Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op november 19, 2024, 17:02:28
In kader van meedenken,
Zou misschien een idee kunnen zijn dat er op Oost en Zuid ook een bepaald groepje is wat meedenkt over sfeer zodat het nieuwe stadion sfeerverhogend wordt.
Denk dat er op oost genoeg lui zitten die een verleden hebben gehad op Noord en best nog wel fanatiek zijn. |:)

'ZuidOost Ultras'  :devil

gobo

Lekker belangrijk. Geloof niet dat we ons hier ooit eerder aan wat voor code dan ook hebben gehouden.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Inferno-058

Ik steun dit initiatief.

Ik ben benieuwd of dit kan worden, mensen die zo anti trommel zijn. Wij hebben bij Cambuur een lange tijd een trommel gehad. Moesten van veel mensen weg, gevolg: de sfeer is elk jaar minder en minder geworden.

We gaan het zien.

Westerpark

Citaat van: Zuid1991 op november 19, 2024, 17:02:28
In kader van meedenken,
Zou misschien een idee kunnen zijn dat er op Oost en Zuid ook een bepaald groepje is wat meedenkt over sfeer zodat het nieuwe stadion sfeerverhogend wordt.
Denk dat er op oost genoeg lui zitten die een verleden hebben gehad op Noord en best nog wel fanatiek zijn. |:)

Is voor mij niet echt duidelijk wat je bedoeld. Bedoel je meedenken over sfeeracties die vervolgens door anderen op noord uitgevoerd worden? Of om op Oost en Zuid zelf acties te gaan doen? Of bedoel je sfeer meer algemeen als in de aankleding van het stadion en activiteiten? En als het om zingen gaat dan zou ik zeggen trek gewoon je strot open met wat medestanders. Met een trommel zullen songs waarschijnlijk langer aanhouden dus dat biedt kansen.

Zuid1991

#3649
Citaat van: Westerpark op november 19, 2024, 22:41:08
Is voor mij niet echt duidelijk wat je bedoeld. Bedoel je meedenken over sfeeracties die vervolgens door anderen op noord uitgevoerd worden? Of om op Oost en Zuid zelf acties te gaan doen? Of bedoel je sfeer meer algemeen als in de aankleding van het stadion en activiteiten? En als het om zingen gaat dan zou ik zeggen trek gewoon je strot open met wat medestanders. Met een trommel zullen songs waarschijnlijk langer aanhouden dus dat biedt kansen.
Die strot van mij is nog al te vaak open, daar mankeert het niet aan.
Ik bedoel inderdaad sfeeracties op zuid en oost maar ook meer gezang (groepjes) op deze tribunes, is ook bevorderlijk voor de totale sfeer. En ja, helemaal met je eens, door een trommel ter ondersteuning, zullen er meer lui mee gaan zingen.
Dus we denken hetzelfde.

Westerpark

Onderschat niet hoeveel werk er bij sfeeracties komt kijken als je dat zelf wil gaan doen. Acties concentreren op Noord is voor de hand liggender. En nu groepjes vormen op zuid en oost is eigenlijk te laat met iedereen al op zijn genummerde plek.

nee,wel?

Citaat van: siepelsjeu op november 18, 2024, 21:03:26
Na de winterstop dus Ultra?s en een Trommel

?Hallo allemaal. Vanavond heeft er een gesprek plaats gevonden tussen Cambuur Culture, Mi Side, LYB en een nieuwe groep. Deze nieuwe groep zal een ultras groep worden, en dit steunen wij. De groep zal plaatsnemen op vak 7 recht achter de goal, met onder andere een trommel en sfeervlaggen. De groep betreft een mannetje of 40 en heeft ons benaderd over hun idee?n. De verwachting is dat de groep de tweede seizoenshelft van start zal gaan. Tot die tijd willen wij iedereen oproepen om in vak 7 achter de goal plaats te nemen en niet verspreid over de tribune te gaan staan. Aankomende thuiswedstrijd tegen Den Bosch willen we iedereen vragen om optijd (19:00) op het vak aanwezig te zijn. Zo kunnen we er weer een ouderwetse gekkenhuis van maken. Op naar een sfeervolle toekomst!?

hulde _O_ |:) voor de iniatief nemers,  :proost

janou

Citaat van: Zuid1991 op november 19, 2024, 17:02:28
In kader van meedenken,
Zou misschien een idee kunnen zijn dat er op Oost en Zuid ook een bepaald groepje is wat meedenkt over sfeer zodat het nieuwe stadion sfeerverhogend wordt.
Denk dat er op oost genoeg lui zitten die een verleden hebben gehad op Noord en best nog wel fanatiek zijn. |:)

Eagles is daar een mooi voorbeeld van. Vak naast het uitvak is ook zeer fanatiek. Zo krijg je de rest van het stadion ook meer mee inderdaad.

janou

Even vraagje: Er word een nieuw liedje gezongen laatste tijd, maar ik (en velen) kennen de tekst volgens mij nog niet op het jalalalalalalala stukje na. Weet iemand wat er gezongen word? werd gister ook vaak gezongen in het uitvak.

TM

Citaat van: janou op november 23, 2024, 12:58:44
Even vraagje: Er word een nieuw liedje gezongen laatste tijd, maar ik (en velen) kennen de tekst volgens mij nog niet op het jalalalalalalala stukje na. Weet iemand wat er gezongen word? werd gister ook vaak gezongen in het uitvak.

Cambuur dat is mien clubke,
Cambuur dat is mien trots,
Cambuur dat is mien clubke,
Wij gaan helemaal los.

of

In deze mooie stad ben ik geboren,
de stad waar ik alles voor geef.
De waag, het  cambuurplein en t hertsje
Dit is de club waar ik voor leef

janou

Citaat van: TM op november 23, 2024, 13:37:54
Cambuur dat is mien clubke,
Cambuur dat is mien trots,
Cambuur dat is mien clubke,
Wij gaan helemaal los.

of

In deze mooie stad ben ik geboren,
de stad waar ik alles voor geef.
De waag, het  cambuurplein en t hertsje
Dit is de club waar ik voor leef

Doelde op die 2e!

Top, thanks! Weer eentje meer die kan meezingen :)

fred

Citaat van: Westerpark op november 19, 2024, 23:18:27
Onderschat niet hoeveel werk er bij sfeeracties komt kijken als je dat zelf wil gaan doen. Acties concentreren op Noord is voor de hand liggender. En nu groepjes vormen op zuid en oost is eigenlijk te laat met iedereen al op zijn genummerde plek.

Klopt. Weet er alles van. In het oude stadion hadden we wel 30 man omhuppelen voor acties op meerdere tribunes.
Maar goed overleg dan ben je al een heel eind !

Inferno-058

Gister was ook weer een voorbeeld waarom er wat gedaan moet worden aan de sfeer.

Het is zwaar ondermaats.

Poetser

Dan toch maar trommels voor het ritme.

De tribune is te groot om er anders ??n geheel van te maken

oost

Citaat van: Poetser op december 08, 2024, 17:15:10
Dan toch maar trommels voor het ritme.

De tribune is te groot om er anders ??n geheel van te maken

Ik ben een groot voorstander van een trommel.
Ik dacht dat die er ook zou komen? Weet iemand ook waarom die pas na de winterstop komt?