Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Effe wat positiefs wat mij laatste thuiswedstrijd opviel: de sfeer van de zuidtribune!
Vooral tweede helft een grote groep die meedeed en inhaakte op liederen van noord.
Zuid begon zelfs paar x.
Mooi man! |:)

Teun Seun

Citaat van: PePe op september 18, 2023, 21:30:14
De sfeer bij Cambuur wordt door de NOORD tribune verpest.
De biertap op NOORD pas na de wedstrijd openen CAMBUUR.
Wie niet luistert, moet maar voelen.

Ja het ligt aan de hele tribune idd.. Tjongejonge wat simpel weer
Ga jij de inkomsten compenseren? Lekker die netten laten hangen en blijven tappen

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op oktober 14, 2023, 18:02:29
Effe wat positiefs wat mij laatste thuiswedstrijd opviel: de sfeer van de zuidtribune!
Vooral tweede helft een grote groep die meedeed en inhaakte op liederen van noord.
Zuid begon zelfs paar x.
Mooi man! |:)

Op noord zaten we elkaar al aan te kijken. We werden paar keer goed overstemd.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

 l8l
Citaat van: Zuid1991 op oktober 14, 2023, 18:02:29
Effe wat positiefs wat mij laatste thuiswedstrijd opviel: de sfeer van de zuidtribune!
Vooral tweede helft een grote groep die meedeed en inhaakte op liederen van noord.
Zuid begon zelfs paar x.
Mooi man! |:)

Stonden er 2008 tot 2011 en hadden toen leuk ploegje achter goal waarbij veel gezongen werd. Op gegeven moment toch veel commentaar daar en voelden ons niet meer gewenst en iedereen overgelopen naar Noord.

Maar mooi dat daar weer actie is, ik moedig het toe  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Wel weer een dieptepunt hoor, die klote scheldwoorden

KK nac te zingen. Hou toch eens op met zingen over die vreselijke ziekte en gewoon je ploeg aanmoedigen...

Moest het ff kwijt, Sorry.  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mike SCC

Niet te filmen inderdaad, de stuitende domheid en onwetendheid van die randdebielen die met die ziekte lopen te schreeuwen en schelden. Ik hoop dat ze er zelf nooit mee te maken zullen krijgen.

Holwerd voor Cambuur

Los van de betekenis van dat woord slaat het uberhaupt nergens op. Als het "klote Breda" was geweest, was het even doelloos.
Je moedigt je eigen ploeg er niet mee aan; je richt het aan een club waar je geen haatverhouding mee hebt. What's the point?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Mike SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2023, 22:56:51
Los van de betekenis van dat woord slaat het uberhaupt nergens op. Als het "klote Breda" was geweest, was het even doelloos.
Je moedigt je eigen ploeg er niet mee aan; je richt het aan een club waar je geen haatverhouding mee hebt. What's the point?!

Dat ook inderdaad

Inferno-058

Gelukkig volgend seizoen weer veel jongens terug op de tribune, zal de sfeer hopelijk goed doen.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op december 16, 2023, 13:24:31
Gelukkig volgend seizoen weer veel jongens terug op de tribune, zal de sfeer hopelijk goed doen.
mooi nieuws Inferno maar dan wel in het nieuwe stadion  :thumbsup

thankyou

Citaat van: Inferno-058 op december 16, 2023, 13:24:31
Gelukkig volgend seizoen weer veel jongens terug op de tribune, zal de sfeer hopelijk goed doen.
Laten we het hopen. Vak 14-15 is meer een brugklas geworden dan een harde kern. Waar zijn de ouderen zoals in de eredivisie jaren?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2023, 14:05:26
mooi nieuws Inferno maar dan wel in het nieuwe stadion  :thumbsup
Terug op de tribune hoeft niet automatisch in het oude stadion te betekenen

Citaat van: thankyou op december 16, 2023, 15:24:01
Laten we het hopen. Vak 14-15 is meer een brugklas geworden dan een harde kern. Waar zijn de ouderen zoals in de eredivisie jaren?
Ja niet best

Noordcambuur

Citaat van: thankyou op december 16, 2023, 15:24:01
Laten we het hopen. Vak 14-15 is meer een brugklas geworden dan een harde kern. Waar zijn de ouderen zoals in de eredivisie jaren?
die zijn naar Oost en West vertrokken??

Geelblauwstiens

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 15, 2023, 22:56:51
Los van de betekenis van dat woord slaat het uberhaupt nergens op. Als het "klote Breda" was geweest, was het even doelloos.
Je moedigt je eigen ploeg er niet mee aan; je richt het aan een club waar je geen haatverhouding mee hebt. What's the point?!

Helemaal eens. Dat soort woorden: not done. En vooral: moedig je eigen club aan ipv liedjes over dkv of in dit geval over nak.

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2023, 17:09:53
die zijn naar Oost en West vertrokken??

Yep en die trend is al lang ingezet. Er zullen nog meer volgen want een deel van Noord is 1 grote ergernis waar bij het al lang niet meer om voetbal draait...
** Poolwinner 18/19 - 21/22