat we Cambuur zijn, en veel meer herrie en kabaal maken.

Hoop dat de sfeer in het seizoen/de play-offs van 2008/2009 (Roda JC) weer terugkomt.

Vroeger was het een eer om op Noord te staan. Dan zorgde je wel dat je zong. Maar nu...

Andre-Lwd

 :0= Slotje, sfeer is er al maanden niet meer.

Grijskijkert

#104
Citaat van: gewoon een fan op maart 08, 2013, 08:51:49
Citaat van: grijskijker op maart 08, 2013, 08:40:47
Als het goed gaat hoor je iedereen en zodra het minder is, maar een paar..  Hoe noem je dat ook al weer??
Grijskijkers?
Zou het zo wezen? Ik denk eerder van die meelopers die zich "gewoon een fan" noemen.. l8l

Wat ik al een paar keer heb gezegd, waarom staan er niet mensen op en het voortouw nemen? En er voor zorgen dat het weer gaat spoken bij thuiswedstrijden.. ipv te bekvechten over een trommel,als je die trommel niet moet pleur em van de tribune..

Organiseer de boel en maak er weer 1 stormend noord van,dat 2 uren zingt en doet...
IN HENK WE TRUST!!!