Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: Specuveter op augustus 08, 2024, 21:47:11
Vreselijk.
Gaat alweer lekker rond.
Straks onder de coke en alcohol eerste wedstrijd in nieuwe seizoen ook maar verpesten?
Kwestie van tijd dat de noord tribune de wedstrijd door een hoog hek heen moet kijken

Viper

Vooropgesteld, het is natuurlijk kansloos om met een bivakmuts naar de Sneekweek af te reizen.

Maar de politie en de gemeente spreken over 'rivaliserende clubs' en noemen daarbij alleen Cambuur, waardoor Heerenveen handig buiten schot blijft. Vervolgens koppen de media als dominostenen 'Cambuurhooligans'. Dit is volgens mij geen juiste weergave van wat zich daar werkelijk afspeelt.

Jandehulk

Goedenavond.

Ik heb een tijd niet gereageerd,maar bij deze moet ik wel.

Dkv had afgesproken met Youth van scc om te matten ...ze zouden wel ff komen met 100 man zeiden ze.

Cambuur ging daarop in en kwam met 50 man ongeveer , de boertjes bleven spoorloos op een paar na, waar een kleine opstoot plaats vond.

De vrijdags waren er al 8 boeren met bivak op in sneek geweest, om random lui in elkaar te slaan en met de noorderzon weer te vertrekken.

Ik woon ik Sneek , dus hou alles in de gaten en weet dit zeker.

Praat het ook niet goed, maar zo is het wel gegaan..

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 08, 2024, 22:53:06
Goedenavond.

Ik heb een tijd niet gereageerd,maar bij deze moet ik wel.

Dkv had afgesproken met Youth van scc om te matten ...ze zouden wel ff komen met 100 man zeiden ze.

Cambuur ging daarop in en kwam met 50 man ongeveer , de boertjes bleven spoorloos op een paar na, waar een kleine opstoot plaats vond.

De vrijdags waren er al 8 boeren met bivak op in sneek geweest, om random lui in elkaar te slaan en met de noorderzon weer te vertrekken.

Ik woon ik Sneek , dus hou alles in de gaten en weet dit zeker.

Praat het ook niet goed, maar zo is het wel gegaan..

Kerel, bedankt voor je posting. Maar hier moet ik ook wel op reageren. Weet je wel dat het grote merendeel van het Cambuurpubliek hier echt een schijthekel aan heeft. Dat rellen en biergooien en feesten als de Sneekweek verzieken.... het is geweldig. Lekker gratis naar binnen in Harlingen en niks betalen aan je club....geweldig.
Nu zijn we echt zon mooie club, een prachtig nieuw stadion iedereen wil ons geel blauw graag positief op de kaart en dan steeds weer deze ellende.
Ik ben er helemaal klaar mee dat een paar misselijke figuren het steeds verpesten en onze mooie geel blauwe club te grabbel gooien.
Hoodies en gezichtsbedekkende rommel verbieden cameras erop en aanpakken. We moeten hier echt vanaf. Laat SC Cambuur toch een feest wezen voor iedereen.

moodygrunn

Aanleiding interesseert mij eigenlijk totaal niet. Prima als die lui elkaar de hersens in willen slaan. Maar zorg dat je de club niet in diskrediet brengt. Zoek een mooi bos, weiland of huur een boksring. Maar betrek niet de gewone supporter bij je geklooi en benadeel de club niet. Er zijn nu 2 incidenten geweest (Harlingen en Sneek). Daar heeft de club geen invloed op. Voor tijdens de wedstrijden lijkt het mij goed om een lik op stuk beleid te hanteren, waarbij bv betreden van het veld direct een SV van min. 5 jaar oid oplevert.
In Henk en Sandor we trust

diekhuzen

#3470
Citaat van: Jandehulk op augustus 08, 2024, 22:53:06
Goedenavond.

Ik heb een tijd niet gereageerd,maar bij deze moet ik wel.

Dkv had afgesproken met Youth van scc om te matten ...ze zouden wel ff komen met 100 man zeiden ze.

Cambuur ging daarop in en kwam met 50 man ongeveer , de boertjes bleven spoorloos op een paar na, waar een kleine opstoot plaats vond.

De vrijdags waren er al 8 boeren met bivak op in sneek geweest, om random lui in elkaar te slaan en met de noorderzon weer te vertrekken.

Ik woon ik Sneek , dus hou alles in de gaten en weet dit zeker.

Praat het ook niet goed, maar zo is het wel gegaan..

Blijkbaar weet jij inhoudelijk wat er is afgesproken en de manier waarop je het omschrijft vind ik tenenkrommend.
Je benoemt wel Cambuur, maar de andere partij DKV of boertjes en de manier waarop je het omschrijft lijkt het erop dat je de aanleiding begrijpt.
Het is ook totaal niet relevant met hoeveel ze komen of dat de " boertjes" niet komen opdagen of wat hun hebben gedaan. Het gaat er juist om dat 50 doorgesnoven kleuters uit Leeuwarden en omstreken de trein pakken. Ze zoeken toenadering en hebben de intentie om e.e.a. te verzieken en daarbij brengen ze onze club in diskrediet. 


Inferno-058

Citaat van: Leovardia op augustus 08, 2024, 20:11:56
Yup. Lang leve de young boys.
Alsof hooliganisme vroeger niet bestond  :_schater


EdsjeSCC

Spreek lekker af in een bos of een weiland ergens bij Grou en Akkrum ofzo zodat andere mensen er geen last van hebben. Leeghoofden  :O

Poetser

??n grote kneuzenkermis van jongetjes met een heel laag IQ

Jandehulk

Citaat van: diekhuzen op augustus 09, 2024, 08:04:54
Blijkbaar weet jij inhoudelijk wat er is afgesproken en de manier waarop je het omschrijft vind ik tenenkrommend.
Je benoemt wel Cambuur, maar de andere partij DKV of boertjes en de manier waarop je het omschrijft lijkt het erop dat je de aanleiding begrijpt.
Het is ook totaal niet relevant met hoeveel ze komen of dat de " boertjes" niet komen opdagen of wat hun hebben gedaan. Het gaat er juist om dat 50 doorgesnoven kleuters uit Leeuwarden en omstreken de trein pakken. Ze zoeken toenadering en hebben de intentie om e.e.a. te verzieken en daarbij brengen ze onze club in diskrediet.
jij moet niet teveel denken....is niet je sterkste punt...en ja ik begrijp de aanleiding , maar als je eens goed leest keur ik het niet goed  domkop

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2024, 12:09:02
jij moet niet teveel denken....is niet je sterkste punt...en ja ik begrijp de aanleiding , maar als je eens goed leest keur ik het niet goed  domkop

Niet schelden Jan, nergens voor nodig.

diekhuzen

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2024, 12:09:02
jij moet niet teveel denken....is niet je sterkste punt...en ja ik begrijp de aanleiding , maar als je eens goed leest keur ik het niet goed  domkop

:gelekaart

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2024, 12:22:54
Niet schelden Jan, nergens voor nodig.
schelden ?...hij moet gewoon niet voor een ander denken  en goed leren lezen.

diekhuzen

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2024, 12:29:12
schelden ?...hij moet gewoon niet voor een ander denken  en goed leren lezen.

Op een forum mag je toch gewoon je mening uiten? Dat is wat ik doe.  Met "vind ik" en "het lijkt erop" zeg ik slechts hoe ik iets beleef. Spannender is het niet en jij gaat er meteen met een gestrekt been in.


Jandehulk

Citaat van: diekhuzen op augustus 09, 2024, 12:36:07
Op een forum mag je toch gewoon je mening uiten? Dat is wat ik doe.  Met "vind ik" en "het lijkt erop" zeg ik slechts hoe ik iets beleef. Spannender is het niet en jij gaat er meteen met een gestrekt been in.
jij mag een mening geven, maar typt ook omdat ik dkv zeg of boertjes dat ik de aanleiding begrijp ...dat is een redenatie van niks, het zijn boertjes en ik noem ze al 48 jaar dkv ers, moet je daarom de rellen begrijpen dan ?..keur ze niet goed maar je houd dit niet tegen.