Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Van mij mag de trommel sowieso weg...

Destroyer

De sfeer sloeg ook compleet dood op vak 13 bij trommel toen iedereen tribune af ging bij actie. Heb wedstrijd terug gezien, leek wel of er maar twintig man zongen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mp

Leuke sfeer tijdens de wedstrijd op de Oosttribune!

SCCornjum

Citaat van: TM op september 16, 2013, 20:38:03
Ik vind dat de trommel al te dichtbij vak 14 staat. Zet die trommel maar op zuid ofzo.

1 trommel op Zuid is genoeg.
Watching Football Is Not A Crime

ForzaCambuur1


SCCornjum

Citaat van: Destroyer op september 16, 2013, 21:37:34
De sfeer sloeg ook compleet dood op vak 13 bij trommel toen iedereen tribune af ging bij actie. Heb wedstrijd terug gezien, leek wel of er maar twintig man zongen.

Je kunt het ook bekijken als een soort van sympathie voor de actie.
Als Noord nadat jullie beneden stonden helemaal los waren gegaan, wat had je er dan van gevonden?

Laatste thuiswedstrijd stond naast mij op Zuid, een nieuwe Cambuur supporter uit Joure (eerste wedstrijd), die het helemaal te gek vond, die gaan we zeker terug zien.
Ik heb zelfs het idee, dat de sfeer door het hele stadion voelbaar is, zelfs West doet mee.
Ook buiten het stadion is de sfeer voelbaar de media (behalve LC) reageert hier zeer positief op.



Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Citaat van: SCCornjum op september 17, 2013, 21:21:01
Je kunt het ook bekijken als een soort van sympathie voor de actie.
Als Noord nadat jullie beneden stonden helemaal los waren gegaan, wat had je er dan van gevonden?


:? Sympathie versta ik loyaliteit onder is dus geen gezang en trommel op dat moment. Dus e helft haar sympathie en de ander niet  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: SCCornjum op september 17, 2013, 21:21:01
Ook buiten het stadion is de sfeer voelbaar de media (behalve LC) reageert hier zeer positief op.

Vind alleen dat het enorm slecht door Fox in beeld wordt gebracht. Afgelopen zaterdag bij die tweede goal ook. Zie je alleen Ritzmaier voor de reclameborden voor noord lopen. Neem dan meteen als cameraman de uit zijn dak gaande noordtribune mee. Is toch prachtig om te zien dan?

Ook wordt het geluid gedimd door FOX. Je hoort op de TV nauwelijks het geschreeuw en gezang vanaf de tribunes.

Waardeloze bende dat FOX.

Destroyer

Citaat van: clint op september 18, 2013, 07:18:44
Vind alleen dat het enorm slecht door Fox in beeld wordt gebracht. Afgelopen zaterdag bij die tweede goal ook. Zie je alleen Ritzmaier voor de reclameborden voor noord lopen. Neem dan meteen als cameraman de uit zijn dak gaande noordtribune mee. Is toch prachtig om te zien dan?

Ook wordt het geluid gedimd door FOX. Je hoort op de TV nauwelijks het geschreeuw en gezang vanaf de tribunes.

Waardeloze bende dat FOX.

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Citaat van: SCCornjum op september 17, 2013, 21:21:01
Je kunt het ook bekijken als een soort van sympathie voor de actie.
Als Noord nadat jullie beneden stonden helemaal los waren gegaan, wat had je er dan van gevonden?


Die sympathie hadden ze dan beter kunnen tonen door aan de actie deel te nemen.

Treb

Citaat van: Westerpark op september 19, 2013, 03:03:30
Die sympathie hadden ze dan beter kunnen tonen door aan de actie deel te nemen.

Die actie  :_schater

Me echt bescheurd op Oost om dat spandoek. Heeft wel 5 minuten geduurd voordat hij goed omhoog werd gehouden.

ForzaCambuur1

Citaat van: Westerpark op september 19, 2013, 03:03:30
Die sympathie hadden ze dan beter kunnen tonen door aan de actie deel te nemen.

Ik denk dat de meeste mensen ook onwetend waren over deze actie. Een aankondiging op facebook, twitter en CO bereikt 80% van de supporters niet. Daarnaast is het grootste gedeelte in het stadion ook niet geïnteresseerd in het bezoeken van uitwedstrijden. Dit maakt het lastig om mensen mee te krijgen.

pvanbuijtene

Op noord kreeg je een flyer toch??

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op september 19, 2013, 18:36:58
Ik denk dat de meeste mensen ook onwetend waren over deze actie. Een aankondiging op facebook, twitter en CO bereikt 80% van de supporters niet. Daarnaast is het grootste gedeelte in het stadion ook niet geïnteresseerd in het bezoeken van uitwedstrijden. Dit maakt het lastig om mensen mee te krijgen.
Er is op Noord geflyerd en er is ook een hoop mond op mond reclame toegepast.
Verder, als je ziet wat er gebeurt dan ga je toch afvragen wat er aan de hand is. Wat doe je dan? Dom als een schaap staan kijken of navragen wat er gebeurt?