Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 20, 2013, 10:31:50
er is ook een hoop mond op mond reclame toegepast.

gadverdamme, had je niet gewoon mond-tot-mond-reclame toe kunnen passen?  :_schater
In Henk en Sandor we trust

SCCJSK

Flyer actie? ik heb geen flyer gekregen maar wistw el van de actie terwel ik echter wel op vak 14 sta

DC

Actie was bij een groot deel van de supporters op Noord niet bekend.
De meesten waarbij ik stond dachten dat er knokkerij was omdat Heracles ook de tribune af ging.

SCCJSK

Er was niet eens genoeg ruimte als heel noord daar ging staan

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 20, 2013, 11:22:11
gadverdamme, had je niet gewoon mond-tot-mond-reclame toe kunnen passen?  :_schater

Nee, ik was er niet :devil

Destroyer

Bijna een SOA in het vak dus  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op september 19, 2013, 06:46:08
Die actie  :_schater

Me echt bescheurd op Oost om dat spandoek. Heeft wel 5 minuten geduurd voordat hij goed omhoog werd gehouden.

Dat duurde lang, maar toen het goed hing, was de boodschap duidelijk.

Ik dacht de vorige keer gelezen te hebben, over wie niet springt die is een boer, dat jij op de noordtribune stond?
MI-Sider for Life

papagaaiensoep

Weet iemand hier of er vanuut SCC/KvC of de ontvangende partij voor volgende week zondag restricties binne voor spandoeken? Mut et van tevoren ergens melden wurde of su? Wil het wel oppe gok metnimme maar mut niet kwietrake.

TM

Citaat van: papagaaiensoep op september 23, 2013, 19:28:52
Weet iemand hier of er vanuut SCC/KvC of de ontvangende partij voor volgende week zondag restricties binne voor spandoeken? Mut et van tevoren ergens melden wurde of su? Wil het wel oppe gok metnimme maar mut niet kwietrake.

Er is vrijwel geen plaats voor spandoeken daar in dat schijtdorp.

Locoleeuw

Onderaan het uitvak ken 1 redelijke spandoek hangen, en 2 (of 3) kleintjes kunnen er boven het trappengat zoals ik het kon zien op een filmpje van het uitvak..
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

dizzhead

Vlaggen mogen wel mee toch... Mits de stok aan knvb voorwaarden voldoet?

Galdiano

Citaat van: dizzhead op september 27, 2013, 13:46:17
Vlaggen mogen wel mee toch... Mits de stok aan knvb voorwaarden voldoet?

Er word al een sfeer actie gehouden in het uitvak! ;)

En er hoort maar 1 doek met een passende tekst te hangen voor het uitvak!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op september 27, 2013, 13:56:48
Er word al een sfeer actie gehouden in het uitvak! ;)

En er hoort maar 1 doek met een passende tekst te hangen voor het uitvak!  |:)

:thumbsup

En we hoeven geen actie te houden want sfeer is er altijd.
Wat zullen die Hylkes en Sytzes jaloers zijn (als ze dat al niet zijn)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Westerpark

Qua sfeeracties zijn zij (nog) wel wat verder dan wij hoor. Maar sfeer is niet te koop, dat heb je of dat heb je niet.

thankyou

Dit zou ook wel weer een lekker engels sfeertje brengen.
Verder mis ik
Cambuur Leeuwarden hee hoo
Lets go focking menthal (Hopelijk 26 jan)
Oh leeuwarden
http://www.youtube.com/watch?v=acuRSzn-zHw
Cambuur, Beer & Loyal Mates