Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op december 18, 2023, 19:20:35
Yep en die trend is al lang ingezet. Er zullen nog meer volgen want een deel van Noord is 1 grote ergernis waar bij het al lang niet meer om voetbal draait...
Er is een duidelijke verschuiving waarneembaar van supporters die meer met zich zelf en anderen bezig zijn dan met het voetbal.
Dit schuurt met het andere deel van de supporters die wel daadwerkelijk komen voor het voetbal. Deze trend zou best kunnen leiden tot vermindering van toeschouwers aantallen. ik ben er zo langzamerhand wel mooi klaar mee.

Zuid1991

#3451
Citaat van: Vlampiep op december 18, 2023, 20:04:58
Er is een duidelijke verschuiving waarneembaar van supporters die meer met zich zelf en anderen bezig zijn dan met het voetbal.
Dit schuurt met het andere deel van de supporters die wel daadwerkelijk komen voor het voetbal. Deze trend zou best kunnen leiden tot vermindering van toeschouwers aantallen. ik ben er zo langzamerhand wel mooi klaar mee.

Pffff kom op man!
Elke wedstrijd bijna uitverkocht huis.
Ik weet, heeft niks met sfeer te maken maar jezus, wat zijn er een aantal negatief over noord en sfeer.
Als er geen bier was gegooid en we hadden gewonnen was deze discussie er niet.

We kunnen toch ook wat positiever zijn? Kom met idee?n.
Als velen alleen negatief blijven, skiet het niet op.
Misschien een supporters avond organiseren met dit onderwerp als hoofddoel.

thankyou

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2023, 17:09:53
die zijn naar Oost en West vertrokken??
Weet je dat of denk je dat?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

PePe

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2023, 20:04:58
Er is een duidelijke verschuiving waarneembaar van supporters die meer met zich zelf en anderen bezig zijn dan met het voetbal.
Dit schuurt met het andere deel van de supporters die wel daadwerkelijk komen voor het voetbal. Deze trend zou best kunnen leiden tot vermindering van toeschouwers aantallen. ik ben er zo langzamerhand wel mooi klaar mee.

Je bent niet de enigste.

janou

Even een positieve noot in dit topic. moet ook vermeld worden!

Echt geweldige sfeer gisteren. In tijden niet zo fanatiek gezien hier. Alle tribunes deden volle bak mee.

Poetser

Citaat van: janou op februari 08, 2024, 12:37:21
Even een positieve noot in dit topic. moet ook vermeld worden!

Echt geweldige sfeer gisteren. In tijden niet zo fanatiek gezien hier. Alle tribunes deden volle bak mee.

Tranen in de ogen gister. Su mooi. Het valt niet mee om supporter te zijn van deze club af en toe, maar door potjes zoals deze van gisteren weet je het weer.

|:)

Galdiano

Citaat van: janou op februari 08, 2024, 12:37:21
Even een positieve noot in dit topic. moet ook vermeld worden!

Echt geweldige sfeer gisteren. In tijden niet zo fanatiek gezien hier. Alle tribunes deden volle bak mee.

Meen je dit?

Eerste helft dramatisch. Met liederen als "ze zijn er wel je hoort ze niet". En als dieptepunt "In Leeuwarden zie je ze niet."?  8P
Noord was weer lekker met alles en iedereen bezig maar behalve met echte sfeer cre?ren.
Men moet gewoon eens kappen met die onzin. Steun gvd je ploeg eens vanaf minuut 1!

Tweede helft was wel een goede sfeer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Citaat van: Galdiano op februari 08, 2024, 12:41:21
Meen je dit?

Eerste helft dramatisch. Met liederen als "ze zijn er wel je hoort ze niet". En als dieptepunt "In Leeuwarden zie je ze niet."?  8P
Noord was weer lekker met alles en iedereen bezig maar behalve met echte sfeer cre?ren.
Men moet gewoon eens kappen met die onzin. Steun gvd je ploeg eens vanaf minuut 1!

Tweede helft was wel een goede sfeer.

Ja meen ik echt. Eerste helf was de sfeer wel oke, maar 2e helft echt gekkenhuis, en het hoeft ook niet gemaakte sfeer te zijn voor mij.  Ja die liedjes ben ik ook geen fan van, maar ik kan mij meer ergeren aan liederen als ''In LWD snuiven we coke''. Die heb ik gisteren gelukkig niet veel gehoord.

Maar ik vond de sfeer gewoon heerlijk rauw. Sfeer zit niet alleen in zingen, ook de emotie die bijvoorbeeld bij beslissingen van de scheids, Het onderscheppen van een bal of het verdienen van een corner.

Zuid1991

#3458
Wederom een enorme buiging voor de makers van het grote doek op noord!
Ook aan degene die you'll never walk (spontaan) heeft gedraaid.
En...aan alle supporters die dit massaal zongen.
Wat een prachtig afscheid.

Er is hier wel eens kritiek op sfeer maar mensen.....
Soms terecht, soms wat onterecht imo.
Ut 'hele land' ziet ons als een geweldige volksclub met rauwe sfeer. Wees er trots op. |:)

Op naar een volle bak met 15000 lui in ut nieuwe stadion  |:)


oost

Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2024, 13:48:03
Wederom een enorme buiging voor de makers van het grote doek op noord!
Ook aan degene die you'll never walk (spontaan) heeft gedraaid.
En...aan alle supporters die dit massaal dit zongen.
Wat een prachtig afscheid.

Er is hier wel eens kritiek op sfeer maar mensen.....
Soms terecht, soms wat onterecht imo.
Ut 'hele land' ziet ons als een geweldige volksclub met rauwe sfeer. Wees er trots op. |:)

Op naar een volle bak met 15000 lui in ut nieuwe stadion  |:)

Amen dit maakt ons echt een unieke club |:)

moodygrunn

Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2024, 13:48:03
Wederom een enorme buiging voor de makers van het grote doek op noord!
Ook aan degene die you'll never walk (spontaan) heeft gedraaid.
En...aan alle supporters die dit massaal zongen.
Wat een prachtig afscheid.

Er is hier wel eens kritiek op sfeer maar mensen.....
Soms terecht, soms wat onterecht imo.
Ut 'hele land' ziet ons als een geweldige volksclub met rauwe sfeer. Wees er trots op. |:)

Op naar een volle bak met 15000 lui in ut nieuwe stadion  |:)

_O_
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat is dat nou weer voor onzin met de sneekweek? Zijn dat diezelfde jonkjes als in Harlingen?
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2024, 19:34:53
Wat is dat nou weer voor onzin met de sneekweek? Zijn dat diezelfde jonkjes als in Harlingen?
waarschijnlijk wel en dan ook nog vermomd. Nou dat is wel heel erg stoer. Het seizoen moet nog beginnen maar als club sta je er nu al slecht op.

Leovardia

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2024, 19:34:53
Wat is dat nou weer voor onzin met de sneekweek? Zijn dat diezelfde jonkjes als in Harlingen?

Yup. Lang leve de young boys.
Kent skele juh.

Specuveter

Vreselijk.
Gaat alweer lekker rond.
Straks onder de coke en alcohol eerste wedstrijd in nieuwe seizoen ook maar verpesten?