Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Ik irriteer me ook mateloos aan die trommel, we lijken af en toe wel het korps.

OPROTTEN MET DAT DING.  :thumbsup

Destroyer

Citaat van: De Jager op februari 25, 2013, 23:52:56
Citaat van: marrumer op februari 25, 2013, 20:22:29
is destroyer ook al een feyenoord supporter?  :?
:wall

Cambuur voor alles, feyenoord is mijn andere liefde. Problemen mee? Daar weten ze in ieder geval wat en heksen ketel is. Kan bij Cambuur ook, heb het vaker mee gemaakt. Eerst die trommel er eens uit. Pas weer terug als iedereen weer zingt  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Maar ook in het Feyenoord stadion kan het een saaie bedoeling wezen, dat heb ik dan weer meegemaakt bij een aantal wedstrijden. Het kan inderdaad spoken zoals het nergens anders kan, maar over het algemeen is de sfeer in de ArenA tegenwoordig beter dan in de Kuip   l0l

Len Cantello

Ik vind het in zowel de Arena als in de Kuip alleen maar leuk en sfeervol als wij daar spelen.
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:06:36
Ik vind het in zowel de Arena als in de Kuip alleen maar leuk en sfeervol als wij daar spelen.
:proost

Het meest sfeervol was het toch in de Meer destijds :proost
"Ik spring voor Jack" in een verder MUISSTIL stadion daar :devil

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Ronnie tng op februari 26, 2013, 19:56:02
Maar ook in het Feyenoord stadion kan het een saaie bedoeling wezen, dat heb ik dan weer meegemaakt bij een aantal wedstrijden. Het kan inderdaad spoken zoals het nergens anders kan, maar over het algemeen is de sfeer in de ArenA tegenwoordig beter dan in de Kuip   l0l
:O  :O :O :O  :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kunstgras

Heb je hem ook weer..

brambo3004

Citaat van: Kunstgras op februari 26, 2013, 22:40:58
Heb je hem ook weer..

Haha, maar dit keer had ie wel geljk w:) die gekke rottedammert :_schater

De Jager

Citaat van: brambo3004 op februari 26, 2013, 22:49:56
Citaat van: Kunstgras op februari 26, 2013, 22:40:58
Heb je hem ook weer..

Haha, maar dit keer had ie wel geljk w:) die gekke rottedammert :_schater
Gewoon oprotten met dat geouwehoer met andere clubs op het forum, dit is een scc forum.
Mocht je over een andere club willen lullen ga je toch lekker naar dat forum?

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op februari 26, 2013, 19:56:02
Maar ook in het Feyenoord stadion kan het een saaie bedoeling wezen, dat heb ik dan weer meegemaakt bij een aantal wedstrijden. Het kan inderdaad spoken zoals het nergens anders kan, maar over het algemeen is de sfeer in de ArenA tegenwoordig beter dan in de Kuip   l0l

Zeker bij een concert van de toppers weest toen die sfeer zo goed was  :_schater

sorry maar hierin kan ik je mening niet delen. Wie een sfeer vaak in een hoek op de tweede ring het is niet goed wijs.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: De Jager op februari 26, 2013, 23:19:26
Citaat van: brambo3004 op februari 26, 2013, 22:49:56
Citaat van: Kunstgras op februari 26, 2013, 22:40:58
Heb je hem ook weer..

Haha, maar dit keer had ie wel geljk w:) die gekke rottedammert :_schater
Gewoon oprotten met dat geouwehoer met andere clubs op het forum, dit is een scc forum.
Mocht je over een andere club willen lullen ga je toch lekker naar dat forum?

Eens, maar soms moet je vergelijken kerel.  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager

Citaat van: Destroyer op februari 26, 2013, 23:24:09
Citaat van: De Jager op februari 26, 2013, 23:19:26
Citaat van: brambo3004 op februari 26, 2013, 22:49:56
Citaat van: Kunstgras op februari 26, 2013, 22:40:58
Heb je hem ook weer..

Haha, maar dit keer had ie wel geljk w:) die gekke rottedammert :_schater
Gewoon oprotten met dat geouwehoer met andere clubs op het forum, dit is een scc forum.
Mocht je over een andere club willen lullen ga je toch lekker naar dat forum?

Eens, maar soms moet je vergelijken kerel.  :scc
Nu is het toevallig een vergelijking,  maar dit loopt weer uit op dom praat over andere clubjes. Hetzelfde als in menig ander topic.
Lekker allemaal over scc lullen en verder bek houden!
(Bier mag oek)

brambo3004

Citaat van: De Jager op februari 26, 2013, 23:36:19
Nu is het toevallig een vergelijking,  maar dit loopt weer uit op dom praat over andere clubjes. Hetzelfde als in menig ander topic.
Lekker allemaal over scc lullen en verder bek houden!
(Bier mag oek)

Maak De Jager niet boos, want die heeft vast een wapen op zak :zweep

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op februari 26, 2013, 23:22:50
Zeker bij een concert van de toppers weest toen die sfeer zo goed was  :_schater

sorry maar hierin kan ik je mening niet delen. Wie een sfeer vaak in een hoek op de tweede ring het is niet goed wijs.

Toch is het bij een hoop wedstrijden waar. In de Kuip zijn er momenten waarbij ze in de ArenA niet aan kunnen tippen of een wedstrijd tegen Psv, Ajax en andere topwedstrijden, maar in de ArenA is het 90 minuten lang en dat iedere wedstrijd. Zoals ik al zei, ik ben een aantal keer in de Kuip geweest, en ik vond de sfeer toen ZEER matig!

Verder sluit ik me bij Jager aan, Feyenoord, Ajax, Psv, Manchester United, Barcalona allemaal de pot op met andere clubs dan Cambuur! Je bent met geel-blauw bloed geboren of niet, dan is er geen plaats voor rood-wit of wat voor andere kleuren dan ook! :y

Clint

Citaat van: Ronnie tng op februari 27, 2013, 07:46:08
Je bent met geel-blauw bloed geboren of niet, dan is er geen plaats voor rood-wit of wat voor andere kleuren dan ook! :y

Forza Parma. :devil