Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2024, 14:28:28
In het buitenland met name GB en Spanje is de beleving ook anders.Gaan veel meer gezinnen naar het stadion en zijn geheel in de clubkleuren uitgedost. Prachtig om te zien.
Was bij de openingswedstrijd van de kooi ook zo, na de wedstrijd allemaal mensen in onze shirts in de stad gezien, heerlijk
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2024, 14:28:28
Die zwarte capuchonnetjes is geen aanwinst voor de beleving en het zijn ook vaak de lieden die niets toevoegen aan de leuke sfeer, geeft vaker een onveilig gevoel.
In het buitenland met name GB en Spanje is de beleving ook anders.Gaan veel meer gezinnen naar het stadion en zijn geheel in de clubkleuren uitgedost. Prachtig om te zien.

Is ook prachtig om te zien, zou bij Cambuur ook niet misstaan  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2024, 14:36:58
Was bij de openingswedstrijd van de kooi ook zo, na de wedstrijd allemaal mensen in onze shirts in de stad gezien, heerlijk
Volgende wedstrijd maar weer zou ik zeggen  :scc
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op oktober 01, 2024, 15:07:04
Volgende wedstrijd maar weer zou ik zeggen  :scc
In Venlo heb ik geel aan, oh shit... VVV
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2024, 15:12:12
In Venlo heb ik geel aan, oh shit... VVV

Jij hebt dat mooie witte uitshirt toch wel aangeschaft  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Goudmijntje

Allemaal leuk en aardig, maar de kleren bepalen uiteindelijk de sfeer niet. Wel mooi voor de foto's!

Zo'n grote trom en iemand die de boel contact opzweept heb je nodig! Neem een voorbeeld aan Engeland... elke speler een eigen liedje!

Er wordt alleen verwezen naar de spelers en het spel. Maar in minuut 1 stonden we nog niet achter en werd er ook al niet gezongen. De ommekeer ligt bij vak 13, die bepalen wat de sfeer in het nieuwe stadion wordt. Nog even en er is bij Heerenveen meer sfeer dan bij ons. Qua sfeer horen wij niet meer bij Feyenoord, NAC en go ahead... dat moet wel de uitgangspositie zijn.

Inferno-058

#3561
Citaat van: 666 op oktober 01, 2024, 15:06:23
Is ook prachtig om te zien, zou bij Cambuur ook niet misstaan  |:)
Het wordt nu kouder dan ga je niet een shirt aan doen en dan nog laten we het zelf bepalen allemaal

Inferno-058

Citaat van: Goudmijntje op oktober 01, 2024, 17:00:34
Allemaal leuk en aardig, maar de kleren bepalen uiteindelijk de sfeer niet. Wel mooi voor de foto's!

Zo'n grote trom en iemand die de boel contact opzweept heb je nodig! Neem een voorbeeld aan Engeland... elke speler een eigen liedje!

Er wordt alleen verwezen naar de spelers en het spel. Maar in minuut 1 stonden we nog niet achter en werd er ook al niet gezongen. De ommekeer ligt bij vak 13, die bepalen wat de sfeer in het nieuwe stadion wordt. Nog even en er is bij Heerenveen meer sfeer dan bij ons. Qua sfeer horen wij niet meer bij Feyenoord, NAC en go ahead... dat moet wel de uitgangspositie zijn.
Vind ik ook. Het is 1 grote sneue bende geworden op de tribune

DayDreamer

Citaat van: Goudmijntje op oktober 01, 2024, 17:00:34
Allemaal leuk en aardig, maar de kleren bepalen uiteindelijk de sfeer niet. Wel mooi voor de foto's!

Zo'n grote trom en iemand die de boel contact opzweept heb je nodig! Neem een voorbeeld aan Engeland... elke speler een eigen liedje!

Er wordt alleen verwezen naar de spelers en het spel. Maar in minuut 1 stonden we nog niet achter en werd er ook al niet gezongen. De ommekeer ligt bij vak 13, die bepalen wat de sfeer in het nieuwe stadion wordt. Nog even en er is bij Heerenveen meer sfeer dan bij ons. Qua sfeer horen wij niet meer bij Feyenoord, NAC en go ahead... dat moet wel de uitgangspositie zijn.

Kappen met trommels in stadion, ook in uitvak, gewoon niet toestaan.

Goudmijntje


Inferno-058

Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 17:30:11
Kappen met trommels in stadion, ook in uitvak, gewoon niet toestaan.
Geen fan van een trommel maar dat anti trommel idee en dat Engels lijken is misschien de reden waarom wij zo slechte sfeer hebben

Zuid1991

#3566
Elke x als we slecht presteren of slecht op de ranglijst staan is ?sfeer? een heikel onderwerp.
Sfeer wordt bepaald door inzet van spelers.
We hebben al tijden geen spelers die een bal vooruit spelen en voorop in de strijd gaan door gewoonweg een duel te winnen.
Wordt dat een keer gedaan, zijn wij hier gauw tevreden en wordt de sfeer prima.
Dus ophouden naar onszelf te kijken, het ligt voor 90 % aan de heren op het veld.
De andere 10 % is misschien de gewenning van nieuw stadion.
Wij zijn scc, een volksclub en geen fanfare met zogenaamde gemaakte ultra?s.

Inferno-058

#3567
Citaat van: Zuid1991 op oktober 01, 2024, 18:00:26
Elke x als we slecht presteren of slecht op de ranglijst staan is ?sfeer? een heikel onderwerp.
Sfeer wordt bepaald door inzet van spelers.
We hebben al tijden geen spelers die een bal vooruit spelen en voorop in de strijd gaan door gewoonweg een duel te winnen.
Wordt dat een keer gedaan, zijn wij hier gauw tevreden en wordt de sfeer prima.
Dus ophouden naar onszelf te kijken, het ligt voor 90 % aan de heren op het veld.
De andere 10 % is misschien de gewenning van nieuw stadion.
Wij zijn scc, een volksclub en geen fanfare met zogenaamde gemaakte ultra?s.
Al sinds ik bij Cambuur kom gaat de sfeer bergafwaarts, elk seizoen iets slechter (voetballend goede en slechte tijden). Heeft dus niks met prestaties te maken. Wij moeten gas geven op de tribune, dat mis ik. In de eredivisietijd was de sfeer thuis vaak ook matig. Scrol dit topic maar even door zou ik zeggen.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2024, 14:36:58
Was bij de openingswedstrijd van de kooi ook zo, na de wedstrijd allemaal mensen in onze shirts in de stad gezien, heerlijk
Ben niet snel emotioneel geraakt, maar had toen echt vochtige oogjes. ( en niet van ut bier)

Zuid1991

#3569
Citaat van: Inferno-058 op oktober 01, 2024, 18:03:48
Al sinds ik bij Cambuur kom gaat de sfeer bergafwaarts, elk seizoen iets slechter (voetballend goede en slechte tijden). Heeft dus niks met prestaties te maken. Wij moeten gas geven op de tribune, dat mis ik. In de eredivisietijd was de sfeer thuis vaak ook matig. Scrol dit topic maar even door zou ik zeggen.
Al sinds ik hier op Cambuur online zit, is dit een onderwerp als de prestaties slecht zijn.
En zo zwart wit is het imo niet.
Ik voel mij aangesproken. Weet je wie zich aangesproken moet voelen? De heren op het veld die al bijna 4 jaar kut voetballen, ook in de eredivisie!
Het is al 4 jaar ruk, logisch dat het niet meer stormt op de tribunes.
Denk je dat er bij Feyenoord een goede sfeer is als er 4 jaar op het veld niet gepresteerd wordt?
Als er maar strijd is waardoor er iets ontstaat. En die strijd/bereidwilligheid, die mis ik al jaren op het veld.
En op de tribunes willen we wel maar we worden elke keer ?gestraft? door een onnozele actie, tegengoal, duel verlies waardoor het niet kan ?stormen? op de tribunes.
En dat is al 4 jaar gaande?.4 jaar lang zonder een echt kerel op het veld die iets doet, waardoor de typische Cambuur sfeer ontstaat.
Ik draai het liever om; 13500 lui die komen en elke x wel willen maar de heren suurtsjes op het veld denken er anders over.