Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: StoneVAK14 op februari 24, 2013, 14:08:45
Weg jagen haha tuurlijk brrrrrr, wij staan graag als groep bij elkaar zonder buitenstaanders er tussen vandaar! We zijn M.I.-SIDEers en wij doen het op onze manier. Ik vind die scheiding juist goed, de kids en ultras lekker in 13! En wij met onze eigen groep in 14!

Nou, van mij hoeft dat gescheiden gedoe niet. Ik ga in vak 13 staan omdat ik daar wil staan. Ik ben geen voorstander van trommel of veel kinderen om me heen, maar jammer dan. Ik zing wel door.

StoneVAK14

Ieder zijn ding, maak er wat van met je vakkie 13! Iedereen moet zich er maar bij neer leggen, wij gaan niet in 13 staan met onze groep het blijft zoals het is!

brambo3004

Citaat van: StoneVAK14 op februari 24, 2013, 14:45:39
Ieder zijn ding, maak er wat van met je vakkie 13! Iedereen moet zich er maar bij neer leggen, wij gaan niet in 13 staan met onze groep het blijft zoals het is!

Je doet maar. Ik vind het prima :thumbsup

Bernardo

uiteindelijk is het toch allemaal het zelfde belang? Een sfeervol stadion? Jammer dat er 2 ''delen'' zijn. Komt de sfeer niet ten goede.

brambo3004

Citaat van: Bernardo op februari 24, 2013, 15:57:12
uiteindelijk is het toch allemaal het zelfde belang? Een sfeervol stadion? Jammer dat er 2 ''delen'' zijn. Komt de sfeer niet ten goede.

Mee eens. Maargoed, voor sommigen is het afzetten een doel opzich. Beetje jammer. Veel geschreeuw en weinig wol.

StoneVAK14

Het is toch complete onzin, dat de sfeer uit een vak moet komen? Als jullie wat naar onder opschuiven, dan heb je gewoon 2 vakken die sfeer maken. Op die manier sta je al heel dicht bij elkaar, dan heb je alleen nog een trap als grens. Dat het connecten nu soms niet goed wil, is omdat wij onder staan bij de vlaggen en jullie schuin boven ons.

SCC-J

Citaat van: StoneVAK14 op februari 24, 2013, 18:14:20
Het is toch complete onzin, dat de sfeer uit een vak moet komen? Als jullie wat naar onder opschuiven, dan heb je gewoon 2 vakken die sfeer maken. Op die manier sta je al heel dicht bij elkaar, dan heb je alleen nog een trap als grens. Dat het connecten nu soms niet goed wil, is omdat wij onder staan bij de vlaggen en jullie schuin boven ons.

Lijkt mij ook beter dat UL meer naar onderen gaat. Op de samenvatting was een groot gat boven mi-#ide ultras doek. Zag er niet uit! Aantal jaren terug stonden de sfeermakers daar ook! Zou verstandig zijn om daar weer te gaan staan...

StoneVAK14

Anders helpen we ze een handje, ze hebben gewoon een klein zetje in de rug nodig dat komt de sfeer alleen maar ten goede haha.

Destroyer

Gewoon in ieder geval die trommel er eens buiten laten en alleen zingen. Tis Podverdikke soms net een solo van het passeer. Net zoals feyenoord geen trommel, dan pakt noord het sneller op. Die trommel drukt de sfeer meteen naar beneden want je hoord geen flikker meer wat de rest zingt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sander Scc

Citaat van: Destroyer op februari 24, 2013, 21:13:10
Gewoon in ieder geval die trommel er eens buiten laten en alleen zingen. Tis Podverdikke soms net een solo van het passeer. Net zoals feyenoord geen trommel, dan pakt noord het sneller op. Die trommel drukt de sfeer meteen naar beneden want je hoord geen flikker meer wat de rest zingt.

Inderdaad!! Als niemand zingt hoef je ook niet op dat ding te slaan. Kest nog zo hard slaan maar als niemand zingt is het alleen maar irritant.. Van mij mag dat ding wel weg
Weer terug naar de basis, zingen, skreeuwe en gek doen. Dat is ook hetgeen waar vak 14 voor staat!

TM

Citaat van: Sander Scc op februari 25, 2013, 08:32:43
Citaat van: Destroyer op februari 24, 2013, 21:13:10
Gewoon in ieder geval die trommel er eens buiten laten en alleen zingen. Tis Podverdikke soms net een solo van het passeer. Net zoals feyenoord geen trommel, dan pakt noord het sneller op. Die trommel drukt de sfeer meteen naar beneden want je hoord geen flikker meer wat de rest zingt.

Inderdaad!! Als niemand zingt hoef je ook niet op dat ding te slaan. Kest nog zo hard slaan maar als niemand zingt is het alleen maar irritant.. Van mij mag dat ding wel weg
Weer terug naar de basis, zingen, skreeuwe en gek doen. Dat is ook hetgeen waar vak 14 voor staat!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

is destroyer ook al een feyenoord supporter?  :?

De Jager


RotterdamLeeuwarden

Destroyer heeft gewoon kennis van zaken.  _O_
Zover ik weet komt er bij NAC Breda ook geen trommel het stadion in  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)