Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Destroyer op februari 19, 2013, 20:23:08
Ja, het is allemaal maar na kaarten, maar we kunnen beter eens allemaal gaan denken hoe we wel weer met zijn allen achter de club gaan staan. Hoe het nu gaat is een lachertje  ;(

Denk soms ook dat bepaalde jeugdige groepen zich gaat schamen om te zingen, ofwel het lijkt wel of het stuitert is niet te zingen. De meesten stonden gisteren als onnozelen je aan te kijken als je de sfeer er wat probeert in te brengen. Triest  ;(
ik vind het eerder "stuitert" om wel te gaan zingen  :P

Dokkumer

Ik snap dat een deel zich afscheidt van de kidsclub in 13, alleen krijg je ze dan helemaal niet meer mee. Probeer eens "toezicht" te houden om de club eens wat wakker te schudden. Hebben we ooit tegen Excelsior ook eens geprobeerd met oa Goblin en na wat woordenwisselingen werd men wel wakker.

Moet opa rollator anders maar weer even langskomen?  :zweep

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:44:07
Ik snap dat een deel zich afscheidt van de kidsclub in 13, alleen krijg je ze dan helemaal niet meer mee. Probeer eens "toezicht" te houden om de club eens wat wakker te schudden. Hebben we ooit tegen Excelsior ook eens geprobeerd met oa Goblin en na wat woordenwisselingen werd men wel wakker.

Moet opa rollator anders maar weer even langskomen?  :zweep
_O_

Pas op hè, niet gooien met rollators!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Bist gek? Daarfoor hef ik mien sweepke met  :zweep

Nightmarelwd

Kan er misschien gestopt worden met die trommel, gisteren en ook afgelopen maandag viel op dat juist de trommel de sfeer niet ten goede komt.
Er wordt vanuit vak 14 gezongen, wat dan over moet slaan op vak 13 of andersom, maar zodra de trommel ertussen komt, kan je in vak 14 niet meer verstaan wat er in 13 wordt gezongen.
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Waarom achteraf commentaar uiten? Waarom stap je niet gewoon op de trommelaar af?

Southman

ik vind het jammer dat vak 14 niet gewoon in 13 gaat staan. Alsof die kinderen er iets van zouden zeggen als ze dt deden. Komt de sfeer ook een stuk meer ten goede.
En als je wil klooien met het uitvak, wat ik heel goed begrijp, dan kan dat als er een leuke groep zit. Negen van de tien keer zit er toch geen reet en is het de moeite niet om te provoceren.

Gewoon de baas zijn.

Andre-Lwd

Sinds noord "gescheiden" is, is de sfeer nog triester. Is al lang geen hekseketel meer, of "de hel van Lwd"  :_schater

RotterdamLeeuwarden

Rivaliteit tussen verschillende vakken ?  :gelekaart
Die conclusie trek ik als ik dit topic lees  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Grijskijkert

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 23, 2013, 22:08:28
Rivaliteit tussen verschillende vakken ?  :gelekaart
Die conclusie trek ik als ik dit topic lees  |:)
Ja niet normaal zeg... Kunnen er niet een paar het voortouw nemen zodat het weer gaat spoken in het Cambuur stadion?
IN HENK WE TRUST!!!

Ruppppert

of de trommel in vak 14 zetten, je zien nu een duidelijk verschil in vak 13 staan alleen maar kleine kinderen en in vak 14 en 12 oudere mensen, dat komt niet ten goede voor de sfeer, is ook te zien aan de filmpjes. Laten we met ze alle er  voor gaan en weer met elkaar de sfeer maken Cambuur is voor elkaar,met elkaar

StoneVAK14

Geen trommel in ons vak moet er niet aan denken. We begonnen met 10 man in 14, als je tegen Den Bosch kijkt met hoeveel we nu al staan, dan zijn we op de goede weg. Het doet me goed om te zien dat alle oude jongens weer terug komen in een vak, zo is het altijd is geweest geen poes pas met slingers en zwaai vlaggetjes gewoon back to the old school! Als het vak het op de heupen krijgt dan komt er af en toe een aardig volume uit 14. Dus op houden te klagen en gewoon zingen!

StoneVAK14

Vak 13 kan er ook voor kiezen, om naar voren opteschuiven naar het hek toe waar de vlaggen hangen. Dan heb je al een grote groep waar alleen nog een trap tussen zit! Op die manier kunnen de bijde vakken ook makkelijker connecten! Ik zou zeggen doe er wat mee, we zijn buren we moeten er het beste van maken!

brambo3004

Citaat van: StoneVAK14 op februari 24, 2013, 11:36:37
Vak 13 kan er ook voor kiezen, om naar voren opteschuiven naar het hek toe waar de vlaggen hangen. Dan heb je al een grote groep waar alleen nog een trap tussen zit! Op die manier kunnen de bijde vakken ook makkelijker connecten! Ik zou zeggen doe er wat mee, we zijn buren we moeten er het beste van maken!

Waarom kiest Vak 14 er niet voor om in Vak 13 te gaan staan? En daar de sfeer te maken zoals je die wil maken? Nu laat je je wegjagen door een trommel, een hoge kind-dichtheid en een paar vlaggen.

StoneVAK14

Weg jagen haha tuurlijk brrrrrr, wij staan graag als groep bij elkaar zonder buitenstaanders er tussen vandaar! We zijn M.I.-SIDEers en wij doen het op onze manier. Ik vind die scheiding juist goed, de kids en ultras lekker in 13! En wij met onze eigen groep in 14!