Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Bussum op augustus 12, 2024, 12:53:00
Hahaha van die kan ik ook genieten! Al mag dat liedje In Leeuwarden snuiven we coke heel snel de archiefkast in

Ja, ik schaam mij elke keer als dat gezongen wordt.

YellowBlue

Citaat van: janou op augustus 12, 2024, 13:22:48
Ja, ik schaam mij elke keer als dat gezongen wordt.

Tere zieltjes...

Poetser


Inferno-058

Qua sfeer had ik ook meer verwacht!

PePe

Ik had qua toegang een verbetering verwacht.
Niet om het gehele stadion te hoeven lopen, door de gesloten hekken.
Een een snellere kaart controle.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Inferno-058 op augustus 18, 2024, 14:56:42
Qua sfeer had ik ook meer verwacht!
Ik denk dat je dit even de tijd moet geven. Het is voor iedereen in zo'n nieuw stadion even onwennig. Waar staat iedereen, hoe werkt alles. Ik denk dat de sfeer wel gaat komen.
En deze wedstrijd hielp ook niet echt sfeerverhogend.

CambuurAmersfoort

Citaat van: PePe op augustus 18, 2024, 17:14:09
Ik had qua toegang een verbetering verwacht.
Niet om het gehele stadion te hoeven lopen, door de gesloten hekken.
Een een snellere kaart controle.

Toegang was echt een drama..

Op noord 6 poortjes. Hoe kan je nou bedenken dat dat genoeg is voor een man of 4000.

YellowBlue

#3517
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 18, 2024, 17:50:19
Toegang was echt een drama..

Op noord 6 poortjes. Hoe kan je nou bedenken dat dat genoeg is voor een man of 4000.
bij het oude stadion was het 2, nu 6.... Er was een oproep dat iedereen vroeg moest komen, als straks iedereen geleidelijk binnen komt, is het vast beter.

janou

Vond de sfeer voor een maandagavondpot best prima gisteren!

Huizen

Zekers! Alleen zo'n Afolabi komt het veld in en het "kolkt" gelijk een paar minuten. Dat moet echt groeien naar grotere gedeeltes van de match, maar dat valt of staat bij het gas geven en skaven van de spelers natuurlijk  |:)

janou

Citaat van: Bussum op september 17, 2024, 11:10:28
Zekers! Alleen zo'n Afolabi komt het veld in en het "kolkt" gelijk een paar minuten. Dat moet echt groeien naar grotere gedeeltes van de match, maar dat valt of staat bij het gas geven en skaven van de spelers natuurlijk  |:)

Eens. Vond dat er gister goed druk gezet werd. Keeper van hen heeft alleen maar lang gespeeld. Los van dat Balk aan de bal chaotisch is, heeft die vent gister wel belachelijke afstanden gelopen om druk te zetten! Mooi wel om de pit bij die jongen te zien.

fred

Citaat van: janou op september 17, 2024, 10:56:19
Vond de sfeer voor een maandagavondpot best prima gisteren!

Het is omdat de akoestiek in dit stadion geweldig is, groep van 100-200 man hoor je nu veel beter dan in het oude stadion.
Ben  benieuwd wat het gaat worden  als het ?cht een keer gaat kolken.
De papegaaientribune deed gisteren al bijna niet meer mee en wat is er in godsnaam met Zuid gebeurd  :?

Vlampiep

Citaat van: fred op september 17, 2024, 13:28:18
Het is omdat de akoestiek in dit stadion geweldig is, groep van 100-200 man hoor je nu veel beter dan in het oude stadion.
Ben  benieuwd wat het gaat worden  als het ?cht een keer gaat kolken.
De papegaaientribune deed gisteren al bijna niet meer mee en wat is er in godsnaam met Zuid gebeurd  :?
Waar moeten wij dan lierisch van worden? Een tegenstander die net zo kleurloos en slecht speelde als ons Cambuur. Ik heb me alleen  maar zitten ergeren en zorgen gemaakt of ik voldoende batterij vermogen had in de telefoon om zonder mijn benen te breken weer op de openbare weg te komen.

Mp

Citaat van: fred op september 17, 2024, 13:28:18
Het is omdat de akoestiek in dit stadion geweldig is, groep van 100-200 man hoor je nu veel beter dan in het oude stadion.
Ben  benieuwd wat het gaat worden  als het ?cht een keer gaat kolken.
De papegaaientribune deed gisteren al bijna niet meer mee en wat is er in godsnaam met Zuid gebeurd  :?

Op welke tribune zit jij? Wij vonden het op noord qua akoestiek juist niet veel beter. Wellicht is het effect anders richting andere tribunes

fred

Citaat van: Mp op september 17, 2024, 14:37:10
Op welke tribune zit jij? Wij vonden het op noord qua akoestiek juist niet veel beter. Wellicht is het effect anders richting andere tribunes

Noord verschillende vakken. Gisteren in het midden en dan valt de grootte van de zingende groep best wel mee, maar is het in de rest van het stadion en zelfs op tv goed te horen.
Prima akoestiek dus  |:)