Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Huizen


janou

Citaat van: Eewal op september 18, 2023, 10:51:35
Cambuur en zondag is geen goeie combi voor wat betreft de sfeer..

Ik vond de sfeer eigenlijk best prima voor een zondag middag 16:45 wedstrijd. Helemaal laatste 20 minuten. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik vond het toch wel erg spannend laatste minuten.  :koffie

Mike SCC

Citaat van: Bussum op september 18, 2023, 10:52:14
The UK!  _O_

Bangs heeft nu al een eigen liedje  :D
https://twitter.com/UTBMatty/status/1703507542997925955

Daar zijn die Engelsen toch wel verdomd goed in altijd  :thumbsup

PePe

De sfeer bij Cambuur wordt door de NOORD tribune verpest.
De biertap op NOORD pas na de wedstrijd openen CAMBUUR.
Wie niet luistert, moet maar voelen.

Viper

Stoken is oek een vak. :_schater

Inferno-058

Citaat van: PePe op september 18, 2023, 21:30:14
De sfeer bij Cambuur wordt door de NOORD tribune verpest.
De biertap op NOORD pas na de wedstrijd openen CAMBUUR.
Wie niet luistert, moet maar voelen.
Ik vraag me af hoe ik dit moet opvatten

KlinkHamer

https://bijlagen.nos.nl/artikel-18852737/Van_voetbalrellen_leren.pdf

Voor de liefhebber.
De conclusies zijn op dit forum al eerder opgemerkt.
Met alleen netten ophangen ga je het niet redden.

nee,wel?

Citaat van: KlinkHamer op oktober 13, 2023, 15:36:38
https://bijlagen.nos.nl/artikel-18852737/Van_voetbalrellen_leren.pdf

Voor de liefhebber.
De conclusies zijn op dit forum al eerder opgemerkt.
Met alleen netten ophangen ga je het niet redden.

dat er steeds nieuwe aanwas is met een bepaalde bewijsdrang dat voorkom je niet, want er staan continu nieuwe generaties op die elkaar willen overtreffen,en hoe meer flauwekul maatregelen vanuit de overheid hoe meer men zich er tegen wil verzetten wat eventueel kan aanzetten tot excensief geweld.   door uitsupporters te weren en tifo acties en dergelijke te verbieden en allerlei restricties toe te passen wek je alleen maar meer irritaties haat en woede op dus ze hadden dat rapport wel korter kunnen houden door te zeggen van: rapport voetbalgeweld ,door (lokaal) overheidsbeleid  blijft het dweilen met de kraan open einde rapport.

Galdiano

#3428
Citaat van: nee,wel? op oktober 14, 2023, 07:27:01
dat er steeds nieuwe aanwas is met een bepaalde bewijsdrang dat voorkom je niet, want er staan continu nieuwe generaties op die elkaar willen overtreffen,en hoe meer flauwekul maatregelen vanuit de overheid hoe meer men zich er tegen wil verzetten wat eventueel kan aanzetten tot excensief geweld.   door uitsupporters te weren en tifo acties en dergelijke te verbieden en allerlei restricties toe te passen wek je alleen maar meer irritaties haat en woede op dus ze hadden dat rapport wel korter kunnen houden door te zeggen van: rapport voetbalgeweld ,door (lokaal) overheidsbeleid  blijft het dweilen met de kraan open einde rapport.

Het grootste probleem zit hem op dit moment in het niet willen luisteren naar gezag van de jonge generatie.
Vroeger als klein mannetje had je respect voor de MI boys. Of de stewards die destijds moesten vertrekken. (ergens rond 2005 zoiets?) als die wat zijden luisterden die. Als je tegenwoordig knaapje van 14-18 jaar aanspreekt krijg je een grote bek of ze vliegen je aan.

Ook een interessant draadje te lezen.
https://twitter.com/vanpogototpopo/status/1712875546659504453?t=-PvkM24w5rPhqHGiREDG9g&s=19
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2023, 09:37:44
Het grootste probleem zit hem op dit moment in het niet willen luisteren naar gezag van de jonge generatie.
Vroeger als klein mannetje had je respect voor de MI boys. Of de stewards die destijds moesten vertrekken. (ergens rond 2005 zoiets?) als die wat zijden luisterden die. Als je tegenwoordig knaapje van 14-18 jaar aanspreekt krijg je een grote bek of ze vliegen je aan.

Ook een interessant draadje te lezen.
https://twitter.com/vanpogototpopo/status/1712875546659504453?t=-PvkM24w5rPhqHGiREDG9g&s=19
Kwestie van harder aanpakken en nooit alleen er op afstappen, misschien is het tijd voor een paar "super" stewards die als het moet een corrigerend tikje uitdelen..
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Citaat van: Grijskijkert op oktober 14, 2023, 11:42:33
Kwestie van harder aanpakken en nooit alleen er op afstappen, misschien is het tijd voor een paar "super" stewards die als het moet een corrigerend tikje uitdelen..

Ik vrees dat die 'super' Stewart binnen  no time  voor het hekje mag komen. Zulke helden gaan dan natuurlijk aangifte doen. De enige oplossing draaien ze nu proef mee en dat is een meldplicht. Harde aanpak werkt het beste. Onderlinge controlle kan gewoon niet meer zoals al hierboven beschreven

nee,wel?

stewards en beveiligers hebben totaal geen bevoegdheden,ze mogen fouilleren  iemand vermanend toespreken en naar de uitgang begeleiden of zoals elke burger iemand staande houden echter daar houden de mogelijkheden voor stewards en beveiligers op heel veel beveiligers hebben al standaard een steekvest aan en een enkeling een steek en kogelwerend vest.

okkele

Citaat van: Grijskijkert op oktober 14, 2023, 11:42:33
Kwestie van harder aanpakken en nooit alleen er op afstappen, misschien is het tijd voor een paar "super" stewards die als het moet een corrigerend tikje uitdelen..
die tattoo-knakker die er nou rondloopt is er voor de show.
boksjes, knuffeltjes, lachen met de "harde kern".
we zitten al aan de verkeerde kant van de grens.
voorheen werd er veel gezeikt op de veiligheidsmedewerkster maar zoals het nu gaat gaat het niet goed, de verkeerde kant op.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Inferno-058

Citaat van: okkele op oktober 14, 2023, 13:55:53
die tattoo-knakker die er nou rondloopt is er voor de show.
boksjes, knuffeltjes, lachen met de "harde kern".
we zitten al aan de verkeerde kant van de grens.
voorheen werd er veel gezeikt op de veiligheidsmedewerkster maar zoals het nu gaat gaat het niet goed, de verkeerde kant op.
Wie bedoel je met "tattoo-knakker"?

anderszchristian

Maar weer terug naar die knokploeg die destijds door Pama de deur zijn gewezen  ;)