Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Vrijdag 28 Maart tegen de Graafschap ik hoop dat het stadion helemaal uitverkocht is ook Westtribune in de vrije verkoop doen vol=vol. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Geweldige sfeer, net als uit bij Den Bosch.

Hulde voor de mensen die dat nieuwe initiatief hebben genomen om meer als eenheid te opereren op Noord en het uitvak. Heeft ongelofelijk goed gewerkt. Trommel er bij helemaal prima. Zelfs de grote vlaggen prima, stond in Den Bosch er achter en stoort wel, maar dat moeten we maar op de koop toe nemen. Meeste supporters gingen er onder staan en hebben dan geen last.

Geweldig gedaan mannen  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Er is vast wel iemand die een goede tekst kan verzinnen op de melodie van sara perche ti amo
Area 58

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2025, 09:32:05
Vrijdag 28 Maart tegen de Graafschap ik hoop dat het stadion helemaal uitverkocht is ook Westtribune in de vrije verkoop doen vol=vol. |:)

Westtribune gaat niet gebeuren :zucht :X

Lore

Citaat van: Stiens op maart 11, 2025, 11:53:19
Westtribune gaat niet gebeuren :zucht :X

Mag het al wel? Valt mij wel op dat het steeds iets voller lijkt op West.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op maart 11, 2025, 11:53:19
Westtribune gaat niet gebeuren :zucht :X
wel jammer Stiens want de kant van Noord is wel heel leeg hoor.
Blijkbaar vinden ze inkomsten niet belangrijk.

Beul B

wat een mooi sfeer, doet weer denken aan het oude stadion.

bedankt initiatiefnemers op Noord.

Inferno-058

Maandag hadden we echt de beste sfeer dit seizoen in het nieuwe stadion

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2025, 12:17:22
wel jammer Stiens want de kant van Noord is wel heel leeg hoor.
Blijkbaar vinden ze inkomsten niet belangrijk.
niet zomaar wat roepen als je geen idee hebt waarover je praat...

PePe

Je kunt het toch niet maken om NEE te verkopen, terwijl er op WEST ruimte zat is?

hobbes

Citaat van: PePe op maart 11, 2025, 23:25:45
Je kunt het toch niet maken om NEE te verkopen, terwijl er op WEST ruimte zat is?

West mocht niet vol ivm de bouw, ik weet niet of dat veranderd is. En west is sowieso alleen voor sponsoren bedoeld.

Oebieman

Citaat van: hobbes op maart 12, 2025, 06:58:59
West mocht niet vol ivm de bouw, ik weet niet of dat veranderd is. En west is sowieso alleen voor sponsoren bedoeld.

Door dat er nog legio bouwmaterialen aanwezig waren in het stadion, worden bepaalde vluchtroutes geblokkeerd. Omdat die niet gebruikt kunnen worden, kunnen er minder mensen in. Met het oog op veiligheid.

Of dit veranderd is inmiddels weet ik niet. Lijkt idd wel iets voller op west. Maar inmiddels zijn er ook een aantal skybox open.

Destroyer

Citaat van: Oebieman op maart 12, 2025, 07:28:38
Door dat er nog legio bouwmaterialen aanwezig waren in het stadion, worden bepaalde vluchtroutes geblokkeerd. Omdat die niet gebruikt kunnen worden, kunnen er minder mensen in. Met het oog op veiligheid.

Of dit veranderd is inmiddels weet ik niet. Lijkt idd wel iets voller op west. Maar inmiddels zijn er ook een aantal skybox open.

Is volgens mij nog steeds niet vrijgegeven idd. Bovendien blijft eerst alleen voor sponsoren. Er is nog business te doen  :X |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

#3718
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2025, 10:10:28
Geweldige sfeer, net als uit bij Den Bosch.

Hulde voor de mensen die dat nieuwe initiatief hebben genomen om meer als eenheid te opereren op Noord en het uitvak. Heeft ongelofelijk goed gewerkt. Trommel er bij helemaal prima. Zelfs de grote vlaggen prima, stond in Den Bosch er achter en stoort wel, maar dat moeten we maar op de koop toe nemen. Meeste supporters gingen er onder staan en hebben dan geen last.

Geweldig gedaan mannen  _O_ _O_

Ben heel blij dat de mannen dit initiatief hebben genomen en door gepakt. De oudere garde moest even op tafel slaan maar eindelijk wordt ingezien dat het in ons nieuwe stadion ook kan spoken.

Afgelopen maandag was magnifiek, een prachtige wissel werking van supporters en wat er op het veld afspeelde. Ik zei ook, ik begin eindelijk ons nieuwe Kooi stadion steeds meer te waarderen en het oude cambuur plein gevoel terug te krijgen.

Mannen op Noord met jullie nieuwe groep, ga zo door echt prachtig! Ik hoop nog een stuk of twintig van die grote vlaggen te zien vanaf Oost  :devil

En ook daar zijn we druk met een groepje de tribune mee te krijgen, gaat ook steeds beter  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Ik zit zelf op Oost en merk dat onze tribune steeds meer mee gast doen met Noord.
Prima sfeer Maandag inderdaad.
Stadion begint te leven.