Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Citaat van: Inferno-058 op augustus 13, 2023, 18:18:51
Want die sfeer was er de eerste 10 minuten vrijdag niet? Die harde muziek zorgt juist voor een betere sfeer

Ach zo heeft iedereen wel een mening natuurlijk... Ik vind dat ze 'A long way to the top' van ACDC moeten draaien voor de wedstrijd.. Maar ja, niemand luistert naar mij, laat staan naar dat nummer :hein

nee,wel?

Citaat van: Zuid1991 op augustus 13, 2023, 08:31:09
Oneens, vindt deze opzwepende versie mooie zo voor de wedstrijd.
Trouwens, deze versie nog steeds niet gevonden.
Zou gaaf zijn, denk dat veel mensen deze versie ook willen hebben.
Iemand tips? :)

rommy zijn zoon benaderen misschien weet die dat die is volgens mij eigenaar van karaoke cafe op texel    weet niet zeker of dit nou de jutter is  op de koog

SaVaGe

Citaat van: nee,wel? op augustus 13, 2023, 21:52:39
rommy zijn zoon benaderen misschien weet die dat die is volgens mij eigenaar van karaoke cafe op texel    weet niet zeker of dit nou de jutter is  op de koog

Die is in het beheer van de DJ's die bij Cambuur draaien, deze wordt niet vrijgegeven dus je kunt zoeken tot je een ons weegt  :_schater

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op augustus 13, 2023, 18:18:51
Want die sfeer was er de eerste 10 minuten vrijdag niet? Die harde muziek zorgt juist voor een betere sfeer

Was lekker beuken man! Heerlijke sfeer voor en na de wedstrijd! Laatste 5 minuten ouderwets kippenvel helemaal met de goal van Wiebe!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Vond de sfeer vrijdag de beste sinds 1,5 jaar ofzo.
Heerlijk man!!

V-man

Citaat van: Teun Seun op augustus 13, 2023, 19:56:14
Ach zo heeft iedereen wel een mening natuurlijk... Ik vind dat ze 'A long way to the top' van ACDC moeten draaien voor de wedstrijd.. Maar ja, niemand luistert naar mij, laat staan naar dat nummer :hein
ho,ho ik heb en luister zeker naar al het oude AC/DC werk met Bon Scott. Dat nummer kan zeker gedraaid worden. Hardcore to the bone ook maar das een ander verhaal!

Inferno-058

De sfeer was weer goed, hoe kan het dat de sfeer tegen een beloften team in de KKD prima is en dat het in de eredivisie in het algemeen maar matig was?

TM

Citaat van: Inferno-058 op augustus 27, 2023, 14:01:24
De sfeer was weer goed, hoe kan het dat de sfeer tegen een beloften team in de KKD prima is en dat het in de eredivisie in het algemeen maar matig was?

Euhmm misschien omdat het op het veld een stuk spectaculairder is.. Dit werkt door naar de tribunes. Dat maakt Cambuur een mooie club en niet zo'n lelijk ultras clubje waar iedereen om de maat van een trommel en onder begeleiding van een megafoon staat te springen.

janou

Citaat van: TM op augustus 28, 2023, 08:19:02
Euhmm misschien omdat het op het veld een stuk spectaculairder is.. Dit werkt door naar de tribunes. Dat maakt Cambuur een mooie club en niet zo'n lelijk ultras clubje waar iedereen om de maat van een trommel en onder begeleiding van een megafoon staat te springen.

Een tussenstand van 3-2 na 30 minuten helpt ook wel mee :)

Vlampiep

Wat zich op het veld afspeelt bepaalt de sfeer op de tribunes en ook voor 80% de ongeregeldheden rond het veld en stadion. Wat een enorm verschil met het afgelopen seizoen.

Specuveter

Lekker zo.n seizoen in de KKD.

Inferno-058

#3416
Citaat van: TM op augustus 28, 2023, 08:19:02
Euhmm misschien omdat het op het veld een stuk spectaculairder is.. Dit werkt door naar de tribunes. Dat maakt Cambuur een mooie club en niet zo'n lelijk ultras clubje waar iedereen om de maat van een trommel en onder begeleiding van een megafoon staat te springen.
Het zag er tegen Emmen niet uit grootste deel van de wedstrijd, wel goede sfeer. Vorig seizoen hadden we ook genoeg wedstrijden (voor winterstop) toen er genoeg strijd was, maar waar was de sfeer?

papier

Citaat van: Inferno-058 op augustus 28, 2023, 14:44:20
Het zag er tegen Emmen niet uit grootste deel van de wedstrijd, wel goede sfeer

Nou ja, je ziet in ieder geval spelers die er wat van proberen te maken. Dat was er vorig seizoen ook wel maar als we ook maar een moment van tegenslag hadden dan donderde het kaartenhuis weer in elkaar en gingen de hoofdjes weer hangen. Dan krijg je op de tribune ook wel zon 'laat dan maar' gevoel. Tegen Emmen was het voetbal dan wel niet best maar men ging er wel voor en dan krijg je iedereen wel weer mee.

En dat is idd precies wat wij vaak hebben een wisselwerking tussen publiek/spelers. Naar mijn mening veel mooier dan die trommelaars en koren die ook prima kunnen optreden als er geen wedstrijd gespeeld wordt.

nee,wel?

hardkoor is wel lekker angerfist of anime ramme rosse beuke :y :proost |:)

Eewal

Cambuur en zondag is geen goeie combi voor wat betreft de sfeer..